שיחה:לולאה מוזרה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

חשיבות הערך[עריכת קוד מקור]

לשם הסר ספק, לולאה מוזרה הוא אמנם מושג שהופשטטר (מכובד בפני עצמו) המציא אבל בהחלט עבר לתרבות הפילוסופית-מתמטית הכללית. עיינו בערך על הנושא ב MATHWORLD ובויקיפדיה האנגלית והשוודית. כמו כן חיפוש בגוגל מעלה תוצאות שכלל אינם קשורות לספרו של הופשטטר, משימוש במושג עצמו בהקשרים אחרים (הכחשת השואה) ועד להקה שבחרה להשתמש בשם זה - מה שמוכיח כי המושג אכן הפך לנחלת הכלל. W. C. Minorשיחה 09:47, 22 בדצמבר 2006 (IST)[תגובה]

אני מסכים עם מר מינור. ספרו של הופשטטר הוא ספר מפורסם, והמושג יצא אל מעבר לשיח של הספר. ‏Harel‏ • שיחה 09:50, 22 בדצמבר 2006 (IST)[תגובה]
תודה. ‏odedee שיחה 10:05, 22 בדצמבר 2006 (IST)[תגובה]
איך בדיוק הקישור לויקדיה בגרמנית הפך לשוודית? :-) --Pmg 23:16, 31 בינואר 2007 (IST)[תגובה]


"כדוגמה ניתן לציין את כותר ספרו של אביי הופמן Steal This Book ובאופן דומה שם האלבום של סיסטם אוף א דאון Steal This Album!‎ -החורגים מהמסגרת ההיררכית שלהם ופונים ישירות אל הקונה הנמצא ברמה מעליהם תוך שימוש בהפנייה עצמית."

אמנם הפניה עצמית אך לא "לולאה מוזרה". הסרתי. יוסאריאןשיחה 16:46, 2 במרץ 2008 (IST)[תגובה]

נניח לולאה מוזרה שבה רוכב אפניים יוצא מביתו ויכול לנסוע רק בירידה, כך עד שהוא יכול להגיע חזרה לביתו. אם בדרך יש לו תחנה, האם הוא יכול לחזור בדרך בה הוא הגיע בלא שיצטרך לפדל בעליה, או שעליו להמשיך להשלמת הלולאה?

האם גילוי העולם כעגול גרם לו להתפס כלולאה מוזרה? האם אפשר להגיד שיש לולאה מוזרה כאשר מנהיג, הסמכות על כולם, בעצם ממונה ע"י העם שתחתיו?

"המנחה המוזיקלית" קיים? זה בכלל יכול להיות הגיוני מה שמתואר?