שיחה:הכינה נחמה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 03:26, 4 במאי 2013 (IDT)[תגובה]


קישור שבור 2[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 19:56, 14 במאי 2013 (IDT)[תגובה]

הצעה לשינוי הפסקה הדנה בסרט האנימציה "הכינה נחמה"[עריכת קוד מקור]

מאיר שלו ויוסי אבולעפיה שיתפו פעולה גם ביצירת סרט אנימציה המבוסס על הסיפור ואשר הופיע בקלטת יחד עם סרטוני אנימציה של ספרי הילדים מיץ פטל ודירה להשכיר שיצאה ב-1992. בסוף סרט האנימציה ישנו פרק נספח המתאר את מאחורי הקלעים של יצירת סרט האנימציה מלווה בראיון קצרצר עם מאיר שלו ויוסי אבולפיה. על אף היותו סרט המופיע בקלטת לילדים, ישנם בסרט מספר אזכורים עקיפים לדעותיו של מחבר הספר: בפרק בו הכינה נחמה הגיעה לראשו של שר, ישנה סצינה בו השר מעביר כסף לאדם בעל חזות חרדית ובפרק העוקב, מסופר על תכנית הטלוויזיה של הכינה נחמה בשם "בין השערות" (ככל הנראה כפרפרזה לתוכנית פופלרית באותה תקופה - בין הכסאות של מני פאר), בספר מסופר על כינה ש"חזרה בתשובה ועברה לגור בתוך פאה" ובסרט מוצגת דמות של כינה בעלת כיסוי ראש הדורכת רובה.

למרות שהסרט חביב מאוד, עדיף לדעתי לא להרחיב. אנחנו רק נסתבך בוויכוח מי האישים שלכאורה מצוירים בסרטון.אודי - שיחה 22:43, 3 בנובמבר 2013 (IST)[תגובה]
עם כל הכבוד למני פאר, המנחה הבלתי מעורער של "בין הכסאות" היה עמוס ארבל. Liad Malone - שיחה 16:33, 4 בנובמבר 2013 (IST)[תגובה]