לדלג לתוכן

שיחת ויקיפדיה:נושאים פתוחים

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

למה המקום נפרד?[עריכת קוד מקור]

מדוע המקום נפרד? למה לא במיזנון - מקום בו כולם "עוברים" מידי פעם? דרור 19:50, 7 אוקטובר 2005 (UTC)

אפשר לשים קישור בראש דף השינויים, גם בו כולם עוברים. דוד שי 19:52, 7 אוקטובר 2005 (UTC)
אני מסכים עם דוד שי. גילגמש שיחה 19:53, 7 אוקטובר 2005 (UTC)
גם זו אפשרות מתאימה. דרור 19:55, 7 אוקטובר 2005 (UTC)

יתר הצבעות מחיקה[עריכת קוד מקור]

בזמן האחרון מספר רב של ערכים טובים וראויים מועמד להצבעות מחיקה. מרבית הצבעות אלה הינן נידחות ולא ידועות לכותבים השונים - אלא במקרה אם הדף נמצא ברשימת מעקב שלהם. הדבר נראה לי חמור במיוחד לאור העובדה שיש פה מספר אנשים שלא עושים דבר מלבד להציע הצבעות מחיקה ("לא עושים דבר" במובן שתורמותיהם יחסית זניחות לעיסוק שלהם בהצבעות המחיקה). אני מציע א. שיגודרו כללים יותר ברורים מהו ערך שאינו ראוי. ב. הודעה על הצבעת מחיקה תופיע במזנון. דרור 19:28, 7 אוקטובר 2005 (UTC)

במזנון זה מוגזם, אבל שיהיה ריכוז בדף מיוחד, שבו יהיה צורך לעדכן (כנראה ידנית) כך שמי שהדף הזה ברשימת המעקב שלו יוכל לראות את זה. emanשיחה 19:37, 7 אוקטובר 2005 (UTC)
המזנון מלא וגדוש גם כך - אני לא רואה סיבה מיוחדת שלא תהיה במקום כלשהו בו רשימת ערכים שמתנהל לגביהם דיון מחיקה - שתעודכן אולי ידנית. אני לא רץ כל יום ובודק את הקטגרויות השונות של איחוד/מחיקה. יותר יעיל ומהר - בייחוד לאור ההרבייה האחרונה בדיונים (מיותרים לדעתי).דרור 19:40, 7 אוקטובר 2005 (UTC)
אני מתנגד להפיכת המזנון לבמת קישורים לדיונים שונים. כל הקישורים מופיעים בקטגוריה מיוחדת. אולי כדאי לשים אותה בתיבה בשינוים האחרונים. גילגמש שיחה 19:42, 7 אוקטובר 2005 (UTC)
אני תוהה מהיכן הטענה כי רוב הצבעות המחיקה נכשלות? בתור מי שפותח את מרבית הצבעות המחיקה בוויקיפדיה, אני מפקפק בטענה הנ"ל (למרות שלא בדקתי את הנושא מספרית).
אין פה ויקיפדים רבים שמתעסקים בעיקר בהצבעות מחיקה. יש פה מספר ויקיפדים שנרשמו בשביל שיוכלו להצביע בהצבעות המחיקה (לרוב על ערכים שהם כתבו) וייתכן שזה מקור הטעות. אם הכוונה היתה אלי, אני מציע לך לעבור על רשימת הערכים החדשים של תחילת אוקטובר, אולי זה יסביר לך, מה אני עושה כאן חוץ מהצבעות מחיקה...
שני הויקיפדים היחידים שאינם מקבלים ממני הודעה (וכאמור אני פותח את רוב ההצבעות) הם בן הטבע וגילגמש וזאת עפ"י בקשתם. כך שהטענה לא "ידענו לא שמענו" מופרכת במקצת. טרול רפאים 08:27, 8 אוקטובר 2005 (UTC)

יצרתי את ויקיפדיה:נושאים פתוחים, ואתם מוזמנים לפתח דף זה. דוד שי 19:49, 7 אוקטובר 2005 (UTC)

זה בדיוק היתה כוונתי - רק חשבתי שרצוי שזה יהיה במיזנון לפני הדיונים השונים - כי זו למעשה רשימת "דיונים" שרלוונטיים לכולם ולא רק למי שמתעניין בערך ספציפי (לא מדובר בשיחה של ערך אלא במחיקה או איחוד - שזה כבר עניין עריכתי כללי של האינציקלופדייה). דרור 19:52, 7 אוקטובר 2005 (UTC)