שיחת משתמש:רועי ויינברג 123

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום רועי ויינברג 123, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, • בברכה, אמיר (שיחה) 18:07, 29 במרץ 2012 (IST)[תגובה]

תודה רבה! ברוכים הנמצאים --רועי ויינברג 123 - שיחה 23:56, 2 באפריל 2012 (IDT)[תגובה]

פורטל הבי מטאל[עריכת קוד מקור]

שלום רועי, בתקופה הקרובה יש לי זמן פנוי והייתי שמח לעזור לך לשפר את פורטל ההבי מטאל. השאלה שלי היא מה התכנית שלך לזמן הקרוב - האם חשבת על דברים ספצייפים כיצד לשפר את הפורטל? האם אתה מתכוון לשפץ רק את הפורטל עצמו, או קודם כל ערכים קשורים (אלבומים/להקות/אישים) ורק לאחר מכן את הפורטל?

אשמח לעזור, SharpImpact‏ • What's The Price of a Mile?‏ • 16:53, 30 במרץ 2012 (IDT)[תגובה]

שלום SharpImpact , לדעתי המצב של ההבי מטאל בויקיפדיה העברית טוב, אבל מצבו של הפורטל בכי רע. אנחנו צריכים לעדכן בו מספר דברים:

1.להקות בולטות-אני לא אוהב את החלוקה של זה עכשיו. אפשר לפי ז'אנרים בולטים (ת'ראש מטאל, הבי מטאל, גלאם מטאל, פרוג מטאל ,דת' מטאל ונו מטאל?), שבכל אחת תהיה 3-4 להקות. אפשר להכניס את ה-N.W.O.B.H.M בהבי, בלאק בדת' מטאל, ספיד מטאל בהבי מטאל, פולר בפרוג (דומה מבחינת ז'אנר) וכו'. יש הרבה יותר ז'אנרים, אבל להכניס את כולם יהיה מוגזם.

2.תמונות-יש מעט מאוד תמונות. צריך להעלות תמונות מויקישיתוף של להקות בולטות-באלאק סאבאת' (עם איומי, באטלר, אוסבורן וביל וורד), דיו, איירון מיידן וכו'.

3.הידעת-גם יש מעט מאוד נתונים. את זה קל לבנות. צריך להוסיף לדעתי בסביבות ה-5-10 "הידעת?". פשוט צריך למצוא נתונים מעניינים, ולהוסיף.

4.בנוסף גם צריך למצוא ערכים יתומים של מטאל, ולהתחיל לקשרם, גם לפורטל. --רועי ויינברג 123 - שיחה 23:53, 2 באפריל 2012 (IDT)[תגובה]

1. אני חושב שחלוקה ע"פ ז'אנרים הגיונית יותר מחלוקה גיאוגרפית של "להקות בולטות". הז'אנרים שלדעתי כדאי שיופיעו הם הבי מטאל, תראש מטאל, פרוגרסיב מטאל, דת' מטאל ואני מתלבט לגבי הז'אנרים גלאם מטאל, נו מטאל, פאוור מטאל וסימפוניק מטאל. תן את דעתך.

2. השאלה היא האם באמת יש טעם בהעלאת סתם תמונות של להקות בולטות? לי, בכל מקרה, הרציונאל שמאחורי "תמונה נבחרת" עדיין לא מובן עד הסוף...

3. הידעת - אכן קל לשפר אותו, אני אשתדל בימים הקרובים

4. למה הכוונה? יש לך איזשהי דוגמה?

5. אחד הדברים שמבחינתי חשוב לשפר גם זה את רשימת ה-"ערכים המבוקשים בתחום המטאל" וגם את "ערכים דורשי שיפור בתחום המטאל". שתי רשימות אלה הן הבסיס שממנו אפשר להמשיך לפתח את תחום המטאל בויקיפדיה, עם או בלי קשר לפורטל.

כל טוב, SharpImpact‏ • What's The Price of a Mile?‏ • 11:42, 3 באפריל 2012 (IDT)[תגובה]

1. מסכים איתך. גלאם מטאל לדעתי צריך לשים (יש הרבה להקות בז'אנר הזה, ולא מעט ז'אנרים התפתחו ממוטלי קרו וקיס), נו מטאל אפשר גם לשים, פאוור מטאל-אני ממליץ שלא, אין הבדל כ"כ גדול בינו לבין הבי, סימפוניק אפשרי גם. את להקות הגרוב מטאל (פנטרה וספולטרה צריך לשים בעיקר), נשים תחת הת'ראש מטאל.

2. תמונה נבחרת זה משהו שיש בכל פורטל. אפשר לשים משפט קצר על נושא ולהפנות תוך כדי לערך. למשל, תמונה של אוזי אוסבורן ולכתוב מתחת: אוזי אוסבורן, זמר מטאל וסולנה של הלהקה באלאק סאבאת'.

3.אני שמח שהתחלנו לעבוד על הידעת.

4.למשל הערך האמרקלט מקושר למעט ערכים. אם ניקח ערכים כמוהו (יש קטגוריה, אשים בהמשך הפניה) ונקשרם אחד לשני, אז דרך מספר מועט של ערכים יהיה שער לערכים אחרים.

5.את כל קטגורית קצרמר: מטאל אפשר לשים בערכים דורשי שיפור. נתחיל לעבוד גם על זה --רועי ויינברג 123 - שיחה 13:30, 3 באפריל 2012 (IDT)[תגובה]

תיקון: אין קצרמר: מטאל, יש קצרמר מוזיקה (קטגוריה). אתחיל להוסיף ערכים משם לערכי דורשי שיפור. עברתי על קצרמר מוזיקה, צריך לעבור על קצרמר אלבומים. --רועי ויינברג 123 - שיחה 13:50, 3 באפריל 2012 (IDT)[תגובה]

עוד הבי מטאל[עריכת קוד מקור]

כאשר אתה מוסיף קטעי הידעת לפורטל, אתה צריך גם לעדכן את מספר הקטעים בדף פורטל:הבי מטאל/הידעת?. כנ"ל לגבי תמונות/מאמרים וכדומה. • בברכה, אמיר (שיחה) 17:33, 3 באפריל 2012 (IDT)[תגובה]