רוברט אראמאיו

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
רוברט אראמאיו
Robert Aramayo
אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית
לידה 6 בנובמבר 1992 (בן 31)
האל, הממלכה המאוחדת עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה הממלכה המאוחדת עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת הפעילות מ-2015
מקום לימודים
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

רוברט (רוב) אראמאיואנגלית: Robert Aramayo; נולד ב-6 בנובמבר 1992) הוא שחקן אנגלי.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

אראמאיו נולד בנובמבר 1992 בעיר קינגסטון על ההול באנגליה והחל את קריירת המשחק שלו בגיל עשר בהצגה בבית הספר היסודי על באגסי מלון. בהמשך הצטרף להצגות התיאטרון "Hull Truck Youth Theatre" והופיע בשלוש הצגות, זאת לצד אחותו לאורה.

הוא למד במכללת ויק (אנ') ב-2011 וזכה בפרס בבית הספר ג'וליארד בניו יורק. בלימודיו שיחק את דמותו של אלכס מתפוז מכני מאת אנתוני ברג'ס. על תפקידו זכה לשחק בסרט האמריקאי-איטלקי "Lost in Florence" מ-2017.

הוא הופיע בסדרה "משחקי הכס" בעונה השישית, בתפקיד נד סטארק הצעיר, המופיע בפלאשבק. באותה שנה הופיע בסדרה "Harley and the Davidsons" בתור ויליאם הרלי, ממקימי חברת הרלי-דייווידסון. הוא הופיע גם בסרט מאותה שנה, "יצורים ליליים", של טום פורד, ובשנה שאחריה בסרט "Lost in Florence", בתור סאל.

ב-2018 שיחק במיני-סדרה "Lewis and Clark" של רשת הטלוויזיה האמריקאית HBO. הוא הופיע גם בסרטה של מלאני לורן "הכי רחוק שאפשר" ובסרט "The Standoff at Sparrow Creek" מ-2018, בסרט הפשע "Stray Dolls" מ-2019 ובקומדיה "Eternal Beauty" מאותה שנה. אותה שנה הופיע בעונה השנייה של הסדרה "מיינד האנטר" של שירות הזרמת המדיה נטפליקס.

בשנת 2020 שיחק בסרט האימה "אנטבלום" את דניאל ובסרט באימה "האיש הריק" גילם את גארט. בשנת 2021 שיחק בסדרה "מאחורי עיניה" בפלטורמה של נטפליקס בתור רוב. בנוסף, לוהק לגלם תפקידים בסרט "קינגס מן: ההתחלה" ובסדרה "שר הטבעות".

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • רוברט אראמאיו, במסד הנתונים הקולנועיים IMDb (באנגלית)