שיחה:לב קוגן

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

שלום רב,

שמי איתי צנציפר, נכדו של לב קוגן. לדאבוני, סבי נפטר לפני כ- 3 ימים (07.06.2007) בת"א (ישראל). ניסיתי לשנות את המלל אך ללא הצלחה. הבנתי כי גם שינוי המלל כרוך בהוכחות כאלה ואחרות. הבנתי כי למרות שהמקור מגיע מצד המשפחה (מדובר במשפחתי שלי) אין זה נחשב כמקור מהימן. קודם כל אציין כי זוהי טעות מכיוון שמקור משפחתי הוא אכן מקור מהימן יותר מכל דבר אחר. שנית, אבקש את עזרתכם לשינוי המלל כפי שניסיתי אני לשנות (תוכלו למצוא את השינוי שניסיתי לערוך בכתובת הבאה: http://he.wikipedia.org/w/index.php?title=%D7%9C%D7%91_%D7%A7%D7%95%D7%92%D7%9F&oldid=3289617) לב קוגן נטמן בבית העלמין בחולון בתאריך 08.06.2007) בשעה 11:00. היה לאחד מגדולי הקומפוזיטורים, מלחינים ולאחד מ- 1000 האנשים המשפיעים ביותר בעולם במאה ה-20.

מילים לא ברורות[עריכת קוד מקור]

בפסקה הבאה לא ברורות המילים שבסופה:

קוגן שימש שנים רבות כמורה לתאוריה וקומפוזיציה בקונסרבטוריון קריית אונו, עד פרישתו. בין יצירותיו המפורסמות: "תפילה" לקרן יער ותזמורת כלי קשת, "רפסודיה חסידית" לקרן יער ותזמורת, קונצ'רטו לחצוצרה, "ולס" בסגנון ניגון, תפילת שבת, פרליך וחבד.

אודה על תיקון והבהרה מצד יודעי דבר. אלדדשיחה 00:45, 10 ביוני 2007 (IDT)[תגובה]

נייטרליות[עריכת קוד מקור]

מה קרה לכלל הנייטרליות המפורסם של הוויקיפדיה? אינני מכירה את המוזיקה של לב קוגן, ויתכן שהיא מעולה בסוגה, אבל להגדירו "אחד מגדולי המלחינים היהודים בכל הזמנים" נראה לי יומרני, חסר ביסוס ולגמרי לא במקום. בהשוואה לאילו מלחינים יהודים? גוסטב מאהלר? ליאונרד ברנשטיין? פאול בן חיים ועוד רבים רבים?שלומית קדם 19:18, 10 באוקטובר 2007 (IST)[תגובה]

רציתי לשאול לגבי משפחתו של המלחין. לזכרוני, באחת השיחות שלי עמו, הוא דיבר על איזשהו תקליט והוסיף שהיה שייך לבנו. קרוב לודאי שאני מתבלבל (משום שזה היה לפני שנים רבות), אך האם ישנו סיכוי שהיה ללב קוגן בן שנפטר?