שיחה:השגריר

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

רשעים המפעילי מערכת פה, הם חושבים שהם "כל יכולים". הם לא חושבים על אנשים מבחוץ שרוצים לדעת על זה. זוהי אנציקלופדיה, ולא רשימות. אני חושב שנעלה את זה להצבעה, זה לא יכול להימשך כך. מה אתם חושבים? --עדן קוגן 12:08, 6 פבר' 2005 (UTC)

השגריר? לעשות ערך על כל מתמודד? זו בסך הכל עוד תכנית קיקיונית בערוץ 2. זוהי דעתי אם שאלת. עידן ד 12:14, 6 פבר' 2005 (UTC)
בתלמוד נאמר: "הקורא לחברו רשע, סופג את הארבעים" (כלומר עונשו 40 מלקות). הרי חבריך אנחנו, עדן, אל תקרא לנו רשעים. כמו שאתה אומר "זוהי אנציקלופדיה", ואוסיף: זה לא עיתון. לכן אין צורך להציג את מצב התוכנית כפי שהיא בדיוק ברגע זה, אלא לתאר אותה בראייה ארוכת טווח יותר. כמו כן, אין מקום לערך לכל משתתף. השתתפות בתוכנית טלוויזיה פופולרית עדיין אינה הצדקה לערך אנציקלופדי. להזכירך: זוהי אנציקלופדיה, לא "פנאי פלוס". שאלה: האם יוליוס קיסר וצביקה דויטש עומדים על אותה מדרגה? דוד שי 12:16, 6 פבר' 2005 (UTC)
אני הורדתי את ההגנה, בגלל שזה עניין לויכוח ולא השחתה. אבל נא לא לערוך את הערך בצורה כזאת עד שנגיע להסכמה, בכל מקרה אני מחזיק בדעה של עידן. טרול רפאים 12:16, 6 פבר' 2005 (UTC)
אי אפשר לנהל דיון ולחשזר ללא הפסקה. אם נחליט לתת את הקישורים, נוריד את ההגנה. בעקבות הכרות ארוכה עם המשתמש הספציפי הזה, אני חושב שהסכמה איננה אפשרית ועל מנת למנוע בזבוז זמן נעלתי את הערך. גילגמש שיחה 12:18, 6 פבר' 2005 (UTC)

ההיסטוריה מוכיחה שקישורים ריקים רבים מזמינים ערכי זבל. ובמקרה הזה קשה לי לראות את הערכים מתמלאים בזמן הקרוב. את כל המידע החיוני על המתמודדים ניתן בהחלט להכניס בשורה אחת ברשימה פה (והערך שנמחק על צביקה דויטש, מוכיח את זה). מכיוון שעל אף אחד מהמתמודדים אין בינתיים שום דבר לספר חוץ מהשתתפותו בתוכנית הערכים מיותרים. אם יהיה טעם לפתוח ערך על אחד מהם, ניתן בהחלט יהיה לעשות את זה בבוא העת, בלי לעשות את זה באופן גורף. eman 13:07, 6 פבר' 2005 (UTC)

כתגובה לeman. מעניין לראות איך חוסר הכבוד לאנשים משכילים ונבונים שמתמודדים על משרה חשובה כמו הסברה לישראל גם אם היא נעשית במסגרת טלוויזיונית שלדעתכם היא חסרת ערך, הרי ידוע שהטלוויזיה שולטת כיום על דעת הקהל העולמי ורק כאן ישראלים חושבים שזה לא מכובד להזכירם וזאת רק משום שזה ישראל בימינו. "הפוסלים במומם פוסלים". --עדן קוגן 13:17, 6 פבר' 2005 (UTC)

הצעת פשרה. כאשר מישהו יזכה בתוכנית במשרת ההסברה, אז אכתוב/נכתוב עליו מידע. ואני חושב שאם הבעתם את דעתכם על הנושא ה"בלתי חשוב הזה" בעוצמה כל כך גבוהה אז דיינו. --עדן קוגן 13:10, 6 פבר' 2005 (UTC)

נדון על זה בבוא העת. קודם שיזכה. אולי יהפוך לשגרירנו באו"ם, ח"כ ושר בישראל. גילגמש שיחה 13:13, 6 פבר' 2005 (UTC)
זה שהוא ייזכה במשרה הזו עדיין לא מצדיק ערך נפרד מהתוכנית. מישהו שמע היום על צחי אירני (חוץ מאשר בבדיחות עליו ועל הסוף "האקדמיה לצחוק"?). אם כל כך חשוב לך לפרט על משתתפי התוכנית, המקום הראוי לזה בינתיים הוא בערך הזה. אם מישהו מהמשתתפים ייעשה עוד דברים, זה יצדיק לפתוח עליו ערך. אבל אם יש מישהו שההפניה היחידה אליו תהיה מהערך הזה (או מתת ערכים שלו) סימן שלא מוצדק לפתוח לו ערך עצמאי, והמידע עליו צריך להופיע בערך זה. eman 13:15, 6 פבר' 2005 (UTC)
אין מה לריב על ביצה שלא נולדה, כאשר מישהו יזכה נחיה ונראה, גם הראל סקעת לא היה צריך לקבל ערך אילו התוכנית היתה מסתיימת כצפוי ובכל זאת הערך קיים. טרול רפאים 13:18, 6 פבר' 2005 (UTC)
הערך נכתב כמה חודשים אחרי סיום התוכנית, וכשהוכח שהראל סקעת שמר על קיומו בתודעה הציבורית. בעוד כמה חודשים נראה האם יש מישהו מבין משתתפי התוכנית (וכמו במקרה של כוכב נולד, לאו דוקא הזוכה) ששמר על מקום בתודעת הציבור, ואז יהיה אפשר לפתוח עליו ערך. אבל אני מתנגד נחרצות לפתיחת שורה שלמה של קישורים אדומים, שרובה בטוח תישאר כזו ורק תגרום לנו למחיקת ערכי זבל חוזרת ונשנית eman 13:28, 6 פבר' 2005 (UTC)
אני תומך בטרול רפאים. כרגע אין טעם לדון בזה. אני מציע לפתוח את הדיון מחדש כשזה יהיה רלוונטי. אולי יהיה מקום לשים ערך כמו שעדן אומר ואולי לא כמו שכל השאר חושבים. אולי הוא צודק ואנחנו טועים, אבל אין מקום להתנצח על משהו שעדיין לא הוברר. כשיהיה זוכה- נדע יותר. עידן ד 13:22, 6 פבר' 2005 (UTC)

עדן - אפשר לשחרר את ההגנה, ואתה לא תפתח את הלינקים האדומים? eman 13:40, 6 פבר' 2005 (UTC)

אני המום... נכנסתי לדף השיחה במחשבה למצוא תלונות על קיום ערך חסר תוכן כזה (3 שורות "תוכן" ורשימת שמות המשתתפים) וגיליתי שהייתה כוונה לכתוב ערכים על משתתפי התוכנית. **הולך לכתוב ערך על עצמי** יובל מדר

ערך על הזוכה-מלודי[עריכת קוד מקור]

אני המום שאין עדיין ערך על הזוכה השניה, באמת אף אחד לא מכיר אותה או לא ראה את התכנית? ThE OnE 09:47, 9 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

המתמודדים[עריכת קוד מקור]

לדעתצי זה מיותר לרשום את רשימת המתמודדים וזה סתם בזבוז של מקום. בקשר לרשימת מצב התוכנית זה חסר משמעות כי תצטרך לשנות את הערך לפחות פעם בשבוע ואף אחד לא יחזור לקרוא את הערך שוב. 217.132.107.114 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST) 10:07, 7 ביוני 2010תגובה

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (נובמבר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בשגריר שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 08:01, 13 בנובמבר 2022 (IST)תגובה