משתמשת:Genevieve/הוקי נשים

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של Genevieve.

הערך עדיין איננו מוכן ונדרשת בו עריכה תוכנית או טכנית. לעזרה בקרו בדלפק הייעוץ.

דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של Genevieve.

הערך עדיין איננו מוכן ונדרשת בו עריכה תוכנית או טכנית. לעזרה בקרו בדלפק הייעוץ.


אותו " ' הוקי ששוחק על ידי נשים ' נעשה יותר ויותר פופולרי היום. זה בבמיוחד אליו קנדה , אליהם ארה"ב. אף על פי שכ/כפי שהרבה ליגות של נשים לא קיימות כ/כפי שליגות של גברים, 2 ליגות מקצועיות קיימות בנשים: WWHL Western Women's Hockey League ו Canadian Women's Hockey League CWHL חוץ מכמה אליפויות אירופאיות של הנשים, של הצוותים הלאומיים של נשים, של הצוותים האולימפיים של נשים, קיים. תשע אליפות של העולם של הוקי של הנשים כבר היו אירגנו. ההוקי של הנשים מאחדת את המשחקים האולימפיים של חורף מאז שהמשחקים האולימפיים של Nagano 1998. ההבדל הגדול בין ההוקי של הגברים וההוקי של הנשים היא האמנעה מהם " בגד גוף בודקות " בנשים. אחרי האליפויות של העולם ,1990 אותם " בגד גוף בודק " היה אסור בגלל היותר מדי הבדל פיסי גדול בין הנשים הצפון אמריקאיות והנשים של הארצות האחרות.

לקנדה בכיוון 1890

היסטורי[עריכת קוד מקור | עריכה]

ההוקי של הנשים לקחו לידה בעשור של ,1890 צוותים שונים ליצור עצמו \ עצמם, אבל במ.ארס של הזמן הזה, הנשים הוכרחו לשחק בחצאיות. בראשית של המאה של ק.ס.X., הצוותים של הנשים שופעות בכל מקום בקנדה. L ' אוניברסיטה של מכגיל ל מונטריאל לקנדה, הראשון להציג צוות של הוקי של הנשים כמה 1894. הליגה הראשונה של נשים אורגנו ב1900 ; היא \ זה הכיל שלושה צוותים. השמות של הצוותים הראשונים, לקוויבק ובמקום אחר, שיקפו את הסטראוטיפים של הזמן ואימצו כמה שמות מאוד באופן מתאים נשיים: Biggar Floradoras Saskatchewan Prairie Lilies, Snowflakes, Golden Girls , les Old Hens.

ב,1920 Lady Isobel Stanley , ילדה של Lord Stanley de Preston, עושה מענק של שלל, Lady Meredith Cup , שינתן מדי שנה לצוות הכי טוב של הוקי של הנשים של קנדה (1).

בין השחקנים, היה מסויים Albertine Lapensé שזה מתחיל כמו שחקן של הוקי ב1916 ונעשה מאוד מפורסם לקנדה. . אחר כך קרוב לוודאי בגלל הלחצים של הזמן, Albertine השחקן של הוקי של האישה הפכה את עצמה עצמו של זה Albert Smith , איש (2)

היום[עריכת קוד מקור | עריכה]

כמה נשים שיחקו באליפויות של הגברים. לכן, בה LHN Manon Rheaume היה שומר מטרה ל Tampa Bay Lightning. ב,2003 Hayley Wickenheiser חותם את האילאי איתו (Kirkkonummi Salamat (3 צוות של חלוקה שלישית של האליפות של פינלנד של הגברים. הרבה נשים שיחקו בקטנתן ליגות גבריות צפון אמריקאיות, למשל Angela Ruggiero Charline Labonté, Kelly Dyer, Erin Whitten, Manon Rhéaume

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

לראות ליגות אחרות של ספורט של בעד טוב ביותר מאוזן של הנשים גם[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]