שיחה:אטלנטה הוקס

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

הערך שוכתב ותוקן לאור מספר טעויות בולטות שהיו בו.


על מה אתה מדבר? איזה טעויות? הקבוצה כונתה בלק הוק גם על שם הצ'יף האינדיאני שישב באיזור.


אוקיי, טעיתי עם המאזן וטוב שתיקנת. חוץ מזה לא היו טעויות ואתה לא צריך לערוך לי כל פעם את הערך רק כדי להראות שעשית משהו.

הטעויות הבאות : היא לא מאזור רוד איילנד שנמצא על החוף המזרחי, אלא מאזור מרכז ארה"ב. היא סיימה את העונה במאזן 19-63 ולא 12-60 כפי שצוין במקור (איפה הלכו 10 משחקים לאיבוד?) קיבולת של אולם - יש פרטים מלאים על קיבולות אמיתיות של אולמות בארה"ב, לא צריך לזרוק סתם מספר. לא הוכנסה תבנית הקבוצות בתחתית העמוד, היו מספר שגיאות כתיב שתוקנו. בנוסף הוספתי עוד תוכן בעצמי. אני עובד ברגעים כאלו על תבנית שתשמש לבניית דפים של קבוצות כך שתהיה אחידות בין דפי הקבוצות. בברכה --אודי ג. 11:27, 4 יוני 2005 (UTC)

סליחה? אם אני רואה טעות אני מחוייב לתקן אותה כמו כל כותב בויקיפדיה, אם הסטנדרטים שלך כל כך נמוכים, אולי כדאי שפשוט לא תכתוב.... ודרך אגב עשיתי לא מעט בכל הקשור לקבוצות ה-NBA, יותר ממך, זה בטוח. --אודי ג. 11:27, 4 יוני 2005 (UTC)

איזה סטנדרטים? אמרתי שהייתה טעות בקשר למאזן, אבל אתה כתבת המון טעויות. שגיאות כתיב הן לא שגיאות של תוכן, מצטער לדווח לך. ולא יודע כמה עשית, אני עשיתי גם מספיק ואני זה שהתחלתי עם הקבוצות ואתה הצטרפת(אני שמח).

לא מתכוון להתנצח איתך, אבל תראה לי טעות תוכן אחת שעשיתי, אני כותב רק מה שאני יודע ולא מה שאני לא יודע.--אודי ג. 11:38, 4 יוני 2005 (UTC)

יופי של עוקצנות, אבל אתה לא הבנת את מה שכתבתי. אתה כתבת בהתחלה שעשיתי המון טעויות, ואני כתבתי" איזה סטנדרטים?אמרתי שהייתה טעות בקשר למאזן, אבל אתה כתבת המון טעויות". המשפט היה צריך להכתב שאתה כתבת שעשיתי המון טעויות, לא התכוונתי שאתה עשית טעויות. בכל אופן לא מתכוון לריב איתך, אז המשך עבודה נעימה.


סליחה, חשבתי שהתכוונת שאני טעיתי. לא משנה. הפורמט שאני עושה כמעט מוכן, וכל קבוצה חדשה מעכשיו תשתמש בתבנית במקום לבנות כל קבוצה מהתחלה --אודי ג. 11:56, 4 יוני 2005 (UTC)

אתם יכולים להשתמש בתבנית הזאת גם כדי לכתוב ערכים על קבוצות ספורט אחרות, לאו דווקא קבוצות מהאן בי איי. אני מקווה שבזמן כלשהו בעתיד הויקיפדיה גם קבוצות הפוטבול והבייסבול יזכו לערך משלהן. ד"א, גיא, תחתום בדף השיחה ב ~~~~, הדבר יקל על האנשים שמדברים איתך לזהות אותך. צ'סשיחה 11:59, 4 יוני 2005 (UTC)

הם שינו את הלוגו[עריכת קוד מקור]

זה הלוגו החדש שלהם http://www.nba.com/media/hawks/jerseypr_062107_7.jpg


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 23:44, 13 במאי 2013 (IDT)תגובה

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (אוקטובר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר באטלנטה הוקס שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 12:20, 19 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (מאי 2023)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר באטלנטה הוקס שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 19:01, 1 במאי 2023 (IDT)תגובה

Done טופל שמזן (שיחה) • ערכי בראבו16:32, 12 במאי 2023 (IDT)תגובה