שיחה:דלקת במיתרי הקול

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

כתיבת הערך[עריכת קוד מקור]

כתיבת הערך התבססה על תרגומו מוויקיפדיה האנגלית.Adibar170 - שיחה 13:52, 1 בינואר 2018 (IST)[תגובה]

ערך זה נכתב במסגרת הקורס „ויקי־רפואה” המתקיים בבית הספר לִרפואה ע״ש סאקלר באוניברסיטת תל־אביב.

פורטל רפואהרשימת ערכים מבוקשים בתחום הרפואהפורטל גוף האדם

שאלות לגבי הקורס והערכים שהועלו במסגרתו יש להפנות אל שני אבנשטיין.

הערכת עמיתים[עריכת קוד מקור]

הערכה 1[עריכת קוד מקור]

ממבט ראשוני בערך ניתן לראות כי הוא מסודר ומקל על התמצאות בו. חשתי שקריאתו קלה וכי הקהל הרחב יוכל להועיל ממנו. אפנה את צומת ליבך למספק נקודות לשיפור לשיקולך:

  • פסקאת הפתיחה- המשפט ״סימנים העשויים לדרוש חקירה נוספת כוללים סטרידור (אנ'), היסטוריה של טיפול בקרינה באזור הצוואר״, לא ברור מה הכוונה בסימנים העשויים לדרוש חקירה נוספת... היסטוריה של טיפולי קרינה, לדעתי יש מקום לשינוי ניסוח. קל.
  • בנוסף, לשקול לתמצת את פסקאת הפתיחה בהתאם לעקרון הויקיפדי שלמדנו.
  • נקודה נוספת ואחרונה שאפנה אליה את צומת ליבך היא מחסור הבהערות שוליים בגוף הערך. למראת שגם בערך האנגלי אלו לא מופיעים וזהו מצב לא תקין, לדעתי ניתן יהיה לפתור זאת בקלות (בשל כמות המידע הקיימת על הנושא) על ידי הפניה למקורות מgoogle scholar או pub med.

לסיכום, לדעתי השינויים הנדרשיפם לשיפור הערך הינם קטנים ובגדול הערך עושה את עבודתו ניהמנה. מקווה שהערכתי עזרה לך. :תודה רבה לך עידן Adibar170 - שיחה 22:21, 7 בינואר 2018 (IST)[תגובה]

הערכה 2[עריכת קוד מקור]

נהנתי מאוד לקרוא את הערך שכתבת, ערך מעניין מאוד וכתוב היטב, קל להתמצא ולמצוא את מה שמחפשים. אשמח להעיר כמה הערות ששמתי לב אליהם אשר יוכלו לשפר את הערך שלך:

  • הערות השוליים דלות מאוד, ויש הרבה מידע בערך ללא הערות שוליים. ממליצה למצוא מקורות אשר יוכלו להוות ביסוס למידע שאת כותבת בערך וגם כדי להימנע מהפרת זכויות יוצרים במידה ואת מציינת בערך מידע ללא נתינת קרדיט.
  • בחלק של קישורים חיצוניים: ישנו מקור מידע (״מאמר בנושא מאת John M Wood, Theodore Athanasiadis, Jacqui Allen (אנ')״ שלדעתי מתאים לפרק של ״לקריאה נוספת״ משום שזהו מקור שאין אליו גישה אינטרנטית, ואם יש, צריך הרשאות מיוחדות.
  • בחלק של פרוגנוזה: את חוזרת על מידע שכבר רשמת בפתיחה של הערך. אולי שווה להוריד את זה מהפתיחה, על מנת לקצר אותה ולשמור עליה עניינת ולפרט את המידע הזה רק תחת הפרק של פרוגנוזה.
  • במהלך הערך את מעבירה את המידע באמצעות נקודות, אך בסוף כל שורה כזאת, לפעמים שמת נקודה בסוף המשפט ולפעמים לא. כדאי לתקן זאת ולשים לכולם נקודה בסוף משפט כדי לשמור על אחידות.

מקווה שההערות האלו יעזרו, ערך טוב מאוד, תודה לך על כתיבתו! Sapirsapir273 - שיחה 22:43, 3 בינואר 2018 (IST)[תגובה]

תודה על עזרתך ספיר! Adibar170 - שיחה 22:21, 7 בינואר 2018 (IST)[תגובה]