שיחת משתמש:פילפילון

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
עברית | العربية | English | русский | español | italiano
Hello, פילפילון, and welcome to the Hebrew Wikipedia! Here are some hints and links that you may find helpful:
Language: You can change the interface language of this website to almost any language. Choose the language you wish to use from the dropdown box in "my preferences" page.
Talk pages: If you wish to write in a left-to-right language, please don't forget to align the text to the left. You can use the יישור לשמאל button. Also, don't use a colon (":") to indent text, but rather an asterisk ("*"). Last, don't forget to use ~~~~ to leave a signature.
Copyright: You must not insert text or media which are protected by copyrights.
Useful links: Embassy - Request a bot flag

אם שפת האם שלך היא עברית בכל זאת, באפשרותך להיעזר בטקסט זה.

Regards,

H2O 10:42, 30 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]

מה מקור התוספת שלך לערך רמת גן? H2O 10:42, 30 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]

ראה פרוט בדף שיחה בערך. פילפילון 14:37, 30 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]
  • אתה מסיר את המילה "קצרמר" מהתבנית, משום מה. ייתכן ואתה מנסה פשוט לבטל את התבנית בערכים שהרחבת. במקרה זה יש למחוק את כל הכיתוב "קצרמר רפואה", כולל הסוגריים המסולסלות.
  • אנא קרא את דפי העזרה השונים בנוגע לעריכת דפים בוויקיפדיה, כאן למשל. התוספות שלך נאות אך עליך להתאימן לסגנון המקובל כאן. נאלצתי כעת להוסיף תבנית:לערוך בערכים אותם שינית, כיוון שבתוספותיך בעיות רבות בתחום סימני הפיסוק, האיות, הסידור והניסוח. אנא הקפד, גם אם זה לוקח מעט יותר זמן.
  • המידע שאתה מכניס לערכי הרפואה, ואשר מהווה סיכום של ספרי רפואה, כפי שכתבת כאן, מוכרח לעבור ניסוח מחדש לפני הכנסתו לוויקיפדיה. הקוראים שלנו לא קראו את "רפואה פנימית" מאת הריסון לפני שהגיעו לערך על זאבת, אך הכתיבה שלך מתעלמת מכך ונראית כי היא מופנית לרופאים. אנא נסה לכתוב בצורה שווה לכל ולא להשתמש בקיצורים ובמונחים רפואיים מבלי לפרשם.
  • אתה כותב בכמה מדפי השיחה "הערך מילוני ולא ראוי להופיע כאן" ומיד מרחיב אותו. האם יש הסבר לכך?
  • תודה, בהצלחה ולילה טוב, Pixie 02:25, 14 באוקטובר 2006 (IST)[תגובה]
קיבלתי את ההערות, אשתדל ליישם. תודה.

שלום

תפסיק כל דבר לכתוב במאה מקומות שונים. למשל את עיניין חיריה, כתבת באריכות (קצת מוגזמת, אבל שיהיה) בדף השיהח של הערך. אנא אל תעתיק את זה שוב ושוב בכל מקום. אם צריך שים לינק. אני אענה לך לזה כבר שם תכף. eman שיחה(: \ ): 22:45, 26 באוקטובר 2006 (IST) בקשת - מקורות, קיבלת בפרוט אז זה יוצא ארוך.. לא כתבתי ב100 מקומות כי אם בשניים, אם הייתי יודע לשים לינק , הייתי שם. אקרא מחר, לילה טוב. פילפילון 23:09, 26 באוקטובר 2006 (IST)[תגובה]

שלום, שלחתי לך מייל. ‏pacmanשיחה 17:29, 15 בנובמבר 2006 (IST) שלום, נכנסתי לאחר זמן רב. איני יודע כיצד להגיע למייל. [האם הכוונה לדואר האלקטרוני שלי?][תגובה]

כן, שלחתי לכתובת הדואר האלקטרוני שהזנת בוויקיפדיה. ‏pacmanשיחה 14:40, 1 בדצמבר 2006 (IST)[תגובה]
אני לא מוצא את המייל, אם זה נשלח מזמן יתכן ולא פתחחתי ומחקתי כי לא הכרתי את השולח [מה עוד שפאקמן זהו שם מפחיד למדי במושגים אינטרנטים :)] - אם אתה יכול - שלח שנית. תודה.
טוב, זה לא חשוב כבר. זה היה בקשר למקור ראשון. ‏pacmanשיחה 16:02, 1 בדצמבר 2006 (IST)[תגובה]