שיחת משתמש:אבירם דניאלי

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

שלום אבירם, וברוך בואך לויקיפדיה. הערכים דמויות ספרותיות בספרות ודמות ספרותית מכילים תוכן זהה. יש לי רושם שהראשון בהם מיותר. אם הוא מיותר נקה את תוכנו, או כתוב כאן שהוא נועד למחיקה ואמחק אותו. דוד שי 20:27, 23 מאי 2004 (UTC)

דוד שלום,[עריכת קוד מקור]

אכן כך. פשוט לא ידעתי כיצד ליצור את הדף עם הכותרת המתאימה (דמות ספרותית). אני מתנצל. אשמח מאוד אם אכן תמחק את הדף המיותר.

תודה,

אבירם



מוטב מאוחר מאשר אף פעם:

עברית | العربية | English | русский | español | italiano
Hello, אבירם דניאלי, and welcome to the Hebrew Wikipedia! Here are some hints and links that you may find helpful:
Language: You can change the interface language of this website to almost any language. Choose the language you wish to use from the dropdown box in "my preferences" page.
Talk pages: If you wish to write in a left-to-right language, please don't forget to align the text to the left. You can use the יישור לשמאל button. Also, don't use a colon (":") to indent text, but rather an asterisk ("*"). Last, don't forget to use ~~~~ to leave a signature.
Copyright: You must not insert text or media which are protected by copyrights.
Useful links: Embassy - Request a bot flag

אם שפת האם שלך היא עברית בכל זאת, באפשרותך להיעזר בטקסט זה.

Regards,

eman


שלום אבירם, אני מניח שבשאלתך בעניין המקף התייחסת למושג כמו פוסט מודרניזם. ההחלטה להשמיט את המקף משמות הערכים התקבלה בראשית ימי ויקיפדיה העברית, כדי למנוע את ההתלבטות "עם מקף או בלי מקף". פתרון טוב יותר יהיה אם נלמד את התוכנה של ויקיפדיה להחליף אוטמטית מקף במרווח בעת חיפוש ערך, אבל אני לא יודע איך לעשות זאת. דוד שי 07:40, 26 מאי 2004 (UTC)

דמות - לוגוצנטריזם - ז'ק דרידה - אברהם בולי יהושע - א"ב יהושוע



שלופ אבירם.

מה שרצית לעשות עם הערך דמות צריך לעשות בעזרת דף פירשונים, ולא בעזרת הפניה (REDIRECT). הפניות עושים רק כאשר יש כמה שמות אפשריים לדף, ונותנים לו שם אחד, ומכל השאר עושים הפניות. מכל ערך אפשר לעשות רק הפניה אחת (אבל אפשר שכמה ערכים יפנו אל אותו ערך).

ובכל מקרה אני קצת לא מבים למה בכלל יש צורך בדף הזה. בדקתי, ואין שום דף שמפנה לדמות חוץ מדף השיחה שלך. ובכלל, נדמה לי שבויקיפדיה העברית אנחנו נוהגים להשתמש בדפי פירושונים הרבה פחות מאשר בויקיפדיה האנגלית.

eman


שלום אבירם, ראה הערתי/שאלתי בשיחה:דמות ספרותית. דוד שי 17:59, 27 מאי 2004 (UTC)

יהודה עמיחי[עריכת קוד מקור]

שלום אבירם!

אודה לך אם תוכל לסייע בידי בנושא הערך יהודה עמיחי. הערך במתכונתו הנוכחית דומה דמיון רב (מאד) לטקסט המופיע כאן והייתי רוצה לאושש את מקוריות הערך בויקיפדיה.

  • אם הערך מקורי (וכך אכן נראה לי) הרי שהאתר המוזכר לעיל מפר את רשיון השימוש של ויקיפדיה ובכוונתי לפעול בנושא.
  • אם לא כך, הרי שהערך בויקיפדיה מפר את זכויות היוצרים של הכותבים המקוריים.

לפיכך, אודה לך אם תשפוך אור על התפתחות הערך ובאיזו מידה הוא יצירה מקורית שלך (ושל אחרים, כמובן). במיוחד אודה על התיחסותך לגרסא זו המכילה בפעם הראשונה את המשפט (המופיע גם באתר דנן) "שירתו מצטיינת בסגנון כתיבה פשוט, בעל לשון יומיומית כמעט, לצד שימוש במטאפורות שנונות, מדוייקות, רבות עצמה ומפתיעות."

רנדום 23:10, 25 באוקטובר 2006 (IST)[תגובה]

אהמ...רנדום, אתה פונה כאן למשתמש לא ממש פעיל... גברת תרדשיחה 12:18, 26 באוקטובר 2006 (IST)[תגובה]