שיחת משתמש:185.46.78.41

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 5 שנים מאת אלי גודין בנושא דיאגו דה אלמגרו

לעניין פיזיקת החלקיקים וכל הנובע ממנה: אני חולק על עצם ההגדרה של: "פיסיקת חלקיקים". זהאיננו מדע. זו איננה חתירה לאמת כלשהי, ככל שבכלל אפשר לרדת לחקר פשר היקום - הקיים, "החומר", "קרינה", "אנרגיה" וגו'. אין דבר כזה "חלקיקים אלמנטריים" -- אין חלקיקים והם אינם אלמנטריים, רחמנא לצלן....ואין "התנגשויות חלקיקים", ואין "אנטי חלקיק" - בכל פרשנות שניתנת. זה הכל שפה אנושית, המאנישה את היקום - הקיים, ולכן כל "המדע" הזה הינו מישאלת-לב של האדם התוהה נוכח היקום ואיננו מבין פשר תןפעותיו כפי שהן מתגלות ל"עיניו" - למוחו האנושי, ואיננו יודעים ואיננו בעלי יכולת להגיע לפשרם כשהוא לעצמו.... ולכן כל ההגדרות והמינוחים הנ"ל אינם אלא תינוקיים, אשלייתיים ומטעים. מהו "החומר" ? מהי קרינה אם לא חומר ? לכן, אציע בזה לארגן ולקיים כנסים ציבוריים שיהיו מתעודים, כדי לאתגר אנשי מדע, ולתוח הגבול בין מדע אמפירי אמיתי, לבין קואזי מדע, ספקולציה טהורה בלבוש 'מדעי', וכו'... נא שילחו לי הזמנה כזו, ואוכיח את טענותיי מול מדענים (או מתהדרים ככאלה בסיוע תארים 'אקדמיים') מפוארים.....הגיעה השעה למהפיכה בתחום חיוני זה. רבה השרלטנות מטעם ובקרב אנשי ה"מדע". נא הביאו דבריי לידיעת הציבור. בתודה

צבי סער הוגה, משפטן, וגו'... מעני: רח' העבודה 32 , תל-אביב

02 באוגוסט 2018

דיאגו דה אלמגרו[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך ליצור דפי ויקיפדיה, ואף ערכים אנציקלופדיים חדשים, ללא הגבלה. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה. הדף שיצרת, דיאגו דה אלמגרו, נמחק מכיוון שתוכנו לא היה אנציקלופדי, כך ששום נזק מתמשך לא נגרם. לתשומת לבך: יכולת העריכה של משתמשים בעלי היסטוריה של יצירת ערכים לא-אנציקלופדיים עלולה להיחסם.

  eli - שיחה 21:21, 9 בינואר 2019 (IST)תגובה

זהו דף שיחה של משתמש לא רשום שמזוהה רק לפי כתובת ה־IP שלו. ייתכן שהודעות ישנות בדף זה מתייחסות למשתמשים אנונימיים אחרים.

IP lookupDNS whoisTracerouteבדיקת Torחיפוש חסימת טווחתרומות טווחחסימות גלובליותתרומות וחסימות במיזמי ויקימדיה