לדלג לתוכן

שיחה:קנזס (להקה)

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 8 שנים מאת Fett בנושא היסטוריה

"שלושה מאלבומיהם הגיעו לפלטינה משושה (6)", בא מהביטוי באנגלית sextuple-Platinum. התרגום שלי הוא די עילג. מישהו יודע מה הכוונה האמיתית? Netoosh 19:04, 15 יולי 2005 (UTC)

משוב מ-15 במאי 2012[עריכת קוד מקור]

"חברי הלהקה לא סתמו אוזניהם לעולם המוזיקה שמסביבם" מעט מביך, לטעמי 77.127.115.89 20:40, 15 במאי 2012 (IDT)תגובה

הלהקה[עריכת קוד מקור]

"חמש חברי הלהקה הם..." - לדעתי יש לציין מי הם חברי הלהקה "המקוריים", זה לדעתי מינוח יותר נכון ולא מטעה. במקרה זה יש להוסיף את קרי ליווגרן ולהפוך את זה ל-6 חברי הלהקה. קרי ליווגרן מצויין בצורה זניחה כ"בעבר גם.. היה בלהקה וכתב שירים.." - כשלמעשה הוא היה מהכוחות היצירתיים הגדולים ביותר בלהקה. ניתן לראות בערך באנגלית של קנזס כי הוא למעשה כותב השירים העיקרי של הלהקה (כך ניתן לראות בערך של כל אחד מהאלבומים הראשונים שלהם).
בנוסף, בערך של רובי סטיינהארדט באנגלית כתוב כי הוא כתב את קטעיו רק בכ-6 שירים של קנזס, בעוד שבכל שאר השירים קרי ליווגרן כתב עבורו את תפקיד הכינור (בנוסף לכתיבתו את תפקידי הגיטרות, וגם מילים לרוב).
לגבי הטענה שהועלתה לפני "חברי הלהקה לא סתמו..." - ושם מצויין השפעותיהם - מהיכן המידע על הלהקות שהשפיעו עליהם?Bearsky Brown - שיחה 01:07, 8 ביוני 2015 (IDT)תגובה

היסטוריה[עריכת קוד מקור]

החלק של ההיסטוריה די "רזה, ומלבד הפסקה הראשונה, שלדעתי הוסיפה מידע מעניין ולא מובן מאליו, השאר מתייחסים בעיקר למקום במצעד הפזמונים ופחות לתוכן שלהם. האם את\אתה מעוניין שאוסיף מידע נוסף מהיכרותי וממקורות מידע שאמצע?
במיוחד חסר מידע עדכני, כמו העובדה שהזמר סטיב וולש פרש בשנה האחרונה מהלהקה, בין היתר מפני שכבר לא הצליח להגיע לטונים הגבוהים המפורסמים שלו. וזה קרה קצת לאחר שביטלו את הופעתם בארץ (עקב מבצע צוק איתן).
אם יש דברים נוספים, אשמח לעזור בערך זה Bearsky Brown - שיחה 01:07, 8 ביוני 2015 (IDT)תגובה
היי Bearsky Brown. ויקיפדיה היא אנציקלופדיה שיתופית, וככזו היא נכתבת בשיתוף פעולה ובהתנדבות על ידי משתמשיה. אי לכך, אתה לא זקוק לאישור לערוך את הערך הזה או כל ערך אחר. אם אתה סבור שאתה יכול לשפר את הערך, אל תהסס. אתה יותר ממוזמן לערוך את הערך. במידה ויש לך שאלות כלשהן, אשמח לענות. על כך פנים, מטרידה העובדה שאין ערך ל-Leftoverture המופתי עמרישיחה
עברו כמעט 5 חודשים, והנה אני נדחף לדיון . בכל אופן, עדכנתי את עזיבתו של וולש (ואת צירופם של מניון ופלאט) וערכתי כמה וכמה. אחרי שאשלים פרויקט מסובך אחר שלי אנסה להתפנות לשיפוץ הערך ולכתיבת Leftoverture ו-Carry On Wayward Son. השם הוא וייד ווילסון. - מגדל האוונג'רס - !Avengers, Assemble14:18, 9 באוקטובר 2015 (IDT)תגובה