שיחת משתמש:109.253.214.224

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני שנתיים מאת קיפודנחש בנושא נול

נול[עריכת קוד מקור]

שלום.

תודה על תרומותיך. אנצל את ההזדמנות להזמין אותך להירשם - אנא הצץ או הציצי בויקיפדיה:למה ליצור חשבון?

אפשר לעשות קצת יותר מאשר הוספת פסיקים: למשל במשפט כמו זה "במכשיר ידני, העלאת והורדת חוטי השתי נעשית או על ידי פדלים שמופעלים ברגליים, או בידיים ממש." בו תיקנת את הפיסוק, היה מתבקש גם להחליף "פדלים" ב"דוושות".

כמובן שזו לא גערה או נזיפה אלא רק הודיה - רציתי רק להסב את תשומת לבך שניתן להיות יותר נועזים מאשר תיקון פסיקים ונקודות. ספציפית, הערך נול כולו פגום וחסר, ומכיל שגיאות ממש, כמו "בנולים ידניים הבוכיר [הסירה] שמכיל את חוט הערב, מושלך מצד לצד" - למעשה בנול ידני בדרך כלל אין בוכייר במובן המקובל ("סירה") וסליל הערב מועבר (לא מושלך) מצד לצד בידי האורג, וכאשר האריג רחב מכדי "חיבוק" (כלומר יד מכל צד, אחת מוסרת ואחת מקבלת את הסליל), נדרשים שני אורגים משני צדי הנול, שמעבירים את הסליל זה לזו.

נכון שבמקום לספר לך כל זאת יכולתי לתקן בעצמי, אבל ליישר את הערך נול זה פרויקט רציני שכרגע אין באפשרותי לקחת על עצמי. לאור תרומותיך בימים האחרונים, חשבתי להציע לך לעשות על הערך הזה עבודה קצת יותר מעמיקה.

שוב תודה - קיפודנחש 02:14, 11 במאי 2022 (IDT)תגובה

זהו דף שיחה של משתמש לא רשום שמזוהה רק לפי כתובת ה־IP שלו. ייתכן שהודעות ישנות בדף זה מתייחסות למשתמשים אנונימיים אחרים.

IP lookupDNS whoisTracerouteבדיקת Torחיפוש חסימת טווחתרומות טווחחסימות גלובליותתרומות וחסימות במיזמי ויקימדיה