שיחה:בנג'מין בריטן

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
אם הערך הוא קצרמר, הרי רצוי להרחיב אותו. מה הטעם להשמיט ממנו חלקים אינטגרליים ולקצר אותו עוד יותר?--שלומית קדם 21:10, 18 ינואר 2006 (UTC)
הבעיה היא עם העתקות שנעשו בתום לב מאנציקלופדיית בריטניקה לנוער, ולכן השחזור. בברכה, אחיה פ. 21:13, 18 ינואר 2006 (UTC)

שלום.

את שיחזרת את השיחזור שעמית אבידן עשה בערך בנג'מין בריטן. הסיבה שהוא שיחזר את זה, היא שחלקים בערך היו העתקה (על ידי משתמשת אחרת) מהבריטניקה לנוער. ראי את ויקיפדיה:מזנון/פרשת סקרלט. נאלצנו לשחזר לגירסה קודמת, בגלל בעיה של זכויות יוצרים.

אני שוב משחזר לגרסה של עמית אבידן, ולמרבה הצער יהיה צריך להתחיל שוב משם. אם את יכולה לעשות את זה, ולשקם את הערך, בלי להסתמך על החומר המועתק (אלא אולי כעוד מקור אחד מכמה), אני מאוד אודה לך. emanשיחה 23:45, 18 ינואר 2006 (UTC)

מדריך התזמורת[עריכת קוד מקור]

מדוע לא להפריד בין הערך על בריטן לבין הפסקה על היצירה? אם אני לא טועה, זהו המקרה יחידי בו קיימת פסקה על יצירה בתוך ערך של מלחין. מה גם, שכרגע כתבתי ערך המפנה ליצירה, שחבל שאין עליה ערך נפרד, אפילו אם הוא יהיה קצרמר.

ההודעה למעלה היא שלי, שכחתי לחתום Jab-jab - שיחה 21:18, 19 בדצמבר 2008 (IST)[תגובה]
במצבו הנוכחי, יהיה זה אולטרה-קצרמר ואינני רואה צידוק ליצור ערך נפרד. אם אתה מוכן להרחיב לערך ממשי, אפשר יהיה להעביר את הפסקה מכאן לערך החדש. אגב, אני בטוחה שיש עוד פסקאות על יצירות בערכי מלחינים, רק שאינני זוכרת עכשיו בוודאות היכן. עוד נמצא אותן.שלומית קדם - שיחה 21:28, 19 בדצמבר 2008 (IST)[תגובה]
אוקיי, אבל זה אפשרי למשל, ליצור קישור ליוביל ישר לפסקה שמדברת על היצירה? Jab-jab - שיחה 21:43, 19 בדצמבר 2008 (IST)[תגובה]

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (אוקטובר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בבנג'מין בריטן שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 07:44, 2 באוקטובר 2022 (IDT)[תגובה]