שיחה:שפות נוסטרטיות

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

Saifunny, ראיתי שהצבת תבנית "תרגמת". אשמח אם תצייני מה גרם לך לרושם הזה, ואשתדל לתקן. לכל הפחות אוכל ללמוד להבא. תודה! Illangשיחה 23:33, 23 ביולי 2021 (IDT)[תגובה]

שלום Illang, קודם כל, יפה מאוד שכתבת את הערך . לגבי התרגמת - התלבטתי אם לכתוב ״תרגמת״ או ״הגהה״. הסיבה שבגללה הצבתי את התבנית היא קיום של משפטים שכתובים בתחביר שפחות מקובל בעברית. דוגמאות: ״רובם דוחים ביתר תוקף אותה״ (תיקנתי באחת מעריכותי הקודמות), ״היא בדרך כלל כוללת את״, ״מקבץ דומה של שפות, המשפחה האירו-אסיאתית, הציע ג'וזף גרינברג״, ״המילון הנוסטרטי של דולגופולסקי בגרסתו האחרונה הועלה לאינטרנט״, ״להלן יובא פירוט בלשני של השחזור״. אלו לא כל הדוגמאות, רק דוגמאות כלליות שמצאתי ברפרוף על הערך. כמו כן, הופתעתי מעט לראות ניקוד של מילים שאין צורך לנקד בעברית כי הן ברורות כמו ״כונתה״, ״בַשפות״, ״מִשֶלָנו״, והיתה עוד מילה שכללה ר מנוקדת בשווא שלא הצלחתי לאתר עכשיו במעבר נוסף על הערך. מעבר לכך, אני חושבת שכל העיסוק בשמות של בלשנים קצת מסרבל את הערך ומקשה מאוד על הקריאה שלו. זו אולי דוגמה לכתיבה שמקובלת יותר בויקיפדיה בשפה האנגלית, ופחות בויקיפדיה העברית. ‏Saifunny‏ • שיחה 11:18, 24 ביולי 2021 (IDT)[תגובה]
הי Saifunny, תודה על ההערות. אני עורך לשון במקצועי ו... וואלה, לא הבנתי מה בעיית הניסוח באף אחת מהדוגמאות שציינת. זה נשמע לי כמו עברית תקנית ואף יפה – אולי המשלב גבוה מדי לויקיפדיה העברית? אני לא רואה לאיזו בעיה בעברית את מתכוונת. אני לא חושב שזה קשור לתרגום מאנגלית; זה המשלב שבו אני כותב מאמרים אקדמיים, ולמשלב הזה הייתי מצפה מאנציקלופדיה. או שלא הבנתי מה רצית להדגים.
לגבי ניקוד יתר, לא ידעתי שזו בעיה בויקיפדיה. אני מנקד כדי להקל על הקריאה, במקרים שעלולה לצוץ דו-משמעות. אם לדעתך הניקוד מיותר, אשמח לשמוע. האם ניקוד במקרים של בידול משמעות נחשב פה "מכביד" על הקריאה? אם כן, אשתדל להימנע.
לגבי עיסוק בשמות של בלשנים, האם את מתכוונת שאני מזכיר יותר מדי בלשנים בערך על משפחת-שפות תאורטית? התחום הספציפי שמתואר בערך הזה שנוי מאוד במחלוקת בתחום הבלשנות, ועורר (ועדיין) "מלחמה" אקדמית, ולכן לאנשי מקצוע שונים יש תאוריות שונות, שחשבתי שרלוונטיות לערך. למעשה, הערך האנגלי כולל הרבה יותר פירוט של הבלשנים השונים ודעותיהם, אבל הפעלתי שיקול דעת ועצרתי בסף מסוים. האם הסף שלי היה צריך בעינייך להיות נמוך יותר?
זה אחד הערכים הראשונים שאני יוצר בפרויקטצ'יק שלי של משפחות-שפות (חלקן שנויות במחלוקת) והוא יקבל יותר הקשר וקישורים פנימיים בשבועות הקרובים, כולל לחלק מהתאורטיקנים המוזכרים בערך. תודה על הסבלנות והמשוב!Illangשיחה 02:11, 25 ביולי 2021 (IDT)[תגובה]

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (אוקטובר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בשפות נוסטרטיות שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 07:13, 17 באוקטובר 2022 (IDT)[תגובה]

בוצע ‏Saifunny‏ ∞ שיחה 18:53, 21 באוקטובר 2022 (IDT)[תגובה]

בעיה בקישורי ארכיון בערך (ספטמבר 2023)[עריכת קוד מקור]

שלום. בתהליך הארכוב, החזיר הארכיון שגיאות לאחד או יותר מהאתרים ששלחתי לארכיון. להלן קישורים שהחזירו שגיאה והשגיאה המתאימה.

בכל מקרה זו תהיה ההודעה היחידה לגבי קישורים אלו, ולא יעשה ניסיון נוסף לארכוב קישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 11:17, 9 בספטמבר 2023 (IDT)[תגובה]