שיחת משתמש:יצחק/ארכיון 2

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

יצחק, שלום. בעקבות הקונצנזוס במזנון, אני מבקש שתסיר מן החתימה שלך את הקישור לאתרים מחוץ לויקיפדיה. עוזי ו. - שיחה 18:12, 9 במרץ 2008 (IST)

אני חייב? יצחקשיחה • חג פורים• בואו למיזם תרי"ג •כ"ב באדר א' ה'תשס"ח • 18:17, 9 במרץ 2008 (IST)
כן. ראה את החיוב שבדבר: בפעם הבאה שיאשימו אותך ב"צנזורה", תוכל להזכיר שכפו עליך לוותר על תוכן מן החתימה שלך. עוזי ו. - שיחה 18:22, 9 במרץ 2008 (IST)
נחמה? נשמע לי לא חיובי כלל.
זו הנחמה: יבנה המקדש
יצחקשיחהבואו למיזם תרי"ג •כ"ב באדר א' ה'תשס"ח • 18:28, 9 במרץ 2008 (IST)


החתימה שלך לא מקובלת כי היא מפנה לאתר חיצוני ועוד כזה שמסית לרצח. מצאתי בו כותרת שטוענת שבני המשפחה של מחבלים הם "עמלק". על פי תריג מצוות שעלהים אתה כותב יש לרצוח את בני העמלק, כולל נשים וטף. כידוע עמלק זה עם מיתולוגי שלא קיים בזמנינו (היה קיים?) והנסיונות לטעון שאנשים בני זמנינו הם "עמלק" זו הסתה סמוייה לרצח עם. ולקחתי ברצינות את האזהרה שבדף הזה. 18:26, 9 במרץ 2008 (IST)
אכן היהודים מאמינים כי יש להרג את עמלק. ולא סתם להרוג אלא אנשים נשים וטף. מה לעשות זו הדת היהודית, תוכל להתנחם שאנו לא שרפנו עמים זרים על המוקד ולא ניסינו לגייר אותם. כתוב משהו על האיסלם והנצרות שקוראים מאות שנים לרצח עם ישראל. יבנה המקדש
יצחקשיחהבואו למיזם תרי"ג •כ"ב באדר א' ה'תשס"ח • 18:32, 9 במרץ 2008 (IST)

אם יהיה פה משתמש מוסלמי או נוצרי או עובד אלילים פגאני שיסית לרצח - אני אכתוב גם לו, אל תדאג. אני לא מבדיל בין פנאטים דתיים, לא איכפת לי מה הדת שלהם, אז אני כבר לוקח ממך את התענוג לחשוב שרודפים אותך כי אתה יהודי. זה שכתוב בספר מיתולוגי בשם "תורה" שצריך לרצוח עם מיתולוגי בשם "עמלק" לא אמור לעניין אותי במיוחד, כי זה לא רלוונטי לזמנינו. אבל כשפנאטים דתיים (כמוך?) טוענים ש"ההיסטוריה חוזרת על עצמה" ומנסי לתייג עמים בני ימינו כ"עמלקים" ובכך להתיר את דמם - את זה אני מתקשה לקבל. הסתות כאלה בוויקיפדיה הן בטוח לא מקובלות. אני מאוד מקווה שמדינת ישראל לא תגיע למצב של "מדינת הלכה" נוסח איראן, כי התוצאות תהיינה הרסניות ביותר. 18:42, 9 במרץ 2008 (IST)

לא התכוונתי דוקא לדף ההוא (תוכל להביא לי קישור אליו?) אלא באופן כללי לפורים. אתה מקווה שלא אחרים מקווים שכן. כדי למנוע מצב שאינך רוצה שיגיע על מי שאינם רוצים בכך לגדל משפחות גדולות, אם לא המצב עלול להיות בלתי משביע רצון.

בכל אופן הלכה היא הלכה ואותה צריך לקיים. יבנה המקדש
יצחקשיחהבואו למיזם תרי"ג •כ"ב באדר א' ה'תשס"ח • 18:47, 9 במרץ 2008 (IST)

ואיך אתה, יהודי יקר, מתכוון מתכוון לקיים את ההלכה הזאת? אתה מאמין שערבים הם "עמלק" כי "הם יורים קסאמים על עם ישראל"? איך אתה רוצה לראות את עתידה של מדינת ישראל? כל היהודים "חוזרים בתשובה", מגרשים ו/או רוצחים את הערבים (עמלק), מגרשים את שאר האנשים שאמם לא יהודייה או שלא התגיירו כהלכה, בונים את בית המקדש (פועלים סינים בונים?) ואז בא משיח (משיח, משיח משיח! איי איי איי איי), כל היהודים הצדיקים קמים לתחייה וחיים לנצח בגן עדן שבו הכל טוב ויפה, ציפורים מצייצות, כולם מחייכים ולומדים תורה עם מוסיקה חסידית ברקע. 19:00, 9 במרץ 2008 (IST)

קצת יותר יפה. מחבלים מוסכם על כל אדם שפוי שצריך להרוג (אני כבר שנים מסתובב חמוש ואם אתקל באחד זה צריך להיות הסוף שלו). תומכים בטרור אינם יכולים להשאר, לא נוכל לקיים כך מדינה, עתה מתחילים הארופאים להבין את סכנת האיסלם למדינותיהם. גויים שיש להם מוצא יהודי כיום מתגיירים בקלות. מי שלא ירצה להתגייר אם יצהיר אמונים למדינתנו נראה שאפשר להשאיר, זאת גם לסתם גויים טובים. כך ורק כך (סילוק אלו שרוצחים בנו) יהיה אפשר להיות עם חופשי בארצנו. שלב הבא לא ידוע, הרמב"ם כתב שלא ניתן לדעת יותר.
סיכום: מי שאיתנו איתנו ומי שלא לא. וכמובן יבנה המקדש
יצחקשיחהבואו למיזם תרי"ג •כ"ב באדר א' ה'תשס"ח • 19:15, 9 במרץ 2008 (IST)

יצחק, ביקשתי מהאנונימי שלא יכתוב יותר בדף שיחתך. הדיון מתייתר, וחבל. ייבנה הבית השלישי במהרה בימינו! אלירן d שיחה 19:21, 9 במרץ 2008 (IST)


בסדר, אארכב זאת עוד מעט יבנה המקדש
יצחקשיחהבואו למיזם תרי"ג •כ"ב באדר א' ה'תשס"ח • 19:25, 9 במרץ 2008 (IST)

די מדאיג אותי שפנאט דתי מסתובב עם אקדח, אני לא סומך על היכולת שלך כפנאט דתי לזהות מחבל. המשפט "עתה מתחילים הארופאים להבין את סכנת האיסלם למדינותיהם" נראה לי לא קשור לשיחה. איך הגענו לאירופה? באיזה הקשר אמרת את זה? ואם כבר - הבנה של סכנת האסלאם גורמת לאירופים להאמין באגדות עמלק? אגב, רק בשביל להסיר ממך את התענוג לחשוב שאני מאוד אוהב מוסלמים אגיד לך שגם אני מתנגד לאסלאם, כמו שאני מתנגד לכל דת ואני חושב שאסלאם היא כיום המסוכנת שבדתות, אך אין זה אומר שדתות אחרות (יהדות, נצרות וכו') הנן טלית שכולה תכלת. בנוגע ל"גויים" מתגיירים: שמעתי שהדת שלך אוסרת על מיסיונריות ושכש"גוי" מבקש להתגייר צריך להגיד לו "לך חפש ת'חברים שלך" ואם הוא ממש מתעקש וגורם לרבנים להאמין שכוונותיו נובעות מהבנה דתית עמוקה וכנה שמאוד מאוד חסר לו שהוא לא נולד יהודי והוא משתוקק להיות אחד כזה לקיים את המצוות של היהדות, אז יש לקבל אותו והמתגייר עובר תהליך ארוך של גיור, שכולל לימוד הדת ויישום הנלמד בפרקטיקה והוא חייב להמשיך ולשמור בקפדנות את המצוות, האחרת כל הגיור הוא בלוף אחד גדול. ואתה, יהודי יקר, מזלזל בדתך כשאתה אומר "מתגיירים בקלות" ו"מי שלא ירצה (!!!) להתגייר". וגבי הצהרת אמונים: באיזו עוד מדינה נאורה ראית שביום מן הימים היא דורשת הצהרת אמונים מבני מיעוטים אתניית? תחשוב שבגרמניה דורשים מהיהודים להצהיר אמונים לגרמניה ולא - יגורשו מהמדינה! רגע, ומה לגבי יהודים בישראל? גם הם יצטרכו להצהיר אמונים למדינה? מה עם ידידיך נטורי קרתא שומרי התורה והמצוות? מה עם אמנון יצחק? 19:35, 9 במרץ 2008 (IST)

טוב, סוגרים את הבאסטה. האונונימי מתבקש לא לכתוב פה יותר, יצחק אנא הסר את התוכן המקומם בדף המשתמש שלך, וכדאי גם את "יבנה המקדש" בחתימה שלך. זו אנציקלופדיה, לא במה לוויכוחים ודעות. דניאל ב. 19:50, 9 במרץ 2008 (IST)


סגרתי. אבל לבל יחשוב שאין תשובה אז
  1. אחוזים גדולים מהצבא והקרבים שבהם דתיים אז אתה יכול לפחד. גם במילואים אחוזים גבוהים מאוד דתיים.
  2. כיש אויביים צריך לחייב לנאמנות. חרדים אינם אוייבים ואני איני חרדי.
  3. מי אמר אקדח?

יבנה המקדש
יצחקשיחהבואו למיזם תרי"ג •כ"ב באדר א' ה'תשס"ח • 20:33, 9 במרץ 2008 (IST)