שיחת משתמש:9uy

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
עברית | العربية | English | русский | español | italiano
Hello, 9uy, and welcome to the Hebrew Wikipedia! Here are some hints and links that you may find helpful:
Language: You can change the interface language of this website to almost any language. Choose the language you wish to use from the dropdown box in "my preferences" page.
Talk pages: If you wish to write in a left-to-right language, please don't forget to align the text to the left. You can use the יישור לשמאל button. Also, don't use a colon (":") to indent text, but rather an asterisk ("*"). Last, don't forget to use ~~~~ to leave a signature.
Copyright: You must not insert text or media which are protected by copyrights.
Useful links: Embassy - Request a bot flag

אם שפת האם שלך היא עברית בכל זאת, באפשרותך להיעזר בטקסט זה.

Regards,

ערן 18:26, 5 אוג' 2004 (UTC)

היי גיא - יופי של עבודה על החכ"יות. בעניין ענבל גבריאלי, אני חושב שהמשחית עוד אורב לה, וחבל להוריד את ההגנה. גם אתה תסכים איתי שעדיף להשאיר ערך עם קצת פחות מידע מאשר לפתוח פתח להשחתה שהערך הזה הושחת.

שתי הצעות. או שתשלח לי את התיקונים שלך במייל ואז אני אכניס אותם, או שתחכה כמה ימים ותכתוב לי שוב ואז אסיר את ההגנה.

המשך בעבודתך הטובה אלמוג 19:14, 5 אוג' 2004 (UTC)

תמונת ענבל גבריאלי[עריכת קוד מקור]

שלום. מה המקור של התמונה תמונה:Inbalgavrieli.jpg? משום מה אני זוכר שהתמונה הזו הופיעה ב"מעריב". האם תוכל לפרט בבקשה לגבי המקור ממנו לקחת אותה? בברכה, ערןב 16:20, 11 ינו' 2005 (UTC)

?Where is the source of this picture? Can I upload to Japanese Encyclopedia

--Sheynhertz-Unbayg 12:09, 24 אפר' 2005 (UTC)

אנו מודים לך על השתתפותך בעריכת ויקיפדיה. שים לב: בוויקיפדיה מקפידים לשמור על חוקי זכויות היוצרים. לפיכך, העלאת תמונות לוויקיפדיה כרוכה במילוי מקורן המלא ורישיון מתאים. אנא וודא כי צירפת את מקורה המלא של התמונה GloriaEstefan.JPG ואת הרישיון המתאים לה.

לצורך כך ביכולתך לעיין בדפי העזרה בתפריט עזרה זה, שבו נמצא בין השאר דף העזרה איך להוסיף רישיון לתמונה שכבר העליתי.

אשמח לעזור לך במתן מידע אודות הרישיון המתאים, האופן בו מציינים את מקור התמונה, וזאת כדי למנוע חשש של פגיעה בזכויות יוצרים. אנו מודעים לכך כי חוקי זכויות היוצרים אינם מובנים באופן אינטואטיבי לאדם שלא בקיא בהם, דבר הגורם עתים למחיקת תמונות בשגגה.

מצפה לתשובתך בהקדם.

בברכה, גילגמש שיחה 05:10, 15 אוגוסט 2005 (UTC)

שינוי מדיניות זכות ההצבעה[עריכת קוד מקור]

שלום לך גיא, בחרת להמנע בהצבעה המדוברת. עם זאת, עליי לפנות אל ההגיון שלך. יש לציין שאנשים כמוך (כולל אותך) יאבדו את זכות הבחירה, אם ההצעה תעבור (100 העריכות האחרונות שלך לא נעשו ב90 הימים האחרונים). כרגע היא עומדת על חודו של קול (כיוון שצריך רוב של 60%). בבקשה, תחשוב על כך שכל אדם, שאפילו עורך בקביעות, אך עורך מעט - יאבד את זכות ההצבעה. אשמח אם תצטרף למצביעים "נגד". אני באמת מצטער על הניסיון לשכנע, אך כרגע, הנושא עקרוני לי. הישארותי בויקיפדיה תלויה בו. דוד נ. דוד 18:49, 29 ביוני 2007 (IDT)[תגובה]