שיחה:המצעד היהודי

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

שינוי שם הדף ל"שירים במעלות"[עריכת קוד מקור]

הדף כרגע נקרא "המצעד היהודי" ומבט מלמעלה זה נשמע הגיוני מכיון שבדף של המצעד אכן הוא מופיע כ"המצעד היהודי". העניין הוא שכיום המצעד מוכר כ"שירים במעלות" והשם הנוכחי מקשה על המציאה של הדף.

הוכחות לכך ניתן לראות בתחנות המשדרות את המצעד, שם הוא נקראה שירים במעלות: קול חי, גאולה FM ועוד. הוכחה מובהקת נוספת לכך היא באתר של משדר המצעד בעצמו, קובי סלע, שם המצעד נקרא "שירים במעלות". בנוסף אפשר לראות כאן שהשם המקובל שהקהל הרחב משתמש בו זה "שירים במעלות".

יתכן שאחת הסיבות לעניין היא בגלל שהשם המלא של המצעד הוא "שירים במעלות - המצעד היהודי הותיק ביותר בעולם מיסודו של ערוץ 7"(מצחיק, אבל זאת המציאות ואפשר לשמוע את זה בשידור עצמו). אבל גם מכאן ברור שהשם הראשון זה "שירים במעלות".

אני מעלה הצעה לשנות את שם הדף ל "שירים במעלות". אשמח מאוד לשמוע את חוות דעתכם. Estyxxxx - שיחה 22:04, 22 בפברואר 2023 (IST)[תגובה]

נגד. בערך כרגע יש שני מקורות, על פיהם - באתר הרשמי כתוב: "המצעד היהודי בהגשת קובי סלע". בעמוד הפייסבוק אמנם מופיע שם אחר, אבל נראה שהעמוד הזה לא עודכן כבר שני (הפוסט הראשון שמופיע הוא משנת 2017). הנימוק "השם הנוכחי מקשה על המציאה של הדף" איננו רלוונטי. לשם כך יש הפניות, וזו לא הצדקה לשנות את שם הערך. יוניון ג'ק - שיחה 02:26, 26 בפברואר 2023 (IST)[תגובה]