לדלג לתוכן

שיחת משתמש:דן רביד

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
עברית | العربية | English | русский | español | italiano
Hello, דן רביד, and welcome to the Hebrew Wikipedia! Here are some hints and links that you may find helpful:
Language: You can change the interface language of this website to almost any language. Choose the language you wish to use from the dropdown box in "my preferences" page.
Talk pages: If you wish to write in a left-to-right language, please don't forget to align the text to the left. You can use the יישור לשמאל button. Also, don't use a colon (":") to indent text, but rather an asterisk ("*"). Last, don't forget to use ~~~~ to leave a signature.
Copyright: You must not insert text or media which are protected by copyrights.
Useful links: Embassy - Request a bot flag

אם שפת האם שלך היא עברית בכל זאת, באפשרותך להיעזר בטקסט זה.

Regards,

מתניה 11:26, 17 מאי 2005 (UTC)

מה מיהר המשחזר[עריכת קוד מקור]

שלום דן, ושוב ברוך הבא. אני שמח לראות עוד מהנדס תעשייה בינינו.
שאלת שאלה, ואשיב לך עליה. מדובר כאן בטכניקת בדיקה למניעת השחתות. כאשר אני מזהה בדף שינויים אחרונים שינוי שבוצע על ידי משתמש לא רשום, אני בודק מיד את טיבו. אם השינוי הוא בגדר השחתה, אני משחזר אוטומטית את כל העריכות אותן ביצע אותו משחית, גם אם במקרה אחת מהן היתה עניינית. ישנם משחיתים "מתוחכמים" אשר יודעים כיצד על ידי הכנסת שינוי לגיטימי לערך גם לבצע בו השחתה בו זמנית (ותסלח לי אם אני לא אסביר לך את הטכניקה).
הנסיון שנצבר כאן בויקיפדיה מראה שזוהי הדרך הנכונה לטפל בהשחתות. אם במקרה נמחקה פיסת מידע לגיטימית, הרי לשחזר אותה בכל מקרה לא מהווה בעיה.
בברכה, עמית 18:39, 17 מאי 2005 (UTC)

תודה תודה אלא שבדף לא נראתה כל השחתה כי אם רק תוספת לכינוי "ביבי" בכל מקרה תודה על תשובתך דן רביד 19:31, 17 מאי 2005 (UTC)

אמת, ולכן זה שוחזר (שנית), ובא לציון גואל.--עמית 19:32, 17 מאי 2005 (UTC)

דן היקר, הייה נא מעט רגוע יותר. דבריו של שש"ז על קבלת כספים מוועדת הכספים היו בדיחה ותו לא. ויקיפדיה העולמית מתקיימת מתרומות, אבל לא ידועה לי כוונה של ועדת הכספים להצטרף לתורמים. שש"ז תרם מאות שעות מזמנו לפרויקט זה, כך שהוא, כמו כולנו, נמצא כאן כדי לתת ולא כדי לקחת. דוד שי 17:09, 18 מאי 2005 (UTC)

איפה זה כתוב? טרול רפאים 20:16, 18 מאי 2005 (UTC)

שוב שלום לדן[עריכת קוד מקור]

נורא שמחתי שהצטרפת אלינו, ואני מאוד מקווה שתמשיך להיות איתנו ולתרום לנו מזמנך ומהידע שלך.
יכול להיות שיש אנשים שמוצאים הנאה בלריב עם אחרים. בהחלט יכול להיות שגם כאן יש כמה כאלה (ואני לא מתכוון אליך, חלילה). אתה לא הבנת את ההומור של שש"ז - וזה לגיטימי. אתה לא הבנת כי אתה לא מספיק זמן פה, ולכן עדיין אינך מכיר את התיעוב שאנו רוחשים כאן כלפי כל מה שריח של מיסחור ואינטרסים נודף ממנו. אולי זו גם הסיבה שהעריכות של ערכים "פוליטיים" מלוות תדיר כל כך ברגשות סוערים: כל אחד מנסה להגן על ה"מציאות האוביקטיבית" כפי שהוא רואה אותה, וברור לך מהצורה בה ניסחתי זאת עד כמה זה מגוחך בעיני.
אני מבקש ממך, לפיכך: קח לך שבוע, ותעבור על הערכים הקשורים במקצועך. אני יודע מעל לכל ספק שהם דורשים עריכות רציניות וחסר בהם הרבה.
בהפסקות הקפה שלך, קפוץ למזנון, תקרא ותתרום את דעותיך לשיחות המתנהלות שם, ואם אתה מצוברח תמיד תוכל להיכנס לויקיפדיה:הומור לראות לאילו רמות שפל האנציקלופדיה הזאת מסוגלת להגיע. כך תכיר אותנו טוב יותר, ותבין את הדינמיקה של הקהילה, ותהפוך (וזה לא קשה) לחבר שעבודתו מוכרת ומוקרת בקהילה.
יהיה זה חבל מאוד אם בגלל ביבי לא תמשיך איתנו. מה לך ולו? מספיק עוונות יש לו על הראש, גם את זה אתה רוצה להפיל עליו?

--עמית 05:54, 19 מאי 2005 (UTC)

ועוד הערה קטנה לסיום: האם במסגרת עבודתך המקצועית היית נכנס ומבצע שינויים במערכת כלשהי מבלי להכירה היטב קודם לכן? מסופקני. אז למה בויקיפדיה כן?--עמית 06:00, 19 מאי 2005 (UTC)

התקפות אישיות[עריכת קוד מקור]

שלום דן,
אני מבקש ממך לחדול מהתקפות אישיות על ערן ב. אולי עמדתו לא מקובלת עליך, אז זאת בהחלט לא סיבה להתקיפו אישית. תודה. גילגמש שיחה 11:29, 9 יוני 2005 (UTC)

גילגמש יקירי - אני לא התקפתי את ערן !!! אנא ממך קרא שוב הוא זה שהתקיף וכינה אותי כ"נביא מוכיח" וכו' אני לא תקפתי אותו קרא שוב את הדו שיח בנינו !!! למה אתה מאשים אותי ? זה חוסר צדק ! אני מניח שתגלה את טעותך ותפנה את דבריך לערן . תודה לך דן רביד 11:33, 9 יוני 2005 (UTC)

ערן ב ידוע במתינותו. אני עוקב אחרי הדיון ודבריו לא מכוונים אליך אישית. להגיד שהטיעון שלך הוא "שטות ממדרגה ראשונה" איננה התקפה אישית, אלא טיעון לוגי. בכל אופן, אני בטוח שלא היה בכוונתו של ערן ב. לפגוע בך ואם נפגעת, אז אני בטוח שהוא לא התכוון לכך. על מנת לחסוך אמוציות ועצבים, עדיף שתמתן את השתתפותך בדיון. אמרת את מה שהיה לך לומר ודברים נוספים לא יועילו. גילגמש שיחה 11:39, 9 יוני 2005 (UTC)
נו הוא מראש צודק. זה "לא אישי" ("דבריך הם שטות ממדרגה ראשונה") זה איש מתון ? באמת גילגמש... דן רביד 11:44, 9 יוני 2005 (UTC)
אם אני אכתוב "נפוליון פלש לסין בשנת 400 לפנה"ס" ומישהו יגיד לי "דבריך הם שטות ממדרגה ראשונה", האם זה יהיה טיעון לוגי או התקפה אישית? בוודאי שזאת טיעון לוגי כי זאת אכן שטות. התקפה אישית היא - "אתה כותב שטויות ועדיף שתמשוך את ידיך מעריכת המאמר עד שתלמד את הנושא". כמו כולנו, גם ערן ב. משתמש לעתים בביטוים חריפים מעט, אך ללא כל צל של ספק, הוא אחד הוויקיפדים המתונים ביותר. גילגמש שיחה 11:50, 9 יוני 2005 (UTC)
שיהיה, זה האיש זה סגנונו וזו תרבותו שיבושם לו. דן רביד 12:08, 9 יוני 2005 (UTC)