שיחת משתמש:BlackDragon

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

מדינות ארה"ב[עריכת קוד מקור]

מטרת התבנית היא לשמור על אחידות בין המדינות. הרווח שאתה עושה גדול מידי ומיותר, ומותח את התבנית יתר על המידה. דרור 15:29, 9 אוגוסט 2006 (IDT)

אני לא רואה שהתבנית הזו יותר מדי אחידה גם עכשיו, אני התכוונתי לעשות רווח של שורה אחת, לא יותר מזה. בכל מקרה, זה לא ממש חכם לשחזר את כל העריכה כמו שעשית עכשיו, הסיבה שערכתי היתה כדי לתקן או להוסיף, את זה שיצא רווח יותר מדי גדול אפשר לסדר גם בצורה אחרת ואודה לך עם תעזור לי בכך. BlackDragon 15:44, 9 אוגוסט 2006 (IDT)

שלום לך,
בוויקיפדיה אנו נדרשים לערוך אך ורק עריכות מבוססות המסתמכות על מקורות אמינים, והשינוי שביצעת אינו עומד בסטנדרטים אלה.
אודה לך אם תוכל/י להוסיף הערות שוליים לעריכתך, ולהסביר בדף השיחה מדוע בוצע שינוי זה ועל סמך מה.

בברכה, ‏סקרלטשיחה 17:55, 28 בינואר 2007 (IST)[תגובה]

ובכן על סמך ראיון שהתקיים עם גבריאל שמיר: חיפשנו אלמנט נוסף והגענו לידי המסקנה שענפי עץ הזית הם הביטוי היפה ביותר לאהבת השלום בקרב עם ישראל". כך גם באשר למנורה, מסביר שמיר: "החלטנו לצייר מנורה מסוגננת ולא להשתמש בצורה העתיקה. כוונתנו הייתה ליצור סמל מודרני ולוותר על המומנט המסורתי." -לאחר מכן דחתה הוועדה את הצעתו זו ואז הוא הלך לשער טיטוס- בהמשך הראיון הוא מספר איך כשבוע לאחר מכן הוא נתקל בחזון זכריה. BlackDragon 17:59, 28 בינואר 2007 (IST)[תגובה]

שלום לך,

העלית תמונה לוויקיפדיה העברית או לוויקישיתוף שעל פי הצהרתך בפרטי הרישיון, זכויות היוצרים של התמונה שייכות לאדם אחר. במקרה כזה יש לשלוח את אישורו של בעל הזכויות המתיר להעלות את התמונה ברישיון מתאים לוויקיפדיה, על פי הנוסח המופיע בדף ויקיפדיה:OTRS תחת הכותרת "הצהרת הסכמה לכל הבקשות", לכתובת: permissions-he@wikimedia.org, שכן ללא אישורו התמונה תימחק.
לסיוע נוסף, ניתן לפנות כאן ולהמשיך את השיחה, בדף שיחתי או בדלפק ייעוץ זכויות יוצרים.

תודה,, ‏Hyuna‏ • שיחהאפל, זה לא רק תפוח • חציל-צילון • 10:14, 29 בינואר 2013 (IST)[תגובה]

בוצע, תודה על התזכורת

--BlackDragon - שיחה 10:18, 29 בינואר 2013 (IST)[תגובה]