לדלג לתוכן

משתמש:Omribendahan11/הסדרה לוציפר בנטפליקס

הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית


לוציפר הסדרה[עריכת קוד מקור | עריכה]

(השטן) היא סדרת טלוויזיה אמריקאית מסוגת פנטזיה ודרמה משטרתית, שנוצרה על ידי טום קאפינוס ועלתה לשידור ב-25 בינואר 2016 ברשת פוקס. הסדרה מבוססת על הדמות לוציפר מהמיתולוגיה הנוצרית, אך בגרסתם של ניל גיימן, סם קית' ומייק דרינגנברג, שהופיעה במקור ברומן הגרפי "סנדמן" ולאחר מכן בסדרות רבות, בהן בסדרת ספין אוף משל עצמו. הסדרה עוקבת אחרי לוציפר מורנינגסטר (טום אליס), השטן, שנוטש את הגיהנום ומתמקם בלוס אנג'לס, שם הוא מנהל מועדון לילה בבעלותו ומעניק שרותי ייעוץ למשטרת לוס אנג'לס.


לוציפר שטן, לוציפר (סדרת טלוויזיה), לוציפר, גיהנום

הסדרה מתמקדת בלוציפר מורנינגסטאר (טום אליס), מלאך יפה-תואר ורב עוצמה שגורש מגן עדן לגיהנום בגלל שפרץ במרד. הוא משתעמם וחש אומלל כאדון הגיהנום במשך אלפי שנים. הוא מתפטר מכס הגיהנום בניגוד להסכמת אביו (אלוהים) ומפקיר את ממלכתו ועוזב ללוס אנג'לס, שם הוא בסופו של דבר מנהל את מועדון הלילה הפרטי שלו שנקרא "לוקס". הוא מעורב בתיק רצח עם הבלשית קלואי דקר (לורן גרמן) ובהמשך מוזמן להיות יועץ במשטרת לוס אנג'לס. לאורך הסדרה מגיעים ללוס אנג'לס כמה יצורים ואיומים שמימיים ושטניים במקביל, לוציפר וקלואי בסופו של דבר מתקרבים זה לזה ומפתחים קשר רומנטי, מבלי לדעת כי ייתכן ונועדו זה לזה. בעונה האחרונה ללוציפר וקלואי יש בת בשם אורורה (רורי). לוציפר לא זכה לראות איך ביתו גדלה, משום שהיעוד שלו היה לעזור לאנשים בגיהנום להבין מה האשמה שלהם בשביל לעבור לגן עדן. אמנדיאל, האח הבכור, הפך להיות אלוהים. לבסוף קלואי מתה מזקנה ופגשה את לוציפר בגיהנום והם חיו באושר.


טום אליס, לורן גרמן, איימי גרסיה לסלי אן ברנדט, קווין אלחנדרו, די. בי. וודסייד רייצ'ל האריס, טרישה הלפר, ענבר לביא סקרלט אסטבז, גרהם מקטביש, טום ולינג סקוט פורטר,



לוציפר הסדרה[עריכת קוד מקור | עריכה]