שיחה:הקלאסיקו/הצעת הוספה למומלצים

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 15 שנים מאת חובבשירה בנושא הסופר קלאסיקו הספרדי

יש לשכתב את הערך. הערך מוטה מעט לכיוון ברצלונה, בנוסף הוא עמוס בפרטים טכניים ופחות במהות עצמה. הקלאסיקו הוא יותר מאשר התוצאות לפה ולשם ואין צורך לציין את כולם, ניתן לכל היותר לרכז בפיסקה אחת משחקים מפורסמים אך לא צריך לציין מעבר לזאת, אין בכך שום עניין וזהו עומס מיותר על הקורא.


דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

הועבר מויקיפדיה:ערכים מומלצים/הוספה למומלצים 13:31, 8 באפריל 2009 (IDT)

הסופר קלאסיקו הספרדי[עריכת קוד מקור]

הועבר מרשימת ההמתנה. ירוןשיחה 18:21, 20 במרץ 2009 (IST)

ערך מקיף שכתבתי במקור לתחרות הכתיבה, והגמל התימני שפצר. הערך לדעתי מסקר בצורה מצוינת את משחק הכדורגל החשוב. ‏YHYH ۩ שיחה 19:41, 01/02/2009

  • נגד יש עירוב בין המפגש הספורטיבי (המשחק) לבין היריבות בין המועדונים ולא ברור מהערך מה הנושא העיקרי, האם היריבות בין המועדונים או המפגש הספורטיבי ביניהם, ומכאן שלא ברורה מטרתה של הפסקה על השגי הקבוצות. הרשימה בסוף הערך של שחקנים שעברו בין המועדונים אינה מוסיפה להבנת הנושא (להבדיל מקטע המלל המקדים) ואין בה צורך. האחד והיחיד - שיחה 18:52, 20 במרץ 2009 (IST)
  • נגד ובהרחבה:
    הנושא מבטיח ומעניין, אבל הערך לא ממוקד (כדברי יורי, נוי והאחד היחיד - מדוע יש פרק שלם לתארים של הקבוצות?). אחדד על ידי דוגמה (הדגשה - דוגמה): פרק ההיסטוריה לא מתחיל בתיאור הקמת הקבוצות, אלא בתיאור המשחק הראשון שלהן. עם זאת, במהלך תתי הפרקים של ההיסטוריה אנו זוכים שוב ושוב לקרוא משפטים כגון "בחמש השנים האחרונות זכו שתי הקבוצות בשתי אליפויות כל אחת - ריאל מדריד זכתה בשתיים האחרונות." (שדורש שכתוב בפני עצמו). יתכן וניתן לפתור את בעיית הפוקוס על ידי הרחבה כלשהי, אך זה דורש עריכה מקיפה ברמה הארגונית של הערך.
    מעבר לבעיה זו, לערך ישנן בעיות נוספות שנובעות, לדעתי, שוב מהעובדה ששני משתמשים בלבד ביצעו בו עריכות משמעותיות כלשהן במהלך 500 העריכות האחרונות (שמהוות יותר מחצי שנה), כאשר עקב הלך הרוחות קשה להביע ביקורת רצינית על הערכים האלו. ויקיפדיה מושתתת על שיתוף פעולה אבל יותר מדי פעמים ערכי כדורגל שמגיעים לכאן הם ערכים בהם שיתוף הפעולה היה מינימלי, במסגרת התומכים העיקריים של ערכים אלו בלבד, ולא הייתה ביקורת רצינית מספיק על הערך מבחינת המבנה, הדקדוק, והניסוחים שלו. נכון, אפשר ליצור ערך טוב גם בלי שחמישים ויקיפדים יעברו עליו, אבל במקרה זה ברור לדעתי שהערך היה מרוויח רבות לו היה עובר הגהה על ידי אלדד וביקורת על המבנה, ההיררכייה והפוקוס על ידי כותבים אחרים. היינו נמנעים ממשפטים כמו "הקבוצות הינן החזקות ביותר בכדורגל הספרדי, ואי לכך בעלות יריבות רבת שנים" בפתיח, פסיקים מיותרים או תרגמת כגון "נחלשה ריאל מדריד ושלטונה פסק לחלוטין".
    ההשקעה והמאמץ ניכרים, וראויים להערכה. אבל חייבים לשתף עוד ויקיפדים, בעלי יכולות והתמחויות נוספות, כדי לשפר ערכים אלו. זהר דרוקמן - I♥Wiki19:34, 21 במרץ 2009 (IST)
  • בעד אחלה ערך, לא הבנתי מה הבעיה בו... פישאנדיון - שיחה 12:57, 6 באפריל 2009 (IDT)
  • בעד חובבשירה - שיחה 13:20, 7 באפריל 2009 (IDT)

לא הוסף