לדלג לתוכן

נושא בדף שיחת משתמש:TZivyA

עזרה בהעברת ערך חדש למרחב הערכים

7
Simalivny (שיחהתרומות)

שלום רב,

כתבתי ערך על הרוקח מספר אחד בישראל, פרופ' אייל שוורצברג, מנהל אגף הרוקחות והאכיפה במשרד הבריאות. הנ"ל נכנס לתפקידו לפני כארבע שנים ועושה מהפכות בתחום הרגולציה של התרופות, הסמים והתמרוקים. שהאחרונה שבהם בימים נמצאת בכותרות בימים אלה והיא מהפכת התמרוקים. השתתפתי בסדנא של ויקיפדיה בירושלים, ובניתי את הערך כמיטב יכולתי.

אני רוקחת ותיקה במקצועי, ומכירה ועוקבת אחר פעילותו של פרופ' שוורצברג, עוד מהימים שהוא היה רוקח צעיר בבית חולים הלל יפה שבחדרה. כל הרוקחים בישראל מכירים אותו. כמו שכל הרופאים מכירים את אידלמן.

הבקר העליתי את הטיוטה שלי למרחב הערכים והיא הוחזרה לי ע"י Ldorfman לשדרוג. אשמח לקבל סיוע.

הטיוטה היא בקישור כאן

מי שהחזיר לי אותו לטיוטה, גם מחק את התואר פרופסור, למרות ששמתי קישור למידע מתוך משרד הבריאות בהערת שולים. אני מודה שזה אפילו פגע בי.

האם תוכלי לעזור?

תודה,

סימה

TZivyA (שיחהתרומות)

היי, הבעיה בערך היא שהוא בנוי כמו קורות חיים, שורה אחר שורה במקום פסקאות שמגישות את המידע ברצף. תעבדי מול ערכי ביוגרפיה דומים כדי ללמוד על אופן בו יש לערוך את הטקסט.

לגבי הפרופסור - בויקיפדיה שם הערך כולל רק את שם נשוא ערך, בלי תארים. את התואר מוסיפים בתחילת ערך. אבל לא מצוין בערך מתי הוא קיבל את התואר והיכן.

Simalivny (שיחהתרומות)

המון תודה, נעים לדעת שיש משהו בצד השני שמבין ועונה.

דווקא נדמה היה לי שכתבתי שהוא קבל את הפרופסורה מאוניברסיטת לונג איילנד בניו יורק וגם קשרתי אליה קישור, אבל אבדוק מה קרה עם זה.

תודה רבה,

סימה

TZivyA (שיחהתרומות)

בכיף. מקווה למצוא זמן לעבור קצת על הערך.

Simalivny (שיחהתרומות)

הי,

עברתי שוב על הטיוטה, עשיתי לו "ויקיזציה" לפי הבנתי, בעיקר בטלתי את כל הבולטס.

כשיהיה לך זמן לעבור, אשמח למשוב,

לא דחוף כמובן.

בברכה,

סימה

TZivyA (שיחהתרומות)

הביוגרפיה כבר כוללת את "לימודים" ו"נסיון מקצועי". אני מציעה שבערך יהיו שתי פסקאות: ביוגרפיה, שתכלול מידע אישי ולימודים, ו"קריירה" שתכלול את כל הניסיון המקצועי.

Yoavd (שיחהתרומות)

שיפצתי קלות - נא לבדוק את ששיניתי ולשקול להסיר את החזרה שמופיעה בפסקה האחרונה על משפטים שהופיעו כבר בערך קודם לכן