שיחת משתמש:הראל בן-דוד/ארכיון 10

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

תגובתי בדף שיחתי[עריכת קוד מקור]

וגם פה: מהר"ל נתיב העבודה (י"ב). עיי"ש (חלק מהטעם (אם הציטוט נכון): "סיימתינהו לשבוחי למרך?!"). מה עם המפגש? חוצמזה, השבוע ביום שישי יש לי מתכונת בתנ"ך. וביום שני היה לי במטתטיקה. אני בפיצול אישיות נורא - אתם (ה"יראים") לומדים תורה, נהנים ומקיימים מצוות. אנחנו (ה"דתיים") לומדים חול, סובלים ועוברים על ביטול תורה?! מה הקטע?! רחמנא ליצלן מהאי דעתא. געוואלד!!! זזתי אי"ה. היהודי ּה' הוא המלך!ּ שיחה 14:14, 16 מאי 2006 (IDT)

שכוייח, כבר אמרתי שאני לא יודע מתי אני בפ"ת רק ציינתי שאני אמור לבוא לביקור, לגבי פיצול אישיות, ה' יעזור... כרם יהושע 23:20, 20 מאי 2006 (IDT)

ביטול הרשאה[עריכת קוד מקור]

אני סבור שיש מקום גם לקול שלך בהצבעה: ויקיפדיה:ביטול הרשאה/מלח השמים.

אין לי הכרעה בנושא כרם יהושע 00:20, 22 מאי 2006 (IDT)

ויקימילון[עריכת קוד מקור]

שלומות כרם, לפי המתרחש במזנון, נראה שחסל סדר העברה לויקימילון. בברכה, דורית 12:10, 21 מאי 2006 (IDT)

יייש!!!!!! כרם יהושע 00:20, 22 מאי 2006 (IDT)
אפילו הולכים למחוק את תבנית ההעברה לויקימילון. חסכו לך עבודה, דורית 00:34, 22 מאי 2006 (IDT)
יש כיבוד? נאום? משהו? (לכבוד האירוע) כרם יהושע 00:35, 22 מאי 2006 (IDT)
לא, קמצנים פה. הכל הולך לתשלום על שרתים. דורית 00:36, 22 מאי 2006 (IDT)
קמצנים על נאום? נו טוב... כרם יהושע 00:36, 22 מאי 2006 (IDT)

שאני מטריח אותך שוב בנושא הזה ומאלץ אותך להכנס לעריכה ולהעביר לארקכיון אבל כמה הערות:

  • ראיתי את זה??? ובכל מקרה יש גם כאן ביחד עם השיעור ההוא מ"אזמרך בלאומים".
  • הילקו"י (סי' רפ"ו סעיף י"ד ועיי"ש) פוסק להגיד לאחר תפילת מוסף את אנעים זמירות וכן עיין ב:שו"ת רבבות אפרים ח"ב (סימן מ"ח, מ"ז), שו"ת ציץ אליעזר חי"ב (סימן כ"ח), טעמי המנהגים (עמ' קס"ח, כ'). אולי בכ"ז להוריד את ה"בטעות"???
  • אצלנו בספרייה של ישיבת ההסדר לידינו (לישיבה התיכונית שלנו אין ספריה תורנית) אין "מנחת אשר" ואני עדיין מחפש את המקור לחקירה המעניינת הזו. אם יוכל, יודיע לי באופן קצת יותר כללי.
  • ועוד שאלה ב"הלוכע". המג"ש ציין (כשהוא לפעמים יוצא ושוכח חלק מהדפים שלו בביכה"נ ומבקש שמישהו מבפנים יוציא לו אותם החוצה כי הוא לא יכול להכנס) שקיימת תקנה לא להכנס לבית בעיר אם החליט שייצא (אני שומע ממנו את השיעור (דף יומי) בפ"ת והוא מתגורר בעיה"ק ב"ב תובב"א). יש רגליים לדבר (יש. השאלה איפה...)?

אם יוכל ישיב לי דבר דבור על אופניו בדף השיחה של האיש (על המסך) שלפניו (יעני בדף שיחה שלי). יקפל הטקסט לארכיונו או ישליחנו לבית גנזו (נחה עלי הרוח...) היהודי ּה' הוא המלך!ּ שיחה 06:42, 23 מאי 2006 (IDT)

אני כרגע ממהר אז בקצרה:
  • לגבי הדברים ב"הצופה" הספקתי לראות ב"התעיף עיניך", לגבי הדברים מאזמרך בלאומים טענות כמו "צריך בדיקת עובדות או פסיכיאטר" ו"שקר" חסרות בסיס לדון עליו (אין בטענות אלו לא עובדות ולא ראיות גם אני יכול לכתוב על כל הרצאה ששמעתי "שקר" "הוא לא יודע על מה הוא מדבר" וכו' ודברי לא יעלו ולא יורידו) טענות כמו "חזו"א יו"ד תינוק שנשבה, יעיין" הם טענות לעניין (למרות שמי שלא מכיר את הנושא לא יבין את המקור) על כל פנים התשובות לדברים פשוטות ובעז"ה בלנ"ד אשתדל לענות (כשהזמן יפסיק לעשוק את מה שהלב חושק)
  • אכן, יותר נכון לכתוב "אליבא דהמהר"ל אין נכון לומר" (או בלשון שיותר תתקבל בויקיפדיה בלי שחזור)
  • בעז"ה כשיהיה לו יותר זמן (עוד חמש דקות אני צריך לזוז)
  • לא זכור לי דבר כזה (עי' עירובין נד: בהא דתלמידו דרב פרידא) ולא ראיתי אינה ראיה (וגם לא שמעתי, נדה ז:) ואשתדל לבדוק בלנ"ד

עדיף להמשיך את השיחה באותו מקום (מטעמי נוחות ולא מטעמי ויקיפידה) בברכה, כרם יהושע 17:12, 23 מאי 2006 (IDT)

הנה תגובתי במחילה:
  • בסיידר, צורך השעה.
  • שיניתי שם והורדתי לאיכן (בסגנון הירושלמי. אגב אורחא, כדאי להוסיף בערך מילון קצר להבדלי שיוניים בבלי/ירושלמי בעקבות לימוד ברגעים אלו של מס' שקלים?) שפסק הגר"ע.
  • כנ"ל א'.
  • נזכרתי שהמג"ש אמר שזה תקנת ריה"ל או רגמ"ה, אם אינני טועה.
  • הערה נוספת (בבחי' מעלין בוקדש). חשבתי לעשות תבנית שבה יהיה דבר תורה או כמה שיוסיפו ויקיפדים. כל מי שירצה שיהיה לו דבר תורה לשולחן שבת, וורט כלשהו וכיו"ב, ייכנס לויקי, יוסיף לעצמו את התבנית וכך ייקרא. מאידך, מי שיש לו משהו, פשוט ייכנס לדף תבנית וישנה (בסגנון המבצע של רדיו קול חי לשלוח הודעות "תן" ו"קח"), מה דעתך? אני לא יודע איך עושים תבנית, אבל אולי זו הזדמנות ללמוד. צריך גם לגבש קואליציה יהודית בויקי שתוסיף ד"ת לתבנית. חג חרדים לאומיים שמיח! היהודי ּה' הוא המלך!ּ שיחה 17:56, 24 מאי 2006 (IDT)