שיחה:חברויות באינטרנט

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אני חושב שלאופיר רחום יש הצדקה כערך עצמאי משתי סיבות:

  • הוא בן אדם, וכמו כל אישיות הוא צריך ערך משל עצמו
  • אם משהוא יבוא ויעשה עבודה על אופיר רחום, או שירצה לדעת מי זה, הוא לא בהכרח יחפש חברויות באינטרנט אבל הוא כן יחפש אופי רחום.

אני חושב שצריך לפחות REDIRECT לפה מהערך הזה.

Pingo 20:43, 29 מרץ 2004 (UTC)

לפי העיקרון שכל אישיות צריכה ערך משל עצמה, יהיו לנו בויקיפדיה עשרה מיליון ערכים רק על תושבי מדינת ישראל, וזה לא סביר. הקריטריון להכנסת ערך על אדם לויקיפדיה הוא בררני יותר (וחלילה לי מלפגוע בזכרו של אופיר). יש להסתפק בקישור שנתתי מחברויות באינטרנט לדף הזיכרון שלו.
אם מישהו יחפש בויקיפדיה את אופיר רחום, הוא ימצא אותו בקלות באמצעות החיפוש בויקיפדיה שמספק גוגל. נסה ותראה: כתוב "אופיר רחום" בתיבת החיפוש למעלה, ולחץ על הכפתור "לך" או "חפש". עוד קליק אחד יביא אותך לערך חברויות באינטרנט. גוגל מדהים אותי כל פעם מחדש. דוד שי 21:23, 29 מרץ 2004 (UTC)

אז למה לא לעשות REDIRECT מהערך אופיר רחום לערך הזה? כשמגיעים לוויקיפדיה אנשים ינסו את החיפוש הרגיל, ומעטים ינסו את גוגל אחר כך. לפי דעתי צריך לפחות רידיירקט.

Pingo 21:27, 29 מרץ 2004 (UTC)
עוד קליק אחד זה לא מרחק רב כל כך. הקליק הנוסף של חיפוש בגוגל הוא חלק בלתי נפרד מויקיפדיה, איני רואה הצדקה להאכיל אנשים בכפית. דוד שי 21:39, 29 מרץ 2004 (UTC)
It's not about feeding people, when (WHEN?!) aiki's serch will work, you'll also get the result that in this article Ophir Rahaum is mentioned. At the moment the ordinary search is google search/ F16

הערך הזה יותר מדי שלילי[עריכת קוד מקור]

עם כל הכבוד לאופיר רחום ז"ל, לא צריך להפחיד את כולם. עובדה שנוצרות קהילות, היכרויות ומפגשים - כמו במסגרת הוויקיפדיה (ע"ע המפגש בחנוכה) או במסגרת פורומים וכדומה. כדאי להרחיב על היתרונות של היכרויות באינטרנט, על כך שאנשים לעיתים מרגישים חופשיים יותר להיחשף, וכדומה. יובל י. § שיחה § 03:23, 27 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]

ערך על רצח אופיר רחום[עריכת קוד מקור]

נראה לי תמוה שמי שמקליד "אופיר רחום" יגיע לכאן ולא לפרשת הרצח המזעזעת שלו, אחד האירועים הבולטים של השנה הראשונה של האינתיפאדה (מה גם שהערך הנוכחי לא אמור לעסוק יותר מדי ברצח). הערך עצמו לדעתי לא צריך להיקרא חברויות באינטרנט, כמו שאין דבר כזה "חברויות בטלפון". אולי "האינטרנט כפלטפורמה להיכרויות", וזאת משום שנראה שהערך עוסק בעיקר בהיכרויות (או "היכרויות באינטרנט"). אפשר אולי לחילופין "קשרים חברתיים באינטרנט". ‏Hummingbird° יש לך הודעה ° כולי אוזן 04:16, 31 באוגוסט 2007 (IDT)[תגובה]

אני מוסיף את הערתי פה בדף השיחה מכיוון שאינני רוצה לשנות עדיין את עריכת דף הערך עצמו אלא לשמוע גם דיעות אחרות. לדעתי, המשפט:

"אך מכשהגיע נחטף הנער על ידי חוליית טרור אשר רצחה אותו."

איננו נכון עובדתית ומשתמע ממנו כאילו הטרוריסטית הרוצחת המורשעת בדין, אמנה מונא, לא היתה חלק מחוליית הטרור שרצחה אותו, בעוד שהיא היתה היוזמת, המתכננת, המוציאה לפועל והמבצעת של פעולת הטרור של פיתויו באמצעות האינטרנט לפגישה רומנטית לכאורה ורציחתו המזעזעת.

לפיכך אני מציע לשנות את ניסוח המשפט כדלקמן:

"אך משהגיע לפגישה והמשיך עימה במכוניתה, הסיעה את שניהם למפגש עם שאר חברי חוליית הטרור שרצחו אותו ביריות קלצ'ניקוב בעוד היא צופה מהצד. תיאור מעשה הפיתוי והרצח מפורט באתר האינטרנט "פרחים בני חלוף" שהוקם להנצחת נפגעי טרור בישראל.

(ומומלץ לדעתי להוסיף את הקישור לדף המספר על המקרה באתר "פרחים בני חלוף": http://www.remember.co.il/netmurder.html). ALC - שיחה 10:29, 24 במרץ 2010 (IST)[תגובה]

עזרה בבקשה[עריכת קוד מקור]

מדוע מידע חשוב בנוגע לטכנולוגיות חדשות וצורת מפגשים בעזרת אינטרנט כל הזמן נמחקת מהערך? Coido - שיחה 20:45, 17 בנובמבר 2020 (IST) coido[תגובה]

פרסומת ברורה לאפליקצייה xnet1234 - שיחה 20:47, 17 בנובמבר 2020 (IST)[תגובה]

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (אוקטובר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בחברויות באינטרנט שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 18:31, 6 באוקטובר 2022 (IDT)[תגובה]

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (מאי 2023)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בחברויות באינטרנט שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 20:00, 12 במאי 2023 (IDT)[תגובה]