שיחת משתמש:Dawlish

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Dawlish, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, מתניה שיחה 10:30, 8 יוני 2005 (UTC)

כיתוב לתמונות[עריכת קוד מקור]

אתה מתבקש לכתוב תיאור רציני לתמונות שאתה מעלה לשרת. כמו כן עליך לוודא שיש לך זכויות היוצרים או אישור לשימוש. כיתוב "הארי פוטר בלה בלה בלה" הוא בגדר השחתה. Harel 12:50, 8 יוני 2005 (UTC)

סליחה, אני חדשה בויקיפדיה ולא ידעתי שרואים את הכיתוב בתמונות. Dawlish 12:54, 8 יוני 2005 (UTC) אני ממש ממש מצטערת.

זה בסדר, כל עוד כוונתך טובה הכל בסדר, ואת מוזמנת להמשיך ולתרום. אשמח אם תקראי קצת בדפי העזרה של הויקיפדיה כדי לדעת יותר כיצד הדברים פה מתנהלים, ובמיוחד את הפרק על זכויות יוצרים לתמונות. הקישור "עזרה" שבימין המסך אמור להוביל לכל המידע הרלוונטי. סליחה שחשבתי שאת זה אתה. יש לנו אפילו התמצלות מוכנה מראש לזה, כמו שמופיע בברכת הברוך הבא שמופיעה למעלה. את גם מוזמנת לכתוב מעט על עצמך בדף המשתמש שלך. Harel 13:01, 8 יוני 2005 (UTC)
תודה רבה על ההבנה והסבלנות. אני אקרא עכשיו ביסודיות את דף העזרה. =) Dawlish 13:03, 8 יוני 2005 (UTC)
על לא דבר. אל תקחי את קריאת דפי העזרה ברצינות תהומית, כולנו סובלים מRTFM. רק קחי בחשבון שיש זמן הסתגלות שבו יעירו לך (וגם ישבחו אותך). מקווה שתהיי ויקיפדית פורייה ומועילה. המשך ויקיפוד נעים. Harel 13:08, 8 יוני 2005 (UTC)

זו לא פעם ראשונה שאני "חדשה" במקום כלשהו. גם אני נוהגת כך במקומות שבהם אני כותבת קבוע. פשוט במקרה של ויקיפדיה לא ידעתי שיש פה כל כך הרבה חוקים, אבל אני מניחה שכך זה צריך להיות במקום בעל פוטנציאל אנרכיסטי כמו ויקיפדיה. אני אשתדל לקחת את המדריך בפרופורציות הנכונות ולא להזדקק לאנשים כמוך שיעירו לי על נושאים כאלה. בהצלחה גם לך. =) Dawlish 13:21, 8 יוני 2005 (UTC)