שיחה:שירותי כריעה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אם מישהו יוכל לכתוב על מנהגי המוסלמים, להשתמש דווקא בשירותי "בול פגיעה", מצד ההוראה ממוחמד לצמצם במים, כאנשי מדבר. עד היום במרבית הבתים המוסלמיים יש שירותי "בול פגיעה", והעשירים נוהגים לבנות לעצמם שירותים מערביים עם אסלה, אך לאורחים הם מראים שירותים של "בול פגיעה".

נשמע לי כמו אגדה אורבנית. יש לך מקור לזה? אביעד המקורישיחהבואו להתפעל 02:49, 5 באפריל 2007 (IDT)[תגובה]

כניסות רבות לבתים של ערבים...

במחנות תנועת נוער בישראל[עריכת קוד מקור]

שירותים ב-2 קומות?? האמנם?? איזה מחנות? של אילו תנועות נוער? אני לא זוכרת שירותים שהם לא שירותים כימיים או בול פגיעה רגילים, כך שגם אם זה נכון לגבי חלק מהמחנות, המשפט כוללני מדי. הדס 08:30, 20 באוגוסט 2007 (IDT)[תגובה]

בול פגיעה זה השם הנכון?[עריכת קוד מקור]

זה השם הנכון לערך? נינצ'ה - שיחה - פתרו את החידה, אם תוכלו. 20:55, 22 בדצמבר 2007 (IST)[תגובה]

ניסוח מחדש[עריכת קוד מקור]

"הוצאת כמות גדולה של צואה בריאה מאוד ותורמת לירידה משמעותית במשקל העודף של הגוף". מישהו מוכן בבקשה להרחיב ולפרש את המשפט הסתום דלהלן? 89.1.53.53 05:05, 20 במאי 2008 (IDT)[תגובה]

אני חושב ששם הערך צריך להיות שירותי כריעה. שירותי "בול פגיעה" זה כינוי עגה. ערןב - שיחה 18:44, 28 במאי 2008 (IDT)[תגובה]

העברתי. חגי אדלרשיחהתבניות מידע בערכים מחכות לך! • כ"ה באב ה'תשס"ח • 21:18, 25 באוגוסט 2008 (IDT)[תגובה]

יתרונות בריאותיים של שירותי כריעה[עריכת קוד מקור]

שלום,

נתקלתי במספר אתרים המפרטים יתרונות בריאותיים של שירותי כריעה ביניהם: הפחתת הסיכון ל: דיברטיקולוזיס, סרטן המעי הגס, מחלת קרוהן, צניחת איברי רצפת האגן, טחורים ועוד.

יש בהם הסבר אנטומי מפורט למה שירותי כריעה מאפשרים סילוק מלא של הצואה שאינה אפשרית אנטומית בשירותי ישיבה וכיצד שירותי כריעה מפחיתים את הלחץ המופעל על המערכת.

הם מציינים שורה ארוכה של מחלות השכיחות בעולם המערבי וכמעט ואינן קיימות במדינות בהן נפוצות שירותי כריעה. ומצטטים מקורות הטוענים שמחלות אלו היכו בעולם המערבי כשהעולם המערבי עבר לשירותי ישיבה.

רציתי לשאול ויקיפדים הבקיאים ברפואה לחוות את דעתם על טענות אלו. רופא המשפחה שלי אישר ששירותי כריעה מומלצים לסובלים מעצירות ומטחורים. הוא לא ידע להגיד לגבי השאר.

גילוי נאות: מדובר באתרים של יצרני פלטפורמות ההופכות שירותי ישיבה מערביים לשירותי כריעה. ואתר נוסף המסביר איך ניתן לבנות פלטפורמה כזו באופן עצמאי.

אני באופן אישי מצאתי את הפלטפורמות האלו יקרות להחריד וקניתי באיביי 2 שרפרפי ילדים יד שניה שעושים את העבודה יופי. מסקנות המחקר העצמי שלי:

  • במצב כריעה אכן יוצא יותר ובפחות זמן ומאמץ. אין תחושה שלא הכל יצא.
  • שירותי כריעה מחזקים את שרירי הירכיים וכך הפכו השירותים בביתי לחדר כושר לעת מצוא.