סטס מיכאילוב

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
סטס מיכאילוב
Стас Михайлов
מיכאילוב, 2018
מיכאילוב, 2018
לידה 27 באפריל 1969 (בן 54)
סוצ'י, ברית המועצות
שם לידה סטס ולדימירוביץ' מיכאילוב
מוקד פעילות רוסיה עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת הפעילות מ-1992
סוגה אסטרדה, Russian post-chanson עריכת הנתון בוויקינתונים
שפה מועדפת רוסית עריכת הנתון בוויקינתונים
פרסים והוקרה
http://stas-mihaylov.ru
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

סטניסלב "סטס" ולדימירוביץ' מיכאילוברוסית: Станислав Владимирович Михайлов; נולד ב-27 באפריל 1969) הוא זמר פופ רוסי פופולרי, כותב שירים, שחקן ומפיק.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

סטס מיכאילוב נולד ב־27 באפריל 1969 בסוצ'י. אביו של סטס היה טייס, אחיו בחר באותו מקצוע. מילדותו, התבטאה נטייה ליצירתיות. בבית הספר הוא כבר כתב שירים, השתתף בתחרויות שונות. וכשסיים את לימודיו בתיכון סטס הלך ללמוד בבית הספר לתעופה במינסק. אבל המקצוע הזה, אף על פי שהייתה מסורת משפחתית, לא היה ייעודו של סטס. הוא נשר מבית הספר והלך לשרת בצבא. לאחר שירותו נכנס למכון התרבות הממלכתי של טמבוב. עם זאת, גם פה לא סיים את לימודיו. בשנת 1992 עבר סטס מיכאילוב למוסקבה. שם, הוא החל כמעט מיד לעבוד בתיאטרון. כל הזמן הזה, מיכאילוב לא הפסיק לכתוב שירים.

בשנת 1997 יצא אלבומו הראשון של סטס מיכאילוב, נר (Свеча). השיר בעל אותו שם הפך ללהיט אמיתי, אבל שאר שירי האלבום לא. האלבום יצא לאור בסנקט פטרבורג, ולכן מיכאלוב התפרסם במהרה בעיר זו, אם כי חזר למולדתו - בסוצ'י.

האלבום השני של מיכאילוב יצא בשנת 2002, אך גם לא זכה להצלחה מהדהדת. רק לאחר האלבום השלישי "אותות קריאה לאהבה" (Позывные на любовь) מיכאילוב התפרסם באמת. צולמו קליפים לכמה שירים, וסטס עצמו החל בפעילות קונצרטית פעילה. האלבום הבא "בא אליך" (К тебе иду) יצא בשנת 2005 ובשנת 2006 יצא האלבום "חופי החלומות" (Берега мечты).

בשנת 2008 ערך סטאס מיכאילוב את הקונצרט הראשון שלו בארמון הקרמלין הממלכתי עם הצגת האלבום החדש "גן עדן" (Небеса). בשנת 2009 הפך מיכאילוב ל"אמן השנה" על פי רדיו שאנסון, ועל הקומפוזיציה "בין שמיים לארץ" (Между небом и землей) הוענק לו פרס גרמופון הזהב. עם אותו שיר הופיע לראשונה מיכאילוב על במת הפסטיבל "שיר השנה". בשנת 2017, בבנק הפרסים שלו היו 10 פרסי "שאנסון השנה" ו -8 "גרמופוני זהב"[1].

בקיץ 2011 עקף מיכאילוב את הטניסאית מריה שראפובה ותפס את המקום הראשון בדירוג "50 הסלבריטאים הרוסיים הגדולים", שנערך על ידי מגזין פורבס. יתר על כן, זה היה "הופעת הבכורה" של מיכאילוב בעמודים של מגזין יוקרתי זה[2].

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא סטס מיכאילוב בוויקישיתוף

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ערך זה הוא קצרמר בנושא מוזיקאים ובנושא רוסיה. אתם מוזמנים לתרום לוויקיפדיה ולהרחיב אותו.