שיחה:תנועה מקומית

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני חודשיים מאת InternetArchiveBot בנושא בעיה בקישורי ארכיון בערך (מרץ 2024)
ערך זה נמחק ב-4.3.2024 לאחר שבמשך שבוע לא הובהר על ידי עורכי ויקיפדיה, בעלי זכות הצבעה, כי הערך עומד בקריטריונים להיכלל באנציקלופדיה.
אין ליצור מחדש ערך זה, אלא על פי מדיניות ויקיפדיה לשחזור ערכים שנמחקו.
ערך זה נמחק ב-4.3.2024 לאחר שבמשך שבוע לא הובהר על ידי עורכי ויקיפדיה, בעלי זכות הצבעה, כי הערך עומד בקריטריונים להיכלל באנציקלופדיה.
אין ליצור מחדש ערך זה, אלא על פי מדיניות ויקיפדיה לשחזור ערכים שנמחקו.

עריכה בתשלום[עריכת קוד מקור]

גילוי נאות, עריכה בתשלום: כתיבת ערך זה או עריכתו נעשתה תמורת תשלום מעמותת הכוריאוגרפים. (מדיניות | הבהרות) שיחה 21:29, 25 בפברואר 2024 (IST)תגובה

דיון חשביות[עריכת קוד מקור]

היי :) אמנם אני כתבתי את הערך, אבל מכיוון שהוא פעיל ברחבי הארץ כבר 4 שנים, ומקיים כל שנה למעלה מ-30 מפגשים בין קהילה ליוצרים, נוסף לשהויות אמן ואירועים נוספים, אני חושבת שיש לו חשיבות. קשה לעורר עניין עיתונאי ביצירה עצמאית בפריפרייה בכלל, ותחום המחול לא מסוקר כמעט. לכן אין הרבה מקורות חיצוניים שתומכים בערך. אבל באתר של תנועה מקומית, במקורות, אפשר לראות את רשימת האירועים שיהיו רק בחצי שנה הקרובה, ולעקוב אחרי שמות היוצרים שלוקחים חלק בפרויקט - יוצרים מובילים ומשפיעים בתחום המחול. לדעתי, הערך חשוב ויש לו מקום בויקיפדיה.

כמו בעיתונות, גם בויקיפדיה כמעט ואין מידע על המחול העכשווי בארץ, במסגרת פרויקט של עמותת הכוריאוגרפים להרחבת הידע הציבורי על העשייה בתחום, כתבתי לאחרונה מספר ערכים חדשים. המושאים והנושאים של הערכים נבחרו בעקבות ההשפעה שלהם על שדה המחול והאימפקט שלהם מול הקהל והחברה. לכן גם תנועה מקומית נכנסה לרשימת הערכים החדשים. מקווה שתחשבו כמוני ותשאירו את הערך באוויר :) Vector1138שיחה 11:22, 28 בפברואר 2024 (IST)תגובה

בעיה בקישורי ארכיון בערך (מרץ 2024)[עריכת קוד מקור]

שלום. בתהליך הארכוב, החזיר הארכיון שגיאות לאחד או יותר מהאתרים ששלחתי לארכיון. להלן קישורים שהחזירו שגיאה והשגיאה המתאימה.

בכל מקרה זו תהיה ההודעה היחידה לגבי קישורים אלו, ולא יעשה ניסיון נוסף לארכוב קישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 18:21, 2 במרץ 2024 (IST)תגובה