לדלג לתוכן

שיחת משתמש:87.69.73.156

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אתה מבין לבד שאי אפשר לחשוף פרטים אישיים ולהשמיץ אנשים שאינם ציבוריים - נסח את טענותיך מחדש

[עריכת קוד מקור]
כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ו/או ערך ההבל שפתחת נמחק, כך ששום נזק לא נגרם, אולם בעקבות השחתה זו, ואולי אחרות, הוחלט לחסום אותך.
  • אם יהיו מקרים של השחתה חוזרת מצדך, אנחנו עשויים לפנות בתלונה לספק האינטרנט שלך.
  • מעשיך עלולים להוות עבירה פלילית. עליך לדעת כי נשקול פנייה לרשויות החוק אם ההשחתה תימשך.
    ביקורת - שיחה 15:46, 19 בספטמבר 2016 (IDT)תגובה


על איזו עריכה אתה מדבר?

יש לכם, החבר'ה בויקיפדיה, איזושהיא תחושת עליונות. אתה רוצה לחסום אותי? תחסום. אין לי מושג אפילו על מה אתה מדבר. אתהחושב שלא יהיו לי חיים אם תחסום אותי? שאני אשב ואבכה כל היום כי בויקיפדיה חסמו אותי? "אולי השחתות אחרות"? על מה אתה בכלל מדבר?

ודבר נוסף: אל תאיים בפנייה לספק האינטרנט,. פנה אליו. האיומים שלך לא עובדים עליי. הגישה שלך לא שווה תגובה מכובדת ולכן לא תקבל אותה. כשתרצה לפנות כמו בנאדם (ונתחיל בזה שתפנה אותי למקום שעליון אתה מדבר מלכתחילה) אז ניחא. עד אז- צ'או ואני מאחל לך שנה טובה ושיהיו לך בה גם חיים.

אם אינך מבין מה הבעיה בעריכותיך הקודמות, בצורה שאתה מתייחס למשתמשים אחרים, ובפרטים שמסרת אודות משתמש אחר, ללא הסכמתו, כנראה שאכן מקומך לא פה. היה שלום. ‏Lionster‏ • שיחה 14:52, 29 בספטמבר 2016 (IDT)תגובה
אולי זה לא אותו אחד: יקירי, אם לא כתבת כלום בדף של בנימין לאו, כל מה שכתוב פה לא מופנה אליך. אתה חולק כתובת IP עם מישהו לא מנומס. זה הכל. ביקורת - שיחה 14:58, 29 בספטמבר 2016 (IDT)תגובה
זהו דף שיחה של משתמש לא רשום שמזוהה רק לפי כתובת ה־IP שלו. ייתכן שהודעות ישנות בדף זה מתייחסות למשתמשים אנונימיים אחרים.

IP lookupDNS whoisTracerouteבדיקת Torחיפוש חסימת טווחתרומות טווחחסימות גלובליותתרומות וחסימות במיזמי ויקימדיה