לדלג לתוכן

שיחת משתמש:79.176.98.178

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 7 שנים מאת קובץ על יד בנושא דחיק

דחיק[עריכת קוד מקור]

תודה לך על תרומתך לערך דחיק, אנו מעריכים זאת מאוד ומזמינים אותך להירשם. ההרשמה אינה כרוכה בעלות כלשהי, ושומרת על אנונימיות. הרשמה תקל עלינו את השיח עמך ותאפשר לך לערוך בוויקיפדיה בצורה טובה יותר. הרשמה תאפשר לך גם ליהנות מתכונות נוספות שאינן מתאפשרות בכתיבה אנונימית (להרחבה בנושא – ויקיפדיה:למה ליצור חשבון?).

בברכה, קובץ על ידשיחההצטרפו לבעלי הידע - עשרות כבר משובצים! 23:21, 6 בדצמבר 2016 (IST)תגובה

הדברים אמורים ברובד כפול אחר דבריך בדף השיחה. הצטרפותך הייתה מְקִלָּה עלינו ועליך את כל העבודה. הדברים אמורים גם על להבא. בברכה. קובץ על ידשיחההצטרפו לבעלי הידע - עשרות כבר משובצים! 23:22, 6 בדצמבר 2016 (IST)תגובה

ידידים יקרים. אני לא יודע להירשם ואין בזה צורך אני לא מויקיפדיה. אני אדם עסוק מאוד. אני לא אנונימי יש לי שם וגם טלפון שמישהו כנראה מחק כנראה לפי חוקי הויקיפדיה. ומצידי תרשמו אותי ותודיעו לי מה לעשות אך אני לא מתכוון לעבוד בויקיפדיה. יש לי פרנסה ב"ה. ראיתי שלא יודעים מה זה דחיק וכתבתי, ומי יתקן אם לא מי שיודע (אולי אוסיף פסקה דחיק- הכלל הנעלם. כי הכלל לא מוכר וצריך להסביר למה).

כמו"כ לדעתי אפשר למחוק את הכותרת זקוק לעריכה. הערך די הושלם. אם יש צורך בעריכה המקצועית של סגנון הויקפדיה, ראיתי שאחד בשם קובץ על יד או שם דומה הוא עורך לשוני מומחה בויקיפדיה- שייכנס וילטש מדוגמא לדוגמה למשל, אבל לא ישנה תכנים כי זה עלול להיות טעות (ראה מקרה מר רפי מוזס שחשב שהוא מתמצת ויצאו לו טעויות).

אם טעיתי כשכתבתי בלוח מודעות - תמחקו

שלום לך גדעון. ההרשמה היא ממש לא מסובכת. זה תהליך שלוקח דקות ספורות. אתה בוחר שם משתמש שבו היית רוצה להיקרא במרחב ויקיפדיה וממלא חמש שורות בלבד. תוכן לעשות זאת בלחיצה כאן. את התרומות לוויקיפדיה תוכל לבצע מחוץ לזמני העבודה שלך, בשעות הפנאי. הרבה מהעורכים כאן עובדים במהלך היום בעבודה כזו או אחרת. כמעט אף אחד פה לא מקבל על כך כסף. הכל בהתנדבות. את הכרת ככלית הכתיבה כאן אתה עשוי להכיר מהר מאוד. אם תצטרך עזרה, אשמח לסייע לך. תודה. קובץ על ידשיחההצטרפו לבעלי הידע - עשרות כבר משובצים! 10:51, 7 בדצמבר 2016 (IST)תגובה
זהו דף שיחה של משתמש לא רשום שמזוהה רק לפי כתובת ה־IP שלו. ייתכן שהודעות ישנות בדף זה מתייחסות למשתמשים אנונימיים אחרים.

IP lookupDNS whoisTracerouteבדיקת Torחיפוש חסימת טווחתרומות טווחחסימות גלובליותתרומות וחסימות במיזמי ויקימדיה