לדלג לתוכן

שיחת משתמש:נעם קוגמן

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 15 שנים מאת נוי
עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום, נעם קוגמן, וברוכה הבאה לוויקיפדיה! כאן תמצאי כמה הנחיות וכללים שיעזרו לך להשתלב בוויקיפדיה:
עריכה: כדאי לך לקרוא את מדריך הכתיבה למתחילים. לפני שאת שומרת שינויים בערכים כדאי ללחוץ על הכפתור שרשום עליו "תצוגה מקדימה", שבזכותו את יכולה להסתכל איך יראה הערך אחרי השינוי שלך, ואם זה בסדר. מהו השינוי ומה הסיבה לו את יכולה לכתוב בשורה התחתונה של תקציר העריכה. לעוד מידע: תמיכה טכנית.
דפי שיחה: בראש כל דף מופיעה מן משבצת כזאת "שיחה", שמובילה לדף השיחה של הדף, שבו אפשר לדבר על מה שכתוב בדף. בדפי השיחה יש להקפיד על כללי נימוס. בסוף כל הודעה את יכולה לחתום על ידי הקלדת ארבע טילדות, כך: ~~~~.
זכויות יוצרים: אסור להכניס לוויקיפדיה חומר המוגן בזכויות יוצרים. זאת אומרת, לא לקחת כל מיני דברים מאינטרנט או מספרים ולהכניס לוויקיפדיה, כי יש אנשים שעשו את זה וזה שייך להם, ממש כמו שהבית שלנו שייך לנו. אסור להעלות תמונות שמצאת סתם כך בגלישה באינטרנט- צריך לברר האם ניתן להשתמש בהן בהתאם לחוקי זכויות היוצרים (אם את מוצאת תמונה שממש נראית לך שכדאי להוסיף לאיזשהו ערך תדברי איתי).
עזרה: כמובן שאת יכולה לשאול אותי לגבי כל דבר שאת רוצה. אם אני לא פה, ואת רוצה לקבל סיוע מוויקיפדים שיש להם ניסיון, באפשרותך לפנות לדף שקוראים לו חממה ולאתר ויקיפדים שיוכלו לעזור לך. לשאלות בנושאים מסוימים וקטנים, ניתן לפנות גם לדלפק הייעוץ, ושם בדרך כלל יהיה מי שיענה לך בשמחה.

מאחיך האוהב תמיד, נוי - שיחה 18:50, 29 בנובמבר 2008 (IST)תגובה