לדלג לתוכן

שיחת משתמש:נחשונאי

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
עברית | العربية | English | русский | español | italiano
Hello, נחשונאי, and welcome to the Hebrew Wikipedia! Here are some hints and links that you may find helpful:
Language: You can change the interface language of this website to almost any language. Choose the language you wish to use from the dropdown box in "my preferences" page.
Talk pages: If you wish to write in a left-to-right language, please don't forget to align the text to the left. You can use the יישור לשמאל button. Also, don't use a colon (":") to indent text, but rather an asterisk ("*"). Last, don't forget to use ~~~~ to leave a signature.
Copyright: You must not insert text or media which are protected by copyrights.
Useful links: Embassy - Request a bot flag

אם שפת האם שלך היא עברית בכל זאת, באפשרותך להיעזר בטקסט זה.

Regards,

גילגמש 19:54, 7 אוק' 2004 (UTC)

יהודה המכבי[עריכת קוד מקור]

שלום,
ערכתי את הערך שכתבת היום ושמתי לו תבנית שכתוב, על מנת שיערכו אותו ויקיפדים נוספים עוד פעם. לא מקובל לשבח את הדמויות ההיסטוריות. לדידך מדובר ב"גיבור" לדידו של מישהו אחר מדובר במורד ופושע. הורדתי גם את ההתיחסות השלילית אל המתיוונים היות ומשימתנו לא להעביר ביקורת אלא לתעד. אנא, נסה לכתוב בצורה נייטרלית יותר את ערכיך. גילגמש 21:56, 8 אוק' 2004 (UTC)

שלום, נהוג בד"כ לענות בדף השיחה שבה החל הדיון על מנת להקל על המעקב, היות ואתה חדש אני מודיע לך שעניתי בדף שיחתי ומבקש שתמשיך את הדיון שם. נהוג לכתוב הערה חדשה בסוף דף השיחה. חותמים בעזרת הסמן "~" הנמצא בצד שמאל למעלה מתחת לאסקייפ. 3 פעמים "~" יתנו את חתימתך, אם תרצה להוסיף את השעה בה חתמת יש ללחוץ 4 פעמים על מקש זה. מקווה שתשתלב בויקיפדיה העברית.
בברכה,
גילגמש 11:13, 9 אוק' 2004 (UTC)
תשים לב, הערך שלך נערך ע"י דוד שי והתנהל דיון בדף השיחה של הערך. גילגמש 21:13, 9 אוק' 2004 (UTC)

אתה מוזמן להתייחס להערות בשיחה:יהודה המכבי. הרשה לי להעיר לך שלומר שאנטיוכוס היה רשע לא מדויק מבחינה היסטורית. טוב אם תוסיף על כך רשע ומרושע, כראוי למי שרצח את חנה ושבעת בניה על לא כלום.
אם תחפוץ נפשך, תוכל אף לציין כי מי שהשתתף במסיבת הסמים ההמונית בערב יום הכיפורים האחרון ביער עופר, ארור יהיה שמו ויימח זכרו מעל פני האדמה. כן יהי רצון.
לא ניתן להלניזם לדבוק בנו.

וכמו כן, אני מבקש לשנות את ויליאם לו'יליאם כפי שיש לאיית, בן הטבע 06:24, 10 אוק' 2004 (UTC)

יהודה המכבי[עריכת קוד מקור]

תשים לב בבקשה לדיונים שהתנהלו בשיחה:יהודה המכבי גילגמש 19:34, 16 אוק' 2004 (UTC) נ.ב. אני מבקש שתעלה כל שינוי שאתה רוצה לבצע בערך לעיון בדף השיחה, כמקובל במקרים בהם יש הבדלי גרסאות כה גדולים בין שני כותבים. אינני נועל את הערך לעריכה על מנת שתוכל להמשיך ולשפרו אך שמור בבקשה את דעותיך האישיות לעצמך. כל מידע שבא להרחיב את הפרקים הקיימים, ארצה לראות מקור לטענות אלו. כמובן שאין לראות בפניתי מעשה חריג או חלילה בקשה להרתיעך מעריכת מאמרים בויקי, להפך. תודה מראש. גילגמש 19:50, 16 אוק' 2004 (UTC)

בנימין זאב הרצל[עריכת קוד מקור]

שלום רב, ראיתי שאתה מתכוון להרחיב מאוד את הערך בנימין זאב הרצל, וכך ראוי לעשות לחוזה מדינת היהודים. כדי שלא תהיה, במהלך הכתיבה, התנגשות בין עבודתך ובין המעט הקיים, יצרתי בפינה הפרטית שלך את גרסתך משתמש:נחשונאי/בנימין זאב הרצל, שאותה תוכל לערוך ללא הפרעה. בסיום עבודתך, תעתיק את יצירתך השלמה לבנימין זאב הרצל, וכך לא תרגיז את גילגמש, שמקפיד על איכותה של ויקיפדיה. דוד שי 15:57, 23 אוק' 2004 (UTC)