לדלג לתוכן

סיפורם של צבי הנינג'ה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
סיפורם של צבי הנינג'ה
Tales of the Teenage Mutant Ninja Turtles
לוגו הסדרה בעברית
לוגו הסדרה בעברית
מבוסס על "צבי הנינג'ה" מאת קווין איסטמן ופטר לאירד
סוגה הרפתקאות, הנפשה, ילדים, משפחה, קומדיה
יוצרים קווין איסטמן, פיטר לאירד
מדבבים ראו כאן
מדבבים בעברית ראו כאן
ארץ מקור ארצות הבריתארצות הברית ארצות הברית
שפות אנגלית (דובבה לנוספות, ביניהן עברית)
מספר עונות 1
מספר פרקים 12
הפקה
מפיק לואי ג'יי קאק
מפיקים בפועל אלן וואן, כריסטופר יוסט, סת' רוגן, אוון גולדברג, ג׳וש פייגן
חברת הפקה Nickelodeon Animation Studio
Point Grey Pictures
אורך פרק 21-23 דקות
שידור
רשת שידור פרמאונט+
רשת שידור בישראל ניקלודיאון
תקופת שידור מקורית 9 באוגוסט 2024 – הווה
תקופת שידור בישראל 1 בספטמבר 2024 – הווה
קישורים חיצוניים
דף התוכנית ב-IMDb

סיפורם של צבי הנינג'האנגלית: Tales of the Teenage Mutant Ninja Turtles) היא סדרת טלוויזיה מונפשת אמריקאית שהופקה על ידי Nickelodeon Animation Studio ו-Point Grey Pictures. הסדרה מתרחשת חודשיים לאחר אירועי סרט הקולנוע "צבי הנינג'ה: טירוף המוטנטים", אשר מבוסס על הקומיקס "צבי הנינג'ה" שנוצר על ידי קווין איסטמן ופטר לאירד.

הסדרה הופצה לראשונה בשירות הזרמת המדיה פרמאונט+ ב-9 באוגוסט 2024. בישראל הסדרה החלה להיות משודרת בערוץ ניקלודיאון בדיבוב עברי ב-1 בספטמבר 2024. הסדרה זכתה לקבלה חיוביות בקרב המבקרים.

הסדרה מתקיימת חודשיים לאחר הסרט "צבי הנינג'ה: טירוף המוטנטים", ועוקבת אחר צבי הנינג'ה שהפכו מסתם מתבגרים לגיבורי-על בעיר ניו יורק. לפי עלילת הסיפור, צבי הנינג'ה נפרדים וצריכים להביס את בישופ, נבלית-על שמנסה להרוג את כל המונטנים שקיימים, לבדם.

דמות מדבב/ת באנגלית מדבב/ת בעברית
דונטלו מיקה אבי אורי זלצמן
מיכלאנג'לו שמון בראון ג'וניור יהונתן מגון
לאונרדו ניקולס קאנטו עידו מוסרי
רפאל בריידי נון טל מוסרי
אפריל או'ניל איו אדבירי לורן סביר
ספלינטר ג'קי צ'אן אלי לולאי
בישופ אלנה אובך מונה מור
רוד פיט דייווידסון צביקה פורמן
עונה מספר פרקים תקופת שידור בפרמאונט+ ארצות הבריתארצות הברית תקופת שידור בישראל ישראלישראל
שידור ראשון שידור אחרון שידור ראשון שידור אחרון
1 12 9 באוגוסט 2024 1 בספטמבר 2024 יפורסם בהמשך
מספר הפרק
(בסדרה)
מספר הפרק
(בעונה)
שם הפרק באנגלית שם הפרק בעברית תאריך שידור בפרמאונט+ארצות הבריתארצות הברית תאריך שידור בישראל ישראלישראל
1 1 !Leo Nardo Stands Alone לאונרדו לבד בשטח 9 באוגוסט 2024 1 בספטמבר 2024
2 2 Raph Thinks It Through ראף משתמש במוח 2 בספטמבר 2024
3 3 Mikey Does the Right Thing מייקי עושה מה שצריך 3 בספטמבר 2024
4 4 Donnie Hangs Tough דוני מחזיק מעמד 4 בספטמבר 2024
5 5 !Bishop Makes Her Move בישופ עושה מהלך 5 בספטמבר 2024
6 6 Night of the Mechazoids ליל המכאזואידים 8 בספטמבר 2024
7 7 Raph vs. Water יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך
8 8 Mikey Takes Charge יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך
9 9 Splinter and April Fight a Goldfish יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך
10 10 Donnie Goes Deep יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך
11 11 Leonardo Saddles Up יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך
12 12 The Pearl יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך

לפי דבריו של כריסטופר יוסט, באמצע ההפקה של הסרט "צבי הנינג'ה: טירוף המוטנטים", המפיקים סת' רוגן ואוון גולדברג קיבלו אישור לפתח סדרת טלוויזיה בסטרימינג canon שבצרפת. לאחר מכן פנו ליוסט כדי לבדוק אם הוא מעוניין לפגוש את רוגן, ולאחר שהסכימו, השניים דנו מה יכולה להיות הסדרה. הביאו את אלן וואן לעבוד ביחד עם יוסט.

ביולי 2023, החברה Variety דיווחה שסרט המשך וסרט המשך של סדרת טלוויזיה דו-ממדית קיבלו אור ירוק. על פי הדיווחים, הסדרה, סיפורם של צבי הנינג'ה, משמשת כהמשך לסרט הבא של צבי הנינג'ה, שאמור לצאת לבתי הקולנוע ב-2026. יוסט ו-ואן הוכרזו כמפיקים בפועל. לוקאס וויליאמס אמור לפקח על ההפקה של Point Grey Pictures המפיקה יחד עם Nickelodeon Animation Studio. ההפקה של ניקלודיאון הייתה בפיקוח של קלאודיה ספינלי, סגנית נשיא בכירה של Nickelodeon Animation Studio, וניקי פרייס, מנהלת הפיתוח והמנהלת האחראית על ההפקה.

שיר הפתיחה של הסדרה הולחן על ידי מאט מאפאפי, אשר הלחין את השירים בעלייתם של צבי הנינג'ה ובעלייתם של צבי הנינג'ה: הסרט. למרות שעל פי הדיווחים היה אור ירוק במשך שתי עונות על הכרזה, מאוחר יותר אמר יוסט בראיון באוגוסט 2024 שהוא לא בטוח אם תהיה עונה שנייה, אבל אמר שיש להם הרבה רעיונות לעונה הראשונה.

שני טיזרים לסדרה שוחררו ב-8 בפברואר 2024 וב-25 באפריל 2024. טריילר רשמי לסדרה שוחרר במהלך האירוע של IGN Live, שהתרחש ב-7 ביוני 2024. הסדרה הופיע לראשונה בקומיקון בסן דייגו ביולי 2024.

טיילר רוברטסון מ-IGN העניק לסדרה ציון 8 מתוך 10, שיבח את הביצועים הקוליים, ההנפשה והאקשן, אך ביקר את הקצב ואת ה"הנחות" בניקוד ובפסקול. הוא סיכם שלמרות שהסדרה אינה מגיעה לרמות של הסרט האחרון, היא עדיין שומרת על הרבה מהאלמנטים הטובים שלה. מייק תומאס מ-Collider העניק לסדרה ציון 8 מתוך 10 ושיבח את הביצועים ואת העבודה על הדמויות. עם זאת, הוא ביקר את הקצב ואת ההנפשה שלפעמים הייתה נוקשה, והשווה אותה בצורה לא חיובית לסרט האחרון ולעלייתם של צבי הנינג'ה. טים סטיבנס מ-The Spool העניק לסדרה ציון 7.2 מתוך 10, ותיאר אותה כ"ספין-אוף סביר של הסרט האחרון בסגנון של שבת בבוקר". הוא שיבח את סצנות האקשן ואת הביצועים הקוליים, אך בסופו של דבר הרגיש שהסדרה היא ירידה לעומת הסרט הקודם שלה.

אנג'י האן מהוליווד ריפורטר התייחסה לסדרה כ"משך ראוי" לסרט האחרון. היא שיבחה את ההנפשה, האקשן, העבודה על הדמויות והנושאים המשפחתיים, אך הרגישה שהשואו מוגבל בגלל קהל היעד הצעיר יותר שלו. מנואל בטנקורט מ-The A.V. Club נתן לסדרה שבחים גבוהים על ערך הבידור ועבודת הדמויות לכל ארבעת הצבים. סיאנטאן גאיין מ-Comic Book Resources העניק לסדרה ציון 9 מתוך 10, שיבח אותה על בניית העולם, העבודה על הדמויות, ההנפשה והלב. הוא הרגיש שהסדרה שומרת על האלמנטים הטובים ביותר של הסרט האחרון ומעניקה לסדרה בסיס מוצק להעמיד עליו ולבנות עליו בעתיד.

קישורים חיצוניים

[עריכת קוד מקור | עריכה]