שיחת משתמש:מנושל

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

תראה, אני מציע לך, במקום לנסות בעקשנות כל הזמן לשנות את ר.צ.ח. לה.ר.ג. להיכנס לדף השיחה ולהתדיין על זה. בכוח לא משיגים כאן שום דבר. גדי אלכסנדרוביץ' 10:21, 22 פבר' 2004 (UTC)

אני מבקש ממך שוב להתאפק קצת. אף אחד לא ימות אם בינתיים ישאר כתוב "נרצחים" כמו שהיה עד עכשיו, ורק אחרי דיון יחליטו אם לשנות את זה או לא. כרגע זה סתם קרב של ילדים קטנים מה שהולך שם. גדי אלכסנדרוביץ' 10:43, 22 פבר' 2004 (UTC)

אולי תתנחם בכך שסוף כל סוף אחרי הרבה זמן, מישהו משוחח איתך שיחת משתמש, אך ברצוני "לאפס" אותך. גם בויקיפדיה האנגלית, ונראה לי שגם בשפות אחרות, לא נראה לי (למרות משאבים שונים שיש לך ולתומכיך ברחבי העולם) שתצליח בויקיפדיה להשיג את מבוקשך האידיאולוגי, בוודאי לא ברמה של שלילת הלגיטימיות של מדינת ישראל כמדינה יהודית (וכן, גם דמוקרטית). לגבי הויקיפדיה בערבית ובפרסית, די ברור שהשינאה לישראל תתקים באיראן ובמדינות ערב עם או בלי קשר למה שייכתב בויקיפדיות שלהם, לגביהם לא ראיתי (גם לא מהויקיפדיה באנגלית) הפנייה לעמוד של נקודת מבט ניטרלית. תודה בכבוד שהפסדת את "הקרב על הויקיפדיה". Amirpedia 14:07, 29 יוני 2005 (UTC)

לתשומת לבך - אם לא תובהר חשיבות הערך בשבוע הקרוב, הוא יימחק. odedee שיחה09:09, 6 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]

שלום מנושל. הסרתי את הקישורים שהוספת לערכים ישמעאל (ספר), טבעונות ופוליאמוריה, מכיוון שהם לא עומדים בסטנדרטים לקישורים חיצוניים לוויקיפדיה. אם אתה מעוניין להציג עדמה נגדית בנושא ולהסביר למה ראוי להחזיר את הקישורים, אתה מוזמן לעשות זאת בדיון בשיחה:ישמעאל (ספר), אבל אנא ממך אל תחזיר את הקישורים על דעת עצמך לפני שקיימת התייעצות בנושא.
בכבוד רב, טיפש ט"ו בשבטשיחה 15:49, 1 באוגוסט 2007 (IDT)[תגובה]

אכן בכבוד - הואל בטובך לפרט מה הם אותם סטנדרטים - למיטב ידיעתי ברשת - הקישורים שהוספתי הם לעמודים הכי רציניים ברשת בעברית נכון להיום --מנושל 16:45, 1 באוגוסט 2007 (IDT)[תגובה]