שיחה:רב-בריח

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

מחיקת האיזכור שהמותגים "רב-בריח ו-"פלדלת" זכו 5 פעמים ברציפות בתואר "Superbrand" בישראל ע"י ארגון Superbrands העולמי[עריכת קוד מקור]

מחקתי בערך את האיזכור שהמותגים "רב-בריח" ו-"פלדלת" זכו חמש פעמים ברציפות בתואר "מותג על" בישראל ע"י אירגון Superbrands העולמי, בשל האופי המאוד פרסומי והשיווקי של תואר זה, שמטרתו היננה בעיקר קידום מכירות ופרסום החברה. תכופות התואר מוענק גם למותגים שאינם עונים לתיאור זה, ואף לשמות של אנשים פרטיים. זור987 - שיחה 15:33, 8 באוקטובר 2014 (IDT)[תגובה]

הערך עדיין נראה פרסומי מדי[עריכת קוד מקור]

גם לאחר שמחקתי את איזכור Superbrands מהערך בעבר, המידע בערך, עדיין מתבסס על המידע שכתוב בקישור הזה, שברוב אתרי החברות, הוא פרסומי, ועל כן איננו מקור אמין לויקיפדיה. כמו כן, אני חושב שהם מנפחים את טיב הצלחתם, וכאשר קראתי לראשונה ערך זה, זאת הייתה הפעם ראשונה שלי שקראתי שדלתות רב בריח משווקות ברחבי העולם ולא רק בישראל, ושרב בריח היא החברה החלוצה והמובילה בעולם בתחום (אני בטוח ששום דבר מזה לא נכון, ושפעילותה היא רק בישראל, היא לא החברה שהמציאה את דלת הביטחון הראשונה).

על כן, הנני מבקש למחוק דברים מיותרים ופרסומיים בערך. זור987 - שיחה 13:33, 7 ביולי 2015 (IDT)[תגובה]

ראשית, אני רואה שמאז הערתך בוצעו מספר שינויים. בכל זאת, רב בריח משווקת את מוצריה בלמעלה מ35 מדינות בעולם, ואפילו אפשר למצוא קישורים לאתרי החברה בשפות השונות, אנגלית, רוסית, ספרדית, צרפתית ופורטוגזית. החברה הקימה מספר חברות בנות בקולומביה, אירלנד ואיטליה וכבר כמה שנים זה הממנוע הצמיחה העיקרי של החברה. החברה משתתפת בכל רבעון בתערוכת ביטחון אחרת ברחבי העולם (כל פעם ביבשת אחרת). לכן, אם אדם כזה או אחר כמו זור987 לא יודע עובדות אלו, בדיוק לזה טוב שיש ערך ב-ויקיפדיה כדי ללמוד.
בקשר להמצאת דלת הביטחון - דלת הפלדלת עם המנעול הרב בריחי הומצאה על ידי מייסדי חברת רב בריח בשנת 1974 (המנעול הרב בריחי נרשם כפנטנט) וזו הביאה למהפכה בשוק הדלתות בישראל ובעולם.

האם רב-בריח אכן פועלת בשוק הבינלאומי?[עריכת קוד מקור]

אין בינוויקי לערך, מה שאומר שאין ערכים על רב-בריח באף ויקיפדיה בעולם חוץ מבישראל, וגם מבחן גוגל לא משביע רצון.

עושה לכן הרושם שכל מה שרשום לגבי הצלחתה של רב-בריח בעולם הוא מידע מטעה. זור987 - שיחה 19:12, 25 במרץ 2019 (IST)[תגובה]