שיחה:אוז (סדרת טלוויזיה)

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

הערך מכיל מידע מועט מאד, שגוי בחלקו וחסר ברובו. (כנראה כתוצאה מחוסר ידיעה של הכותב)

דוגמאות:

  • צריך לציין שהחלוקה המתוארת בעמ' הראשי היא לא חלוקה אקראית אותה בדה כותב הערך מליבו אלא חלוקה שצוינה בסדרה עצמה. (בפרק הראשון של העונה השנייה, כאשר מנהל המחלקה טים מקמאנוס החזיר את האסירים לעיר הברקת ורצה לדאוג שלא לתת לאף כנופייה כוח רב מדי בתוכה)
  • אנריקה מוראלס היה המנהיג האחרון מבין שלושה של הכנופיה הלטינית. (לפניו היו אלוורז וראול הרננדז - אל סיד)

תוכלו לקחת דוגמא מוויקיפדיה האנגלית, שם כתובים ערכים רחבים ורבים על כל מה שקשור לסדרה זו.

תודה על ההערות. אם אתה מתמצא בסדרה נשמח אם תתקן לפי יכולתך. odedee שיחה‏ 09:29, 10 מאי 2006 (IDT)

כדאי להוסיף: הסדרה מתמקדת באגף "עיר הברקת" שם אגף ניסיוני בו ניתן לאסירים חופש רב יחסית ונעשים נסיונות לשקמם. בסדרה מוזכרים גם אגפים אחרים כמו אגף B, ואגף הנידונים למוות.

משוב מ-17 בספטמבר 2011[עריכת קוד מקור]

הרבה יותר טוב מהעמוד באנגלית!!! ועדיין מאוד מאוד מאוד חסר. מה עם תיאורים של דמויות הסוהרים ושאר אנשי הצוות כמו המושל דוולין שהיה דמות מניעת עלילה לכל דבר? מה עם רצף ארועי המוות, מה עם הארועים המרכזיים בסדרה כמו ההתפרעות או הרצח של סעיד מה עם מספרי האסיר של הכוכבים ושאר פרטי הטריוויה שבשבילם אנשים נכנסים לויקיפדיה??? טוב, נראה שאצטרך לעשות את זה בעצמיץ. 2011 ועדיין אין ערך כמו שצריך לסדרה הטובה ביותר ששודרה אי פעם. אתם אשמים, ישראל!

פרטי עלילה בהחלט ניתן לכתוב, אך לא בעמוד הראשי. תצטרך להפריד את העלילה לעמוד משנה. הערך הראשי צריך להיות תמציתי, ולא לשפוך על הקורא כל פרט ופרט שקרו בסדרה העמוסה הזו. בנוגע לפרטי טריוויה כמו מספרי האסירים, זה פרט חסר חשיבות לחלוטין. אל תכניס אותו בכלל. זה מסוג הפרטים שצריך להופיע (אולי) באתרי מעריצים, אבל לא באנציקלופדיה. יובל מדר - שיחה
הנוהג הוא כן לכתוב על העלילה בערך על הסדרה ולא להפריד לערך נפרד. אבל זה לכתוב על העלילה ולא את העלילה. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 07:56, 22 בספטמבר 2011 (IDT)[תגובה]
לא ברור לי לגמרי מה הכוונה, אבל ניתן גם לתאר את עלילת הסדרה במלואה לדעתי, רק שזה עשוי להיות ארוך מאד. יובל מדר - שיחה

לא 60 דקות[עריכת קוד מקור]

"אוז" ידועה כ"הסדרה הראשונה ששודרה באורך 60 דקות". אבל זה כלל פרסומות. אורך כל פרק הוא 55 דקות, כאשר 1:12 הוא אורך הפתיח, ו0:46 הוא אורך הסוגר. כך שבנטו יש 53 דק' פרק. סתם לידע כללי.

{{שינוי שם}} 5.22.128.149 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[תגובה]

בוצע בוצע. יוניון ג'ק - שיחה 21:53, 12 במרץ 2021 (IST)[תגובה]