שיחה:טריה הלונן

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

לגבי הערך טריה הלונן[עריכת קוד מקור]

אשמח אם תספר לי למה החלטת להסיר פיסקה שלמה ורלוונטית מהערך שלי, מה גם שהערך עדיין בעבודה. ohari ohari 08:22, 7 פברואר 2006 (UTC)

הסרתי את הפסקה על תמיכתו של קונאן או'בראיין, איש החדשות של רשת Fox. הסיבה היא שזו ביוגרפיה של ראש ממשלה בפינלנד, והנתון הזה (שאפילו לקורא האמריקאי אינו חשוב במיוחד) מיותר. עוזי ו. 14:27, 7 פברואר 2006 (UTC)
אם התמיכה הזו עוררה תגובות בקרב מתחריה לראשות הממשלה, אין זה ענין אמריקאי בלבד, ולמעשה ייתכן שלפינים זה היה הרבה יותר חשוב מאשר לאמריקאים. ו-ohari צודק - כל עוד הערך "בעבודה" אין מקום למחיקה הזו (או לאחרות). odedeeשיחה‏ 16:47, 7 פברואר 2006 (UTC)
באמת עדיף היה להמתין עם זה. גילגמש שיחה 16:49, 7 פברואר 2006 (UTC)

אני מפרש את {תבנית:בעבודה} כסימן שלא להפריע לעבודה על הערך, ובפרט לא לחולל בו שינויים מקיפים, ולא לגרום להתנגשויות עריכה. התיקון שלי היה נקודתי ונמשך שניות. זה המקור (בויקיפדיה האמריקאית) לפסקה המחוקה:

  • Also giving his support was the American talk show host Conan O'Brien. After discovering that he was very popular in Finland, he attributed it to the fact that he looks like Tarja Halonen. When he found out that she was up for reelection, he wanted her to win because "I like looking like the president of a country". He went as far as producing mock campaign ads, and attack ads against her opponents. It is uncertain how much effect this had on the election

זה חלק ממלחמות העריכה על מושך-האש O'Brian, שגלשו לערך שלנו. אני מקווה שהם ישכילו למחוק את הפסקה הזו גם משם. עוזי ו. 01:41, 8 פברואר 2006 (UTC)

ככל שהבנתי ohari בכלל מתרגם מהערך הפיני ולא מהאנגלית. ותבנית בעבודה מאפשרת לכותב להעתיק את הטקסט ולעבוד עליו, אם בא לו, בעורך חיצוני. אם הוא חוזר לערך כדי להדביק בתוכו את מה שעבד עליו, ומגלה שכבר עשו בו רשימה של "שינויים נקודתיים", זה לא הוגן. odedeeשיחה‏ 01:46, 8 פברואר 2006 (UTC)
בגירסה הפינית על הערך טריה הלונן לא מופיע איזכור של קונן אובריין. הוא כן מופיע בערך המורחב של מערכת הבחירות 2006. אין לי תכניות לתרגם את הערך הזה מאחר ולא יהיה בו עניין לקורא הישראלי, לכן לקחתי את הדברים החשובים מקמפיין הבחירות של 2006 והכנסתי אותו לערך הכללי על טריה הלונן כמו בגירסה האנגלית. הסיבה שאני חושב שיש מקום לאיזכור הזה היא ההדים שהעלתה תמיכתו של אובריין בפינלנד. הייתי בפינלנד בתקופת מערכת הבחירות והנושא הזה ככיב במהדורות החדשות הרציניות ומעבר לאספקט ההומוריסטי שלו המתחרים של הלונן העלו טענות בנוגע להתערבות אמריקאית במערכת הבחירות. אפילו לעיתונות האינטרנטית בישראל הנושא הגיע ולכן אני חושב שיש מקום לאזכר אותו כאשר מזכירים את מערכת הבחירות של 2006 בפינלנד. ohari 09:22, 8 פברואר 2006 (UTC)
לדעתי אלה נימוקים מספקים ביותר להחזרת הפיסקה לערך. odedeeשיחה‏ 17:14, 8 פברואר 2006 (UTC)