לדלג לתוכן

שיחה:רפאל בנבנשתי/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 13 שנים מאת מישהי שאיכפת לה בנושא פרסומים

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

לכול המטפלים באתר רפאל בנבנשתי אינני מבין הנימוקים לשינויים שאתם חוזרים ומכניסים באתר. תולדות החיים מתועדים במסמכים. הפעילות המקומית והבינלאומית זכו להוקרה. אני הייתי אחראי על הוצאת הספרים למרות שאני מופיע כעורך משותף. הפעילות באתר מוכיחה על צרות עין ונימוקים אישיים. במה זכיתי?בנבנשתי רפאל (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

דבר ראשון - נהוג כאן לחתום על ידי הוספת 4 סימני ~ בסוף הדברים, ראה בויקיפדיה:חתימה.
שנית, כנהוג במקרים של מלחמת עריכה, שחזרתי לגרסא יציבה, מיולי 2010, והגנתי על הערך. גרסא זו תיוותר בערך עד להסכמות שיתקבלו בדיון שיתקיים פה, בדף השיחה של הערך. יוסאריאןשיחה 15:23, 2 בנובמבר 2010 (IST)

נעילת הדף[עריכת קוד מקור]

תודה על העזרה. סליחה על הטעויות. אני מבקש אם אפשר לנעול את הדף מתאריך 5.10 יש בו את התמונה. אם יש הנחיות לקצר הנכתב בדף אשמח לבצע. כל הנכתב בדף הוא בהסתמך על מקורות אובייקטיביים. אם יש צורך אמסור אימיילים של העדים המתאימים. אשמח לנהל שיחה עם כל מי שיש לו השגות על הנכתב. אנא כתבו לי. בנבנשתי רפאל - שיחה 15:37, 2 בנובמבר 2010 (IST)

עדיף בלי מיילים - הכי טוב מקורות גלויים לכל, ספרים\מאמרים ובמקרה של דברים יותר אקטואליים גם ידיעות וכתבות עיתונאיות. יוסאריאןשיחה 15:39, 2 בנובמבר 2010 (IST)
החזרתי את התמונה. יוסאריאןשיחה 15:40, 2 בנובמבר 2010 (IST)
תודה על הכוונה להחזיר התמונה, אולם היא לא עולה בעת עליית האתר.

לגבי מקורות. כל מה שנאמר באתר יכול להיות מגובה במקורות גלויים כתובים ואתרים באינטרנט (כולל כתבות עיתונאיות). השיקול לאי איזכורם היה עומס על הדף. אולם, אם זה לא בעייה אני יכול להוסיף האיזכורים המתאימים. Refael Benvenisti - שיחה 16:05, 2 בנובמבר 2010 (IST)


לפניית יוסריאן כאן - ומאחר שאני זה שערכתי את העריכה המצמצמת (אף כי לא הייתי מעורב במלחמת הגרסאות) - הסבר:

  • הערך כלל בגרסאות קודמות (לדוגמה, זו מידע רב על קורות חייו של בנבנשתי. איני יכול לשפוט אם בנבנשתי ראוי לערך אנציקלופדי. לפי הנוסח שכתב בנבנשתי עצמו (אני מניח) המשרות הבכירות בהן החזיק היו "מנהל אגף התכנון במשרד התעשייה והמסחר" באמצע שנות השישים וחברותו ויו"רותו ב"מרכז ישראל פלסטין למחקר ומידע".
  • אם נניח שעמדות אלו מצדיקות ערך העוסק בבנבנשתי, לא נגזר מכך שכל פריט מידע הידוע לנו אודותיו צריך למצוא את מקומו בערך. הערך צריך לספק לנו את המידע החשוב להבנת קורות חייו והמפעלות החשובים שבגללם זכה לערך - לא כל פרט הקשור בו - והפרטים צריכים להיות מובאים לא כקורות חיים אלא בצורה קריאה ועניינית, תוך השמטה של כל הפרטים שאינם מסייעים להבנת הדברים. לדאבוני, הערך היה גדוש פרטים כאלו ולכן השמטתם נראתה לכותב כאובה - מכך לא נובע שהשמטתם לא הייתה מוצדקת.
  • רשימת הספרים והפרסומים המקיפה צריכה להימחק בכללה. עיקרה ניירות עמדה המוגשים - מטיב עבודתו של בנבנשתי - ואינם יכולים להיחשב ספר. פריט אחד הוא עבודת המאסטר של בנבנישתי, וזו כמובן אינה צריכה להירשם כאן. הפריט היחידי שיש לי לגביו ספקות הוא הקובץ "Development options for regional cooperation" שבנבנשתי שותף בעריכתו.
  • אחרון, הכותב מצא לנכון להשתלח בי בעמוד שיחתי ולטעון שאני מסתתר מאחורי אנונימיות ופוגע בו מטעמים פוליטיים. דברים כאלו אינם יכולים להיות חלק מדיון - ולו מפני שאין לבנבנשתי מושג מה הן דעותי הפוליטיות (וגם לי אין מושג מה הן דעותיו - מה שהופך את העניין אבסורדי עוד יותר). אגב, אני אחד הכותבים הבודדים בויקיפדיה שהיה מזוהה כל השנים בשמו המלא והאמיתי וגם כיום אני מפנה בצורה ברורה לאתרי, בו אני מזוהה באופן ברור. הערות סרות טעם כאלו אינן מוסיפות.

לסיכום, אבקש להשיב את הערך למצבו התקין, אחרי עריכתי, ולהגן עליו במצב זה עד שיתברר הנושא בדיון בדף השיחה. 16:15, 2 בנובמבר 2010 (IST)

לפנייתך. אגב לא חתמת!!! ואני לא יודע את שמך!!!

  • הזלזול בתולדות חיים של אנשים לא מובן לי.
  • המשרות בתחילת דרכי היו אמנם "מנהל אגף התכנון במשרד המנסחר והתעשייה" בגיל 26. אדם צריך להתחיל היכן שהוא. המשרות שהחזקתי ברמות האחרות היו בדרג לאומי שגרמו לאיזכורים דחופים בעיתונות של אותה תקופה ולוו בהישגים לאומיים מוכחים.
  • בחיי היו כמה תקופות: תכנון, הבנק העולמי IFC - סיבוב ראשון. חזרה לישראל ניהול רשות ההשקעות 1976-1984 שהייתה אז משרד עם 30 עובדים ו- 10 משרדים בחו"ל באירופה וארה"ב. מסע קידום ההשקעות בהיי - טק בישראל כלל פעילויות של משלחות, הרצאות, כנסים בארץ ובחו"ל, הפקת סרטים ופרסומים רבים. בעקבות פעילות זו החלה הפעולה של קרנות הון הסיכון בישראל ובעקבות ביקורים במפעלים בחו"ל שוכנעו ה חברות להקים מפעלים בישראל. עדות על כך תוכלו למצוא אצל יוסי ורדי שהיה עובד רשות ההשקעות - מנהל רשות ההשקעות בארה"ב. דרך אגב אני חתום על מסמכי התמריצים שהוצעו לחברות אינטל ונשיונל סמי קונדקטורס בעת שבדקו אפשרות הקמת המפעלים בארץ ובעקבותם הקימו את המפעלים.

בתקופה הבאה חזרתי לבנק העולמי והקמתי יחד עם חברים את FIAS. המוסד הוא מוסד מפואר שפועל מאז ועד היות בלמעלה מ- 100 ארצות מתפתחות. עבדתי בכ- 40 מדינות בכל העולם ועזרתי בגיבוש מדיניות עידוד השקעות הון. אני יכול לתת מראי מקום לדוחו"ת רבים בנושא. במדינת לסוטו - המלצות וליווי שלי הביאו להקמת רשות ההשקעות של לסוטו ולגיוס משקיעים מהמזרח הרחוק שהקימו מפעלים שגרמו למהפך בתעסוקה של המדינה. דרך אגב הייתי יועץ של UNCTAD ויעצתי וליוויתי את ההקמה של רשות ההשקעות של אלבניה.

התקופה לאחר מכן היא תקופת שת"פ אזורי במעמד של יועץ בכיר במעמד משנה למנכ"ל - לשרים. בתקופה זו רשומים ההישגים של המו"מ על סעיפי הסכם השלום בנושאי עמק בקע הירדן ואילת-עקבה. אני עמדתי בראש הצוות שניהל המו"מ על הנושאים. אני הצעתי לשמעון פרס לקדם את נושא "מובל השלום" שנבדק עתה כחלופה לפרויקט תעלת (מובל) הימים ונתתי לו את השם "מובל השלום". אני יזמתי, הקמתי ועדה לבחינת הנושא, וגרמתי למציאת מקורות מימון לקידום "דרך הבשמים" כאתר מורשת עולמית. עמדתי בראש ועדה שבדקה את "המעבר הבטוח" בין עזה לגדה המערבית. יש עוד נושאים שקידמתי באותה תקופה.

  • הפרסומים אינם ניירות עמדה. אתה לא ראית אותם ולא בדקת עם מומחים מה משמעותם. הפרסומים הם ספרים (עם מאות עמודים) שפורסמו לקראת הוועידות הכלכליות האזוריות בשנים 1994-1998 בקזבלנקה, עמאן, קהיר ודוחה. הספרים משמשים כמקורות של חוקרים באוניברסיטאות ומכוני מחקר. הם מופיעים בספריית הקונגרס ובסיפריית אוניברסיטת ירושלים. אפילו לך היו ספקות לגבי פרסום אחד מהארבעה. אם היית שואל אותי בשיחה, במקום למחוק, הייתי מסביר לך את מהות הפרסומים. אינני מבין מדוע עורך ראשי (שגם יזם, כתב ומצא מקורות מימון) לא נחשב במעמד של בעל פרסומים. עבודת המסטר שלי מופיעה כפרסום בספריית האוניברסיטה וחוקרים משתמשים בה. אינני יודע מהיכן שואב הכותב את הביטחון בשיפוט לגבי הפרסומים.
  • אינני משתלח בך אלא בסגנון שלך. אם תקרא את מה שכתבת תראה שהערותיך הם חסרות טעם. במקום לקבוע עובדות היית צריך לשאול שאלות ולהעיר הערות על התשובות.

אני מקווה שעניתי לקביעות הלא מוצדקות של הכותב האנונימי Refael Benvenisti - שיחה 17:36, 2 בנובמבר 2010 (IST)

יוסאריאן. אני מבקש לשחרר את הערך כפי שהיה כתוב בתאריך 5.10.10. בתאריך זה הוספתי מראי מקומות לעובדות המופיעות בערך. אודה לך אם תמנע מהעורכים: ברוקולי, לימור י, הייתשלדוס, עדן, אשר44, להמשיך ולפגוע באתר מבלי לנהל דו שיח עם כותב האתר. Refael Benvenisti - שיחה 17:58, 2 בנובמבר 2010 (IST)


מר בנבנשתי,

ראשית, שמי אורי רדלר.

אני סבור שיש לך שגיאה בהבנת המקום והמצב. אתה סבור, כך לפי דבריך, כי ויקיפדיה היא אתר שבו אתה יכול לפרסם את קורות חייך ולתחזקם - ולא היא. מידע שאתה יכול לתרום אודותיך, רצוי ומבורך, אבל המידע אינו נמצא בשליטתך או בפיקוחך - זהו מידע לערך אנציקלופדי היכול להתקבל, להדחות להמחק ולעבור שינויים מתמידים. למעשה, זהו כלל הבסיס: מה שכתבת יעבור שינויים בהתמדה.

שנית, עיקר דבריך כאן היו חזרה על דברים שכתבת כבר קודם במסגרת הערך, והם רק מחזקים את התחושה שספק אם יש צורך באנציקלופדיה ברוב הדברים. לדוגמה, כפי שאתה מציין בעצמך, משרתך כ"מנהל אגף התכנון במשרד המסחר והתעשייה" הייתה בעלת חשיבות זוטרה ("אדם צריך להתחיל היכן שהוא).

דוגמה נוספת: אותם "איזכורים דחופים בעיתונות של אותה תקופה" דורשים הפניות מוגדרות וכשלעצמם אינם מצדיקים איזכור בערך. אני יכול לומר (ואתה יכול לבדוק בגוגל) ששמי מאוזכר בערך פי עשר משמך - והדבר לא הופך אותי חשוב או ראוי לערך. משרותיך כיועץ אף הן, עם כל הכבוד, אינן הצדקה לאיזכור.

אחרון - פרסומיך. אני אמנם לא בדקתי עם מומחים, אבל נועצתי בשני המקורות שאנחנו יכולים להסתמך עליהם לצורך זה. האחד הוא ספריית הקונגרס, הכוללת את "Development options for regional cooperation" בשתי מהדורות בהוצאת ממשלת ישראל, ללא ציון מספר עמודים. אין איזכור נוסף של פרסומים תחת שמך. בחיפוש בקטלוג הספרים הלאומי אין אזכור תחת שמך. יתר על כן, הקישורים שנתת בגרסה זו הם למסמכים סתמיים או ניירות עמדה. הדברים רק מחזקים את הקביעה המוקדמת שלי.

ושוב - אבקש להשיב את הערך למצבו הערוך והמתוקן, לפני מאבקי השחזור הפסולים של מר בנבנשתי. הייתשלהדוס - שיחה 21:03, 2 בנובמבר 2010 (IST)

מר רדלר הנכבד

קיבלתי עצתך ובדקתי את מצבך באינטרנט:

  • מספר האתרים המזכיר את שמך באנגלית הוא 13 (אתה צריך להגדיל את מספר האתרים). בעברית המספר גדול יותר (למעלה מ- 1900) אבל הרוב זה יצירות עצמיות. אתה כנראה איש תוכנה ויוצר אתרים מוכשר.
  • בדיונים בויקיפדיה אתה מצטיין בעימותים עם כותבים רבים המציינים את סגנונך הבוטה. זה כנראה חשוב לאגו.
  • אני תרמתי המידע לויקיפדיה כפי שאתה מציע בלי אשליות. אולם חשבתי לתומי שלא כל אחד יכול להחליט בלי ידע בסיסי מה חשוב ותפל בידע שמסרתי. חשבתי שיש מי שהוא שבודק האם השינוי שהוכנס הוא מוצדק לפי קריטריונים אובייקטיביים או לא. לא ידעתי שיש ברשת אנשים השווים יותר בגלל ידע ויכולת בתחום התוכנה שמרגישים שהמערכת צריכה להתנהל לפי הבנתם והמכתיבים את היצע הידע הרצוי. לא איכפת לי שיהיו שינויים בדף אך אני רוצה להבין את השיקולים לשינוי. בין מכניסי השינויים מצאתי גברת צעירה עם השכלה תיכונית שהחליטה החלטות שונות על על הידע שמסרתי. אינני מבין את השיקולים מאחורי הערותיך חוץ מהערה כללית שאני לא ראוי לערך אנציקלופדי ושרוב הדברים שעשיתי הם חסרי משמעות אוניברסלית. לא חשובים התפקידים שביצעתי אלא מה עשיתי? האם סיוע להקמת תעשיות עתירות הידע בישראל, סעיפים בהסכמי השלום, "דרך הבשמים", הצעת "מובל השלום", סיוע משמעותי למדינות מתפתחות להקים מוסדות לעידוד השקעות מחו"ל אינם הישגים ראויים? שמעתי את דעתך. אני מעוניין לשמוע דעות אחרות.
  • אם יש צורך בהפניות לציטוטים בעיתונות אני מוכן. כבר עשיתי חלק מהן בערך שהופיע ב- 5.10.10.
  • כשאתה עושה חיפושים באינטרנט אתה צריך להיות רגיש לאיות השם (מי אני שאגיד דברים אלה לאשף האינטרנט?). אם היית עושה חיפוש בשמות: רפאל בנבנשתי (או בנבנישתי), רפי בנבנשתי, Rafi Benvenisti, Refael Benvenisti היית מוצא יותר אתרים בהם אני נזכר. גם כשאתה מחפש בספריות אתה צריך לחפש לפי האיות לעיל. באוניברסיטה העברית יש ארבעה פרסומים. אתה לא הבנת מה ראית באתר של משרד החוץ, מה שמפורסם שם הם הסריקות של הספרים שלנו ולא ניירות עמדה.

ושוב - אני מבקש שהערך יחזור למצבו בתאריך 5.10.10 לפני הנסיונות הגסים (המבוססים על השקפת עולם מוגבלת) של מר רדלר ואחרים להכתיב את תולדות חיי ותרומתי הציבורית. לא יתכן שמר רדלר ימשיך בסיגנונו הבוטה (אני מצטט מדיונים קודמים) לנסות להכתיב לרשת את דעותיו.

  • אני חוזר ומציע שכל מי שיש לו מה להגיד יציין עובדות המופיעות בערך שצריך להסיר או לשנות אותם ומדוע?
  • אם יש החושבים שהערך הוא ארוך אני מוכן לסייע בקיצורו.

בנבנשתי רפאל - שיחה 23:55, 2 בנובמבר 2010 (IST)

הערך פתוח לעריכה, שחזורים הדדיים יטופלו בחומרה. יוסאריאןשיחה 00:36, 3 בנובמבר 2010 (IST)


יוסריאן ואחרים - לתשומת לבכם: ראשית, אני לא הייתי מעורב במלחמת העריכה כלל - לא שחזרתי ולא שום דבר אחר. ביצעתי עריכה וההתנהגות שבעקבותיה היא פעולה של בנבנשתי. לא ברורה לי האזהרה החמורה כאן.

שנית, בנבנשתי שב ומטיח בי האשמות של סגנון בוטה, ניסיונות גסים, פעולה לקידום האגו, להכתיב את דעותיו, וכדומה - אבל היחיד שנקט כאן לשון גסה ומשתלחת הוא בנבנשתי. כתבתי את דברי בצורה בהירה, מנומסת ומנומקת. אם בנבנשתי אינו יכול לעמוד בתנאי היסוד של דיון מנומס, הוא אינו צריך להיות שותף לדיונים או לעריכת הערך. אני מקווה שיעמוד בכך, כדי שלא יהיה צורך להרחיקו מעריכת הערך.

לבנבנשתי - אתה צודק לחלוטין באמרך כי "כשאתה עושה חיפושים באינטרנט אתה צריך להיות רגיש לאיות השם." ביצעתי את החיפושים הבאים:

  • "רפאל בנבנשתי" -ויקיפדיה (כל האזכורים ל"רפאל בנבנשתי" בדפים שאינם מזכירים גם את ויקיפדיה - כלומר, את הדברים שכתבת באתר זה) - 112 תוצאות.
  • "רפאל בנבנישתי" -ויקיפדיה (כנ"ל) - 161 תוצאות.
  • "רפי בנבנישתי" -ויקיפדיה - 187 תוצאות.
  • "רפי בנבנשתי" -ויקיפדיה - 257 תוצאות.
  • "Refael Benvenisti" -ויקיפדיה - 9 תוצאות.
  • "Refael Benvenisti" -ויקיפדיה - 435 תוצאות.

ולשם השוואה:

  • "אורי רדלר" -ויקיפדיה - 11,000 תוצאות.
  • "Ori Redler" -ויקיפדיה - 2,190 תוצאות.

הייתשלהדוס - שיחה 01:58, 3 בנובמבר 2010 (IST)

מכיוון שפנית אליי - אני יודע היטב שלא היית מעורב במלחמת עריכה שכזו, האזהרה היא לכל באי דף השיחה - לאור ההיסטוריה של הפעולות בערך לא תהיה סבלנות למלחמות עריכה. אם להיות פרקטיים לרגע, אני מציע למנות בורר. יוסאריאןשיחה 08:43, 3 בנובמבר 2010 (IST)

לרדלר- אם תסכם האיזכורים יש למעלה מ- 1300 איזכורים של בנבנשתי. רוב האיזכורים שלי הם של גורמים שלישיים המאזכרים את פעילותי הציבורית. דרך אגב פעילות ציבורית לא נימדדת אך ורק באיזכורים בויקיפדיה ובאינטרנט. העולם הציבורי מלא שמות של אנשים שזוכים לאיזכור קטן ברשת. אינני יודע איך אתה מגיע ל- 11000 איזכורים בעברית של אורי רדלר. אני בדקתי בגוגל והגעתי ל- 2010 בלבד. רוב האיזכורים שלך הם תוצאה של הבלוג שלך, כמה מאמרים מחוץ לבלוג, שלושה הספרים שלך על רשתות חברתיות באינטרנט, החברות שלך ופעילותך בויקיפדיה, אין כמעט איזכורים של פעילות ציבורית. פעילות בויקיפדיה איננה תחליף לעבודה ציבורית.

אני מוחה על הניסיון לשכתב ההיסטוריה. הסגנון הפוגע הוא של מר רדלר. ראו לעיל את פנייתו הראשונה. לא הייתה לי כוונה לנהל מלחמה אלא לדרוש הסברים מעורך ויקיפדיה שדרס את הערך ולא היה מוכן לשמוע כל דעה אחרת. אני מבקש הגנה בפני דורסי הערכים. ואני חשבתי שהויקיפדיה נוצרה כדי ליצור ערכים. יוסאריאן. אין לי בעייה עם בורר ובלבד שמר רדלר ירד ממני. בנבנשתי רפאל - שיחה 09:23, 3 בנובמבר 2010 (IST)

הביטוי "ובלבד שמר רדלר ירד ממני" בלתי ראוי ביותר. מר רדלר מנסה לברר את ערכו האנציקלופדי של הערך.
נסתרות דרכי גוגל. כאשר מחפשים "אורי רדלר" -ויקיפדיה מקבלים 11,000 תוצאות, אך כאשר מחפשים רק "אורי רדלר" מקבלים 2,000 תוצאות. אין להפריז בערכם של מבחני גוגל, אך בכל הנוגע לבנבנשתי, הנראות שלו בגוגל נמוכה ביותר. דוד שי - שיחה 11:52, 3 בנובמבר 2010 (IST)

פרסומים[עריכת קוד מקור]

כידוע, משרד האוצר ומשרד החוץ הם משרדים ממשלתיים, שהוצאה לאור אינה נמנית עם תפקידיהם. בערך מוזכרים ארבעה פרסומים שכתב בנבנשתי עם פרטנר חשוב, ופורסמו על ידי המשרדים הנ"ל. הרושם שלי הוא שמדובר בניירות עבודה פנימיים, שהופצו במספר עותקים מצומצם, ולא בפרסומים שראוי לציינם בערך. דוד שי - שיחה 11:44, 3 בנובמבר 2010 (IST)

שי שלום
  • תודה על תרומתך לדיון. אני מסכים איתך שאין להפריז במבחני גוגל. אולם מדוע אתה מיחס את הדבר רק לגבי רדלר ולא לגבי?. דרך אגב, 9000 האיזכורים הנוספים של ויקיפדיה מדברים על תעבורת מידע בתוך הויקיפדיה ולא תעבורה כללית.
  • אתה לא מכיר את הספרים וכבר קבעת שהם "ניירות עבודה פנימיים". הספרים הוצאו לאור על ידי לשכת הפרסומים הממשלתית שתפקידה להוציא ספרים. הספרים הוצאו באלפי העתקים. הם הופצו בארץ ובחו"ל. אי לכך המבחנים שהצגת לדחיית הפרסומים אינם מקובלים עלי. אי הופעתם בספריית הקונגרס והספרייה הלאומית נובע מכך שלשכת הפרסומים ואנחנו לא שמנו לב לכך. האוניברסיטה העברית ביקשה וקיבלה אותם.
  • חשבתי על מהלך הדיון בשיחה זו והגעתי למספר מסקנות:
    • יש הבדל דורות ניכר ביני לבינכם. אני בשנות השבעים (ראו תאריך לידה באתר) ואתם בשנות הארבעים ואולי צעירים יותר.
    • בדור שלנו עבודה ציבורית והישגים בביצוע משימות לאומיות נחשבו למשימות ראויות ומכובדות. בדורכם פוליטיקאים ופקידים נחשבים למעמד נחות של אוכלי לחם חסד במקרה הטוב. נראה לי גם שאתם לא מוכנים לתת קרדיט לגיל ולעובדה שאני מדבר על עובדות מהעבר מכלי ראשון ואתם עושים הערכות "מלומדות".
    • אתם אנשי אינטרנט ושופטים אנשים לפי נראות באינטרנט. אנחנו עשינו את העבודה הציבורית ופרסמנו פירסומים בשנות השישים עד התחלת התשעים. בשנים אלה לא היו מאגרי מידע מפותחים ולכן אין דפי אינטרנט המאזכרים את פעולתנו. מי שילך לארכיונים של העיתונות העברית והזרה ימצא תיקים עליינו. בסוף שנות התשעים הקמתי עם אבי גיל את המשרד לשת"פ אזורי עם אתר אינטרנט. אולם לצערי הרב האתר של תקופה זו נסגר עם סגירת המשרד וכל המידע שהיה בו אבד. גם בבנק העולמי אין מאגרי מידע טובים על שנות השמונים והתחלת שנות התשעים. לכן גם משם המידע חלקי.

יוסאריאן. ראה הערתי לגבי תעבורת האינטרנט לגבי אישים ששנות פעילותם הייתה בשנים שבהם מאגרי המידע באינטרנט לא היו קיימים או לא מפותחים. אני מקווה שתרמתי. בנבנשתי רפאל (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

הנה תגובותי, לפי סדר דבריך:
  • למבחן גוגל לגבי רדלר אין כל חשיבות בדיון זה, שהרי אין בוויקיפדיה ערך אורי רדלר. הוא הובא רק כהמחשה לנראות הנמוכה באינטרנט של רפאל בנבנשתי, שהוא נושא הדיון כאן.
  • לא קבעתי שאלה "ניירות עבודה פנימיים", אלא ציינתי שזה הרושם שנוצר, הן עקב המו"ל הלא מקובל, והן עקב היעדרם מהספרייה הלאומית. אני שמח לגלות שרושם זה היה מוטעה. בהערת אגב אציין שמסירת עותקי חובה לספרייה הלאומית מחויבת על פי חוק, ומעניין לגלות שמשרדי הממשלה שהיו מעורבים בהוצאה לאור הפרו את החוק פעמים אחדות.
  • אני שמח לגלות שאתה סבור שאני "בשנות הארבעים ואולי צעיר יותר", אני רואה זאת כסגולה לאריכות ימים.
  • "עבודה ציבורית והישגים בביצוע משימות לאומיות" הם פעילות חשובה ומכובדת גם כיום. השאלה היא עד כמה אדם שמעורב בה זכאי לערך באנציקלופדיה. דומני שאיש לא ייתווכח על זכות הקיום של ערך העוסק במנכ"ל משרד ממשלתי, אך ערך העוסק בפעילות בדרגה נמוכה יותר מצריך מחשבה ודיון.
  • אנחנו מודעים למגבלות האינטרנט כמקור למידע על התקופה שלפני אמצע שנות ה-90, ולכם ציינתי כי אין להפריז בערכו של מבחן גוגל (אך יש לו משקל מסוים). דוד שי - שיחה 14:34, 3 בנובמבר 2010 (IST)

אני מודה לך על דבריך השקולים. ביקרתי באתר שלך והתרשמתי מהיקף ואיכות עבודתך בויקיפדיה. אני מצטער על חילופי הדברים אולם ראיתי בסגנון של חלק מהכותבים פגיעה אישית ואולי טעיתי. חשבתי שהגיוון של פעילותי בארץ ובחו"ל יעניין אנשים ויתרום לידע על פרויקטים קיימים וחדשים וחלקי בהם. אולי טעיתי ואין קונים. הערך לא היה מבוסס על דרגתי הממשלתית, שהרי מה הייתה דרגתי כיועץ בבנק העולמי ובארץ? מנכ"ל היא דרגה מינהלית והיא לא עניינה אותי. שלוש פעמים הציעו לי אותה ודחיתי ההצעות. אהבתי את מעמד היועץ הבכיר כמו החתול המסורס. בנבנשתי רפאל - שיחה 15:20, 3 בנובמבר 2010 (IST)

אני מקווה שבכך הושכנה רוח טובה. כוונתי הייתה ועודנה אחת: להפוך את הערך רהוט, קריא ותמציתי. מאחר שגם אני, כדוד שי, רואה את המשפט "בשעות הארבעים ואולי צעיר יותר" כסגולה לאריכות ימים - שכן לדאבוני כבר איני מן הצעירים - אני מקווה שנוכל להניח, כמקובל כאן, שכוונת כל הצדדים הייתה ועודנה טובה. הייתשלהדוס - שיחה 21:17, 3 בנובמבר 2010 (IST)
עכשיו אני מבין למה אתם ממליצים שכותבי הערכים לא יהיו מעורבים אישית בנושא. חבל שלקח כמה עמודים של כתיבה הלוך וחזור כדי להגיע לזה.

אורי, אני מניח שטובת העניין הייתה לנגד עיניך וחבל שהעניין התדרדר. איך לכול הרוחות מוחקים את השיח הזה מהאתר ומתחילים דף חדש? בנבנשתי רפאל - שיחה 22:54, 3 בנובמבר 2010 (IST)

בס"ד אי אפשר למחוק את הדיון, עדיף לארכב אותו אם זה כ"כ חשוב לך. ליאתשיחה • (מישהי שאיכפת לה) 23:02, 3 בנובמבר 2010 (IST)