שיחה:מיכאל שומאכר

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

זה צריך להיות מיכאל שומאכר, למיטב ידיעתי. Harel 09:49, 16 דצמבר 2005 (UTC)

השם בגרמנית הוא אכן מייקל שומאכר. אבל מכיוון שזהו ספורט גלובלי, אנגלית היא השפה הרישמית והוא נקרא פשוט מייקל ע"י העיתונות האנגלית. ראיתי עשרות ראיונות עמו שפנו אליו כמייקל והוא השיב.

כיוון שכבר השתחררנו משלטון המנדט ואנחנו עדיין לא המדינה החמישים ומשהו של ארצות הברית, הצורה שבה פונים אליו דוברי אנגלית לא ממש מעניינת אותנו. השאלה היא איך אמו פונה אליו (זה העיקרון הכללי בנוגע לתעתיק שמות בוויקיפדיה העברית, ראה ויקיפדיה:תעתיק שמות זרים לעברית). דוד שי 18:48, 17 דצמבר 2005 (UTC)

קודם כל תיקון טעות קל - אכן שמו בגרמנית הוא מיכאל. אבל הוא ידוע בעולם כמייקל ואין ספק שזה הערך שאנשים יבחרו לחפש. אבל הויכוח הזה די טפל.

אולי נקרא לו מיכאל הסנדלר?[עריכת קוד מקור]

בעולם דוברים הרבה שפות, ובכל שפה אומרים אחרת... מקובל במילונים ואנציקלופדיות שהשפה הקובעת היא השפה המקורית (גרמנית במקרה זה) או שפת האנציקלופדיה (קרי:עברית)... למיטב ידיעתי בתקשורת הכתובה והאלקטרונית בישראל מקובל לקרוא לו מיכאל שומאכר... אפשר לבדוק במבחן גוגל מה הגירסה הפופולרית בעברית... אם לא יימצא שיש יתרון מובהק לגירסת "מייקל" צריך להעדיף את מיכאל...--Nitsansh 20:36, 28 דצמבר 2005 (UTC)

למען הסר ספק... מיכאל הסנדלר היה בצחוק...--Nitsansh 20:39, 28 דצמבר 2005 (UTC)
על מה אתה מתלונן? שם הערך הוא הרי מיכאל שומאכר ולא מייקל שומאכר. גילגמש שיחה 20:40, 28 דצמבר 2005 (UTC)

לינק לפרישה[עריכת קוד מקור]

[1]

לינק להודעה של שומאכר שהוא יפרוש בסוף העונה

התייחסות לדברים שנאמרו קודם.[עריכת קוד מקור]

אולי במקום גרמניה נקראה למדינה הזאת דוייצ'לנד.

סופרלטיב בפסקת הפתיחה[עריכת קוד מקור]

האם אפשר לכתוב על שומאכר "נחשב על ידי רבים לאחד מגדולי נהגי הפורמלה ה-1 בכל הזמנים"? חייבים לציין משהו בסגנון, הרי הוא זכה בהכי הרבה אליפויות, ניצחונות וכו' וכו'. לא הגיוני שלא נתייחס לעובדות אלו. אפילו בשאר השפות מצויין סופרלטיב זה. מאור דביר - שיחה 01:52, 7 ביולי 2009 (IDT)[תגובה]

נדמה לי שציון העובדה שהוא שבר כמעט כל שיא אפשרי מדברת בעד עצמה ... שרשרשיחה 21:59, 7 ביולי 2009 (IDT)[תגובה]


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 15:21, 4 במאי 2013 (IDT)[תגובה]

הוחלף. שרשרשיחה 23:08, 31 באוגוסט 2017 (IDT)[תגובה]

הפסילה בבלגיה 1994[עריכת קוד מקור]

כתוב: הותקנו מוטות עץ שהגבירו את האוירודינמיות של הרכב

זה לא נכון. בכל המכוניות היו אז לוחות עץ, לפי התקנות, ואסורה הייתה שחיקה מעבר לערך מסויים. בסיום המרוץ התגלה שהלוח במכונית של שומאכר נשחק מעבר למותר (ככל הנראה עקב סבסוב במהלך המרוץ), ולכן נפסל. The Jabroc plank fitted to the underside of Schumacher’s Benetton had measured 2240x300x10mm when new. The last dimension was the crucial one – the car was deemed illegal because more than 10% of its original thickness had been lost. The narrowest the plank should have measured was therefore 9mm. But the stewards found it had been worn away to as little as 7.4mm thick at a position 100mm back from leading edge, and the worn section extended for around 800mm – more than a third of the plank.