שיחה:אשר ביטנסקי

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

שלום, אני מוריד את הודעת ה - "שכתוב". במידה ויהיו תוספות בעתיד, אני אדאג להכניס אותן לערך. אתם מוזמנים לתת הערות לערך. תודה!--Yoni Kory - שיחה 14:02, 6 בפברואר 2013 (IST)[תגובה]

שלום. ראיתי שבערך וכן באתר שלו, ביטנסקי מייחס לעצמו "תפקיד מפתח" בין היתר בפיתוח הקריירה הבינלאומית של אבישי כהן. בתור מי שכרגע חוקר את הנושא (אבישי כהן) די הופתעתי מההכרזה הזו. במה זה מתבטא? חיפושים בגוגל של קשר בין השניים העלה רק את הטענה היחצ"נית החוזרת הזו, וכן עבודה על האלבום Continuo (שנת 2006) של כהן. אם אכן בקשר לכהן העבודה של ביטנסקי מסתכמת (או אפילו מתחילה) ב-Continuo, אלבום שיצא עשור אחרי הפריצה הגדולה של כהן שהחלה בניו-יורק, ושמונה שנים אחרי אלבום הבכורה (הבינלאומי) שלו, מוטב יהיה לביטנסקי שלא להתהדר בקידום הקריירה שלו. כלומר, שיעשה מה שבא לו, אבל עדיף להשאיר את הטענה המצחיקה הזו מחוץ לויקיפדיה (ומעניין אם הסיפור הזה דומה לקרדיט שנטל לזכותו לגבי אמנים אחרים). --Radioactive Grandpa - שיחה 08:40, 25 בנובמבר 2013 (IST)[תגובה]
שוב שלום. קראתי את הערך. אני מצטער, אבל אני מרגיש צורך להחזיר את הדרישה לשכתוב. הנה כמה פנינים שהיוו סיבה לכך:
  • ”הוא הקים חברת הגברה להופעות, שהתחילה בתפעול מופעים קטנים. תוך שנים ספורות הפכה "מור הפקות", לבד מהיותה חברת ניהול אמנים והפקות, לאחת החברות המובילות גם בתחום ההגברה.” מה זה, רומן? מלבד הצורך המורגש במקורות שהניסוח הזה יוצר, לשים את שם החברה לאחר מכן כאילו היא כבר צוינה ולתת לקורא להסיק אגב הקריאה ש"מור הפקות" היא החברה שהוקמה, זה לא לעניין. וככה מרגישים כמה מקומות בערך. רומן.
  • ”באלבום נכלל גם לחן של ביטנסקי למילים של לאה גולדברג: "מה יהיה בסופנו", שהפך לאחד השירים האהובים במוסיקה הישראלית.”
  • ”הכינוי נבחר בין היתר כמחווה לאביו, שהיה חייט (לייבל=תווית), ואפשר לו את העיסוק במוסיקה למרות היותה "לופט גישפטן" מבחינתו.”
  • ”איזבו, יובל שפריר, זוהר פרסקו, אבישי כהן (בס), דין דין אביב, הבנות נחמה, דנה עדיני, היהלומים, ערן וייץ וכרמי זיסאפל, אילן פוסטופצקי, ארא דינקג'יאן (ארמניה), החזן אודי שפילמן, ו…אבא.” שלוש הנקודות האלה בסוף, מה זה צריך להיות, אמור לייצר מתח? שלא לדבר על זה ש"אבא" מוזכר שם פעם ראשונה בערך ורק באמצע הסעיף הבא מוסבר באופן אגבי שמדובר בפסידונים של ביטנסקי.
ועוד דוגמאות רבות וטובות שבהן משפטים שאמורים להיות עובדתיים מושלמים על ידי ציטוטים. ציטוטים של בטינסקי, כנראה יש להסיק (גם זה לא מצויין, וודאי שאין מקור). ודוגמאות אחרות של סופרלטיבים חיוביים ("המובילה", "האהוב", "ההיסטורי"). שום דבר לא מגובה בסימוכין, אם בכלל יש לו מקום באנציקלופדיה. בקיצור, מחסור גמור במקורות.
הסיבה שאני לא מתקן או מסיר את הדברים הנקודתיים שמצאתי היא שניכר כי כל הערך הוא דף פרסומת בהזמנה, ובעקבות הדבר הראשון (והזניח ביחס לשאר) שכתבתי כאן בדף השיחה (העניין הנוגע לאבישי כהן), לא ברורה לי מידת מהימנותו של המידע כאן באופן כללי. ולכן לא הייתי רוצה לטשטש את בעיית האובייקטיביות של הערך. מכיוון שבכל זאת, אני חושב שכל משפט כאן עשוי להועיל למי שיחפש במיוחד חומר על ביטנסקי, הייתי מציע לך יוני לקשר לאתר חיצוני (למשל האתר של ביטנסקי) שבו תכתוב ביוגרפיה/קו"ח עם כמה סופרלטיבים מפוצצים ומחמיאים שתרצה, תחת הכותרת כאן "לקריאה נוספת" וכאן ישאר, מה לעשות, התקציר היבש והאנציקלופדי. --Radioactive Grandpa - שיחה 10:30, 25 בנובמבר 2013 (IST)[תגובה]

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (נובמבר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר באשר ביטנסקי שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 18:30, 8 בנובמבר 2022 (IST)[תגובה]