שיחת משתמש:משתמשמתשמ

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
עברית | العربية | English | русский | español | italiano
Hello, משתמשמתשמ, and welcome to the Hebrew Wikipedia! Here are some hints and links that you may find helpful:
Language: You can change the interface language of this website to almost any language. Choose the language you wish to use from the dropdown box in "my preferences" page.
Talk pages: If you wish to write in a left-to-right language, please don't forget to align the text to the left. You can use the יישור לשמאל button. Also, don't use a colon (":") to indent text, but rather an asterisk ("*"). Last, don't forget to use ~~~~ to leave a signature.
Copyright: You must not insert text or media which are protected by copyrights.
Useful links: Embassy - Request a bot flag

אם שפת האם שלך היא עברית בכל זאת, באפשרותך להיעזר בטקסט זה.

Regards,

ערן 21:47, 22 יולי 2004 (UTC)

בוקר טוב לך משתמשמתשמ. ביטלתי את השינויים שעשית בערך "שמש", שעיקרם יצירת ערכים חדשים "מניאק" ו "כוסית" וקישור מהערך "שמש" לשם. הויקיפדיה אינה מילון, לא לסלנג ולא לסתם מילים או ביטויים. אם תרצה לכתוב ערך על סלנג בעברית ולכלול בו ביטויים אלו, או להוסיף על הביטויים משהו מעבר להגדרה מילונית בת חמש או שש מילים, אז אולי ניתן יהיה להשאיר את השינויים. אוסיף ההתקפות שלך על F16 ודוד שי בדפי השיחה ובמזנון הקלו עלי להחליט לעשות שינויים בערכים שערכת. אלמוג 03:52, 23 יולי 2004 (UTC)

שלום רב, הטקסט שכתבת בויקיפדיה:מזנון/ארכיון 21#פורנוגרפיה בויקי חורג מנורמות הדיון של ויקיפדיה. אבקשך למחוק אותו בהקדם. דוד שי 17:33, 25 יולי 2004 (UTC)

משעמם לך? יש בטח מקום אחר שאתה יכול להשתעמם בו. סתם להכנס ולהשחית ערכים (ועוד לא שכחתי את הכינויים המתועבים שכינית בהם משתמשים בפעם הקודמת שביקרת כאן) זה לא ממש מצחיק. תנסה לזרוק שקיות נילון עם מים מהגג על אנשים שעוברים. זה נותן סיפוק הרבה יותר מיידי. אולי תפנצ'ר את הגלגלים של האוטו של השכן. זה גם כן מאד מצחיק. כאן יש אנשים שמשקיעים זמן ומאמץ ואיכפת להם. (לא שזה מדבר אליך). אתה כאן משחית אחד מני רבים. לך תמצא מקום אחר שבו תוכל לתת ביטוי לייחודיות שלך. אלמוג 12:28, 1 אוג' 2004 (UTC)

זעקות "סתימת פיות"[עריכת קוד מקור]

שלום משתמשמתשמ. אני חושב שרוב הכותבים בוויקיפדיה יסכימו ש"כלבה זקנה וממורמרת", על פי הניסוח שלך, זה לא תיאור שמתאים לאינציקלופדיה. אם יש לדעתך מקום לביקורת על ורדה רזיאל ז'קונט אז יש גם דרך מנומסת, שקולה ועניינית לכתוב אותה. אני הולך למחוק את התוספת שלך, ואמשיך בכך כל עוד לדעתי היא לא תהיה ראויה לעיכול, ואף אפנה את תשומת ליבם של הגורמים המתאימים בוויקיפדיה לכך. Eranb 13:13, 4 אוג' 2004 (UTC)