שיחת משתמש:גשם

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום גשם, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה,סקרלטינה 12:31, 17 ינואר 2006 (UTC)

התחחמות עולמית[עריכת קוד מקור]

אולי בא לך קצת לתרום לערך - עדיף נראה לי לתרגם כמה שיותר מהערך האנגלי. 2 הערכים הקיימים בעברית הם לטעמי די מוזרים. האזרח דרור 20:16, 19 ינואר 2006 (UTC)

אכן הערך הקיים בנושא התחממות גלובלית הוא מצומצם מאד, וגם יש די כפילות בינו לבין "אפקט החממה". מקווה למצוא זמן בקרוב לעבוד על שניהם.

גשם 18:05, 20 ינואר 2006 (UTC)

מצטער על האיחור. לדעתי הערך הנכון הוא בהתחממות עולמית. הפניה תהיה אליו מתוך התחממות גלובלית.

לדעתי בסיס לא רע בכלל לשני הערכים יש בויקי האנגלי. (שכולל גם פרק שלם על המחלוקת המדעית) מה דעתך?האזרח דרור 15:58, 25 ינואר 2006 (UTC)

אין בעייה, גם אני לא נמצא כאן על בסיס קבוע. מסכים שהערך הבסיסי צריך להיות "עולמית". הייתי מוסיף גם הפנייה מ"התחממות כדור הארץ". אכן הויקי האנגלי מצויין וניכר שהוויכוחים העזים בין הגישות השונות יצרו שם תמונה רחבה מאד, מדויקת ומאוזנת. התוצאה הנוספת היא שהערך שם מאד נרחב, ואני לא רואה את עצמי כרגע עומד במשימת התרגום. אשמח לעזור במונחיים מקצועיים וליעץ עם מישהו אחר יקח את התרגום על עצמו.

בשלב זה אנסה קצת לאחד ולהעביר חלקים בין "אפקט החממה" ו"התחממות עולמית" כדי שיהיה קצת יותר הגיוני. גשם 22:30, 27 ינואר 2006 (UTC)


קטגוריה - סביבה[עריכת קוד מקור]

אני מנסה לסדר את הערכים שהיו בטקגוריה שמירת סביבה לפי תתי קטגוריות בקטגוריה סביבה. הערות והשגות? האזרח דרור 18:46, 10 אפריל 2006 (UTC)