שיחה:הנדסת אווירונאוטיקה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

הערך קרוי הנדסת אווירונאוטיקה, אבל יש קטגוריה הנדסה אווירונאוטית. איך נכון?אורנה - ladypine 19:57, 9 דצמבר 2005 (UTC)

לדעתי שני המושגים נכונים, אלא שהמבנה התחבירי שלהם מעט שונה. הנדסת אווירונאוטיקה זה שם של מקצוע בסמיכות, כמו הנדסת-תוכנה. בהנדסה אווירונאוטית ההטייה של אווירונאוטיקה היא כהטייה של שם תואר.

תחומי עיסוק לא מלאים[עריכת קוד מקור]

לאחרונה השקמיסט העביר את כל תחומי הפיתוח שאינם מפורטים לרשימה של "שאר תחומים". זה לא נכון כיוון שזה גורם לכך שכאילו תחומים אלה פחות חשובים מאחרים

אכן העברתי היום תחומים שאינם ספציפיים להנדסת אווירונאוטיקה לערכים נפרדים, כך יש לעשות לדעתי. יש עוד צורך בשכתוב של הערך. השקמיסט 18:49, 30 דצמבר 2005 (UTC)
צר לי אבל טעית. יש שם תחומים שהם ספציפיים להנדסת אווירונאוטיקה, לכן החזרתי אותם.
כאשר אין פירוט של התחומים הכותרות נראות כ"עיזים", הדבר לא נכון לדעתי, לכן יש לרכזם בינתיים בכותרת "שיטות ותהליכים נוספים" עד אשר יפורטו. השקמיסט 19:01, 30 דצמבר 2005 (UTC)
חשבתי שכל הרעיון בלהעביר את הערך לשכתוב זה שאנשים ימלאו חלקים ריקים בערך ויבדקו את מה שכבר כתוב ויתקנו אותו. לכן, עדיף שזה יישאר כך. בלי קשר, אני אנסה למלא אותם במידע ראשוני, נשאיר את זה כערך לשכתוב ובתקווה יהיו אנשים שיתקנו את כל הערך. חשוב לי המבנה שלו, כי זה המבנה הנכון לדעתי וגם די דומה למבנה הערך "הנדסת תוכנה" כך שאני מקווה שיהפוך גם למבנה סטנדרטי של ערכים בנושא הנדסה.
בסדר. אבל עדיין חושב שיש לדלל את הערך באופן משמעותי. נראה לי שהוא צריך להיראות בערך כמו הערך המקביל בוויקיאנגלית. למשל, אין צורך בפירוט כל סוגי המנועים כאן, ויש לשלבם בערכים המתאימים או ליצור חדשים. השקמיסט 19:27, 30 דצמבר 2005 (UTC)
לדעתי הערכים בוויקיאנגלית לא מספיק מפורטים ויש בהם חוסרים רבים (ואני לא מתייחס דווקא לערך הספציפי הזה באנגלית). למיטב ידיעתי אין "ועדה מארגנת" שקובעת איך אמור להיראות ערך ולדעתי ניתן לדלל חלקית את הערך הזה אבל לא לשנות את המבנה הכללי שלו. עדיף ערך אחד מקיף וקצת יותר ארוך מרשימה של ערכים חלקיים ולא ממצים, כי זה מפריע לקריאה והבנה של כל הערך (ושוב אני לא מדבר על הערך הזה ספציפית) אלא אם כן זה באמת משהו צדדי שניתן להסיר הצידה.

"אווירונאוטיקה" וגם "הנדסה אווירונאוטית"[עריכת קוד מקור]

האם יש הצדקת קיום לערך זה ולערך אווירונאוטיקה בנפרד? הא? 07:26, 31 ינואר 2006 (UTC)

אני חושב שיש הצדקה, כשם שיש הצדקה להבחין בין מדעי המחשב לבין הנדסת תוכנה. האחד הוא מדע והשני הוא הנדסה המיישמת את העקרונות המדעיים. הערך הספציפי הדן בנושא אווירונאוטיקה דורש הרחבה.--E kiv 13:41, 1 פברואר 2006 (UTC)

ערך מצויין, אני מעתיק חזרה את המבנה :-) רנדום 08:47, 2 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]

תודה על המחמאה ואין הרבה בלהעתיק חזרה את המבנה שממילא העתקתי ממך --E kiv 20:26, 2 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]

תעתיק שגוי[עריכת קוד מקור]

התעתיק הנכון הינו אוירונוטיקה (בלי א באמצע). מכיוון שהיו הרבה דיונים בנושא אני לא מעביר את הדף על דעת עצמי. Mintz l 16:38, 24 בנובמבר 2007 (IST)[תגובה]

המילה כבר מזמן קיבלה חיים משלה בעברית, ומבחן גוגל מוכיח חד משמעית שיש בישראל עדיפות ל-"אווירונאוטיקה" על פני "אוירונוטיקה" או "אוירונאוטיקה". נחמיה ג 02:46, 29 בנובמבר 2007 (IST)[תגובה]

קישור מעניין[עריכת קוד מקור]

בקישור הבא: אתר אורט יש אינפורמציה מעניינת בנושאי אוירונאוטיקה וחלל בעברית. הנ"ל ברמה תיכונית.


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 04:15, 4 במאי 2013 (IDT)[תגובה]


קישור שבור 2[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 04:15, 4 במאי 2013 (IDT)[תגובה]