שיחת משתמש:כוכב נופל/סוף המשחק

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

זהו, זה נגמר, המשחק הסתיים. אני לא יכול להכחיש את העצב שעולה בי, את תחושת החידלון, אבל - אני לרגע לא מתחרט, אני נחוש לעמוד בהחלטתי, ואעמוד בה בגאון. כעת, כשאני סוקר את הכל ממבט לאחור אני מבין שחמשת החודשים אשר בילתי עימכם עיצבו את חיי בצורה מעט שונה, אלו לא היו סתם חמישה חודשים. ולמרות הכל, ואף על פי כן, החלטתי את מה שהחלטתי. אני מסכים, זה לא היה קל בכלל, לילות ארוכים התהפכתי במשכבי ולא מצאתי מנוח, אך כעת הגעתי למסקנה ולהחלטה, העובדה שאני מבלה כאן שעות רבות מדי יום, בכתיבה, בפיתוח ואפילו בדיבורים לא מאפשרת לי להספיק דברים אחרים, חשובים אף יותר. ומלבד זאת - עד היום השתדלתי בכל כוחי שלא להתמכר לכלום, וכעת, אני לא יכול להכחיש כי אכן הפכתי למכור. אני מקווה כי תרמתי והועלתי למיזם הנפלא הזה, אם מישהו ממכם מרגיש שהוא נפגע ממני שלא יהסס לומר זאת, אני רוצה לצאת מכאן נקי, ללא שהשארתי כאן חלילה כתמים וחורים.

את הזדמנות זו אנצל כדי להודות לכם, חברים נפלאים, על כל העזרה, התמיכה והאהדה. תודה לאמיר שעזר לי רבות בתחילת הדרך וגם לאחר מכן. תודה לאלי גודין, אדם יקר ונפלא. תודה לאליעד המסור, שלא הפסיק אף לרגע להפיץ חום סביבו. תודה לדגש חזק, אני מחבב את הישירות שלך ואף על פי שלפעמים היה נראה קצת אחרת. תודה לדוד היקר שתמיד הגיע ראשון לעזור. תודה גם (איך אפשר לשכוח!) להתו השמיני, חבר נפלא ומפעיל חרוץ, מאחל לך המון הצלחה!. ואין לשכוח את שמזן, תודה רבה גם לך על הכל! גם ליונה בנדלאק אודה בהזדמנות זו ואחרונה חביבה והכי חשובה אמא של גולן, איך אפשר לשכוח את החביבות ומאור הפנים, אין לי ספק שהזמן הקצר בו הספקת לחנוך אותי אכן הועיל לי מאוד. תודה רבה גם למי שלא הזכרתי את שמו, אין ספק שכל אחד מכם תרם לי, מי מעט ומי הרבה, תודה רבה לכולכם!

אז זהו זה, המשחק נגמר. הניחו לי, הניחו לי בבקשה ואנתק את החבל - את החבל שקשר אותי לכאן במשך זמן רב. הניחו לי ואצעד הלאה, אל החיים המחכים לי מעבר לגשר.

באהבה. --דָּנִיֵּאלשיחה 21:14, 24 בספטמבר 2019 (IDT)[תגובה]

בהצלחה מתוק. החלטה נבונה. eli - שיחה 23:34, 24 בספטמבר 2019 (IDT)[תגובה]
היֵה חזק. שקול אפשרות של חופשה לטווח ארוך מספיק על מנת להתנתק ממה שנראה לך כהתמכרות. לאחר פרק זמן זה תוכל להחליט אם לשוב ובאיזה פרופיל. ויקי חשובה ביותר, אך החיים האישיים חשובים יותר. קובץ על ידשיחה00:15, 25 בספטמבר 2019 (IDT)[תגובה]
בהצלחה דניאל! אכן היו לך חבלי לידה במיזם, אך בחודש האחרון עלית על המסלול הנכון. חבל למיזם לאבד ויקיפד חרוץ כמוך, אך כמובן שפרישתך מוצדקת אם אתה מרגיש שהתמכרת למיזם. יש לי הרגשה שזה לא סוף פסוק ועוד נהנה מעריכותיך. מקווה שתצליח למצוא את הנוסחה בה תוכל לערוך בלא פגיעה בחייך הפרטיים. בהצלחה בכל אשר תלך! אמירושיחה 07:10, 25 בספטמבר 2019 (IDT)[תגובה]
בהצלחה חבר. שמזן (שיחה) • ערכי בראבו08:37, 25 בספטמבר 2019 (IDT)[תגובה]