שיחת משתמש:זאביקי

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 17 שנים מאת דניאל ב. בנושא השחתה?
עברית | العربية | English | русский | español | italiano
Hello, זאביקי, and welcome to the Hebrew Wikipedia! Here are some hints and links that you may find helpful:
Language: You can change the interface language of this website to almost any language. Choose the language you wish to use from the dropdown box in "my preferences" page.
Talk pages: If you wish to write in a left-to-right language, please don't forget to align the text to the left. You can use the יישור לשמאל button. Also, don't use a colon (":") to indent text, but rather an asterisk ("*"). Last, don't forget to use ~~~~ to leave a signature.
Copyright: You must not insert text or media which are protected by copyrights.
Useful links: Embassy - Request a bot flag

אם שפת האם שלך היא עברית בכל זאת, באפשרותך להיעזר בטקסט זה.

Regards,

אם אתה רוצה לעשות ניסויים אתה יכול לעשות אותם בויקיפדיה:ארגז חול.

ערן 16:05, 15 אוק' 2004 (UTC)



שלום זאב, איננו חותמים בשמנו על ערכים שתרמנו להם. לכן מחקתי את "מאת: זאב פלדינגר" בערך של הנדריקס. אך כאשר אנו משאירים הודעות בדפי השיחה אנו חותמים על ידי לחיצה של 4 פעמים על המקש ~. בברכה, דורית 16:52, 15 אוק' 2004 (UTC)

אתה גם לא אמור לערוך את דפי המשתמש. אם ברצונך להשאיר הודעה, אנא עשה זאת בדפי השיחה. תודה, דורית 16:57, 15 אוק' 2004 (UTC).

שלום זאב,

ברכות על המאמר החדש. רק רציתי לבקש ממך, אם אפשר, שבסיום כתיבת ערך תקשר אותו לערך המקביל בויקיפדיה האנגלית. זה לפעמים יכול לעזור (ככה למשל מצאתי את התמונה ששמתי בערך). בתודה, [[משתמש:Roybb95|רועי | (שיחה) |]] 15:50, 21 אוק' 2004 (UTC)

אירוע היסטורי ב-14 בדצמבר 1994[עריכת קוד מקור]

מה הטעם בהכללת האירוע ההיסטורי של נפילת מטייל מצוק ופציעתו בתאריך ה-14 בדצמבר? אלא אם כן מדובר במישהו מפורסם או בתאונה שהיתה לה משמעות היסטורית, אין מקום לאירועים כאלה בויקיפדיה. --אייתלאדאר (שיחה) 09:53, 24 אוק' 2004 (UTC)

ערכים על ספרים[עריכת קוד מקור]

לא על כל הספרים צריכים להיות ערכים מספיק ערך אחד על הספורטאים הצעירים ולא צריך על כל אחד מהספרים שבסדרה. מחקתי את הקישורים (אבל לא את השמות). טרול רפאים 17:32, 29 ינו' 2005 (UTC)

השחתה?[עריכת קוד מקור]

מה פשר השינוי שעשית בדף המשתמש של רחל? דניאלשיחה 23:25, 20 באוקטובר 2006 (IST)תגובה