שיחה:ג'ורג'

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

מה זה הדף המטומטם הזה?! מי יחפש את ג'ורג' בוש לפי ג'ורג?! שלא לדבר על גאורג אוהם? זה בכלל לא צריך להיות דף פרשונים. תראו את הדף באנגלית למשל שהדף הזה מקושר אליו. eman‏ 22:48, 10 אוגוסט 2005 (UTC)

אני אחפש ג'ורג' בוש לפי ג'ורג'. נערים, סטודנטים, וילדים יחפשו ג'ורג' בוש לפי ג'ורג'. מי זה גאורג אוהם? לא יודע. אבל גאורג נשמע כמו ג'ורג' בשפה אחרת אז הגיוני למצוא את זה כאן. אתה נראה לי צריך חופשה - "דף מטומטם". למה מחקו את שאר הערכים שקישרתי בדף זה? אני מתכוון לשחזר אם אין התנגדות - לקח לי חצי שעה לקשר את כל הג'ורג'ים לכאן. אם אתה רוצה שזה יהיה מאמר לכל דבר ולא דף פרושונים, אין בעיה עם זה. Yonidebest Ω Talk 23:02, 10 אוגוסט 2005 (UTC)
אתה היית מעדף שאני אומר שהבן אדם שכתב את זה מטומטם?
יש התנגדות ועוד איך, לפחות שזה יהיה דף פירשונים. אין שום צורך בדף פרשונים כזה והוא מראה רק זילזול תהומי בקורא. לא בשביל זה יש דף פרשונים. וזה שלקח לך חצי שעה זה לא סיבה לכלום. גם לטרולים (להבדיל) לוקח הרבה מאוד זמן להשחית את כל הערכים שהם משחיתים. eman‏ 23:08, 10 אוגוסט 2005 (UTC)
מתעלם מהשורה הראשונה שלך.
אתה רוצה זלזול? תראה את טרנטה - כאילו יש כאן מישהו במדינה הזו שלא יודע מהי מכונית מיושנת. חוץ מזה, יצרתי את הערך כדי שיהיה לי (ולאחרים) גישה קלה לערכי ג'ורג' המלך בעלי השמות המוזרים. אז אם כבר, אז הוספתי גם שמות ג'ורג' אחרים. אגב, בדקת את הגרסה האנגלית? מה שיש שם זה ערך מילוני - לא מתאים לויקי שלנו. עוד משהו, אני אזכיר לך מהו דף פירושונים - ציטוט: "זהו דף פירושונים, שמטרתו להבחין בין ערכים שונים בעלי שם דומה". על ג'ורג' אי אפשר לכתוב מאמר מבלי שזה יהיה ערך מילוני, על כן מה שצריך כאן זה דף פירושונים שיעזור להבחין בין הג'ורג'י השונים.
כשאמרתי התנגדות, התכוונתי להתנגדות של אנשים אחרים, הרי ברור שאתה מתנגד. Yonidebest Ω Talk 23:20, 10 אוגוסט 2005 (UTC)
גם לי הערך ממש לא נראה. אם כבר שיראה יותר לכיוון של צ'ארלס. מלך הג'ונגל 23:55, 10 אוגוסט 2005 (UTC)
דוקא במקור השם והצורות שלו בשפות שונות יש טעם. ברשימה של כל האנשים שמופיעים בויקיפדיה וקוראים להם ג'ורג' אני מתקשה למצוא איזשהו טעם. מילא מלכים, אבל סתם אנשים ששמם הפרטי הוא ג'ורג?! eman‏ 23:57, 10 אוגוסט 2005 (UTC)
זה מה שהתכוונתי כשהפניתי לצ'ארלס. ושמות פרטיים זה באמת מוגזם. מלך הג'ונגל 00:04, 11 אוגוסט 2005 (UTC)
כן, התכוונתי לענות ליוני לא לך. ואגב, אם מדברים על ג'ורג', אני הפכתי הפניה שאני חושב שאתה עשית בשעתו מגיאורג לגאורג פרידריך הנדל. לפי דעתי זה צריך להיות כמו בגאוגרפיה וכו' (ורוב הקישורים היו לצורה נטולת הי', כמו גם השם בערך עצמו). eman‏ 00:21, 11 אוגוסט 2005 (UTC)

הוספתי מידע. מה דעתכם? Yonidebest Ω Talk 08:14, 11 אוגוסט 2005 (UTC)

מצוין. עכשיו זה לא דף פירושונים. נדב 08:25, 11 אוגוסט 2005 (UTC)
למרות שכתוב בתחתית הדף שזה כן. Yonidebest Ω Talk 08:30, 11 אוגוסט 2005 (UTC)

בצרפתית זה לא ז'ורז' ? (כמו ז'ורז' ברסנס) רחל 08:39, 11 אוגוסט 2005 (UTC)

יכול מאוד להיות. הצרפתית שלי לא משהו בכלל - את מוזמנת לתקן גם את השפות האחרות. Yonidebest Ω Talk 10:00, 11 אוגוסט 2005 (UTC)
אם אתה לא יודע מה אתה עושה, אז אל תעשה את זה. eman‏ 11:21, 11 אוגוסט 2005 (UTC)
עמנואל, למה השיחזור? הערך היה סביר לחלוטין ותואם את הערך האנגלי. נראה לי טיפה נסחפנו, מלך הג'ונגל 13:38, 11 אוגוסט 2005 (UTC)
לא מספיק שהוא תואם את הערך האנגלי. הוא צריך לציית למספר כללים שמקובלים אצלנו. באנגלית, לא תמיד מבדילים ביו ז'ורז', ג'ורג', גאורג, גאורגיוס וכו' כי הם נכתבים בצורה דומה ולעתים אף זהה. אנחנו כן מקפידים על ההבדל הזה. מה גם, היה פעם דיון על שמות אנשים והוחלט לא להוסיף ערכים ואף מחקנו כמה ערכים (אני לא זוכר איפה הדיון הזה נמצא עכשיו). גילגמש שיחה 14:31, 11 אוגוסט 2005 (UTC)
כי היו בו טעיות גסות. הבן אדם פשוט לא יודע מה הוא עושה.
קודם כל צריך, כמו בצ'ארלס, לכתוב גם בכתיב המקורי של השפה, וגם לכתוב בעברית איך מבטאים את זה. וכשכותבים בעברית צריך לדעת מה הצורה הנכונה. לדעת ולא לנחש. מה שהוא כתב היה רצוף טעיות מביכות (שבחלק גדול מהן אני ידוע מספיק בשביל לדעת שזו שטות, אבל לא מספיק בשביל לדעת מה הצורה הנכונה).
ולרשימת האנשים שקוראים להם ג'ורג' אני עדיין מתנגד. היא פשוט טפשית ומיותרת eman‏ 14:40, 11 אוגוסט 2005 (UTC)
רשימת האנשים ששמם ג'ורג' אכן מיותרת לחלוטין. לפחות בשביל זה יש מנוע חיפוש. דוד שי 15:44, 11 אוגוסט 2005 (UTC)
הרשימה לא מיותרת לדעתי. יותר קל לחפש כאן מאשר לחפש במנוע החיפוש של הויקי. ולמה למחוק לי את השאר? עוד מילא החלק עם השפות השונות, אבל למה למחוק את המשפטים הראשונים שכתבתי? למה למחוק מה שכתבתי ולהשאיר את צ'ארלס? שלפחות יהיה עקביות... ראבק Yonidebest Ω Talk 22:45, 11 אוגוסט 2005 (UTC)
השאר נמחק כי פשוט לא היה לך מושג מה אתה עושה. אם בערך הזה אתה כותב את השם היווני (שהוא המקור) כג'ורג'יוס, סימן שאתה פשוט לא ידוע מה אתה עושה, אלא מתרגם כמו אידיוט מאנגלית, בלי לדעת אפילו איך לקרוא את השם נכון. צריך שזה יהיה כמו בצ'ארלס (וגם את זה לא עשית באותו פורמט ששם יש. עשית או ניחוש (הרבה פעמים פשוט לא נכון) של צורת ההגיה, או את האותיות בשפה המקורית. בצ'ארלס יש את שניה), אבל שיעשה את זה מישהו שיודע מה הוא עושה, ולא מישהו שמכניס שגיאות גסות לערך.
באשר לרשימה - למה שמישהו בכלל יחפש רשימה כזו?! eman‏ 23:36, 11 אוגוסט 2005 (UTC)
אז היו לי כמה טעיות, לא צריך להגזים ולמחוק הכל. הרי אם אתה מכיר את כל השפות יכולת לתקן אותם, אחרת מאיפה לך שלא תרגמתי נכון?
ואם, כמו שאתה אומר, אף אחת לא יחפש את הערך ג'ורג' אוהם בערך ג'ורג', אז למה שמישהו ירצה לחפש את אחד המלכים בשם ג'ורג'? אם כך - לפחות תפעל על פי מה שאתה אומר ותמחק את הערך לגמרי. כמו כן, תמחק גם את כל ההפניות בערך צ'ארלס, הרי למה שמישהו יחפש ערך שמתחיל בשם צ'ארלס שם?! טוב. ברגע שאני כותב סימן שאלה ואחריו סימן קריאה זה סימן שאני צריך להתנתק מהדיון הזה. מצטער שניסיתי להקל על עצמי ועל המשתמשים ביצירת הפניות "מיותרות" לכאורה. Yonidebest Ω Talk 00:02, 12 אוגוסט 2005 (UTC)

עמנואל, אני מבין את עמדתך אבל לעתיד תקפיד להצביע על טעויות קונקרטיות, לתקנן אם אפשר, לשוחח עם הכותב, להתריע בדף שיחה ורק לאחר כל אלה לשחזר ולהשמיד את כל עבודתו של ויקיפד רשום. היו חלקים לגיטימיים בערך שלא היה צורך למחוק אותם רק כדי להראות כי יכולת השחזור הכולל בידך. כמו כן, אל תקרא לאף ויקיפד, אף פעם, אידיוט. מלך הג'ונגל 02:04, 12 אוגוסט 2005 (UTC)

אני לא "השמדתי" שום עבודה, כי כולה נמצאת בגרסאות הקודמות? יכולת השחזור שבה השתמשתי נתונה לכל משתמש רשום או אפילו אנונימי. הטעויות רבות מאין ספור, וגם כתבתי עליהן בהרחבה. למשל בהולנדית,g נקרא בד"כ כ-ח'. בפולנית המ שהוא כתב צריך להיות יז'י (אבל אני חושב שגז'גוז' זה גם שייך לג'ורג'). בספרדית אין ג' זה חורחה. גם הפורמט (כמו שפירטתי) הוא לא נכון. אפילו הסדר של השפות לחלוטין לא הגיוני (סדר אלפבטי באנגלית...). הקיצור צריך לעשות את הכל מהתחלה. במצב כזה הדבר הנכון זה פשוט למחוק את מה שמעשה עד שאני או מישהו אחר יתפנה להתעסק עם זה. והדברים הם בכלל לא פשוטים, כי למרות שאני יודע בודאות שלמשל התעתיק להולנדית למשל לא יכול להיות נכון, אני לא יודע מה התעתיק הכן נכון. eman‏ 07:14, 12 אוגוסט 2005 (UTC)

המצב הנוכחי[עריכת קוד מקור]

המצב הנוכחי הוא אבסורדי לחלוטין, למה זה לא דף פירושונים? טרול רפאים 20:33, 11 אוגוסט 2005 (UTC)

עכשיו זה דף פירושונים. דוד שי 22:35, 11 אוגוסט 2005 (UTC)