שיחת משתמש:Dovi/ארכיון א

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית


עברית | العربية | English | русский | español | italiano
Hello, Dovi, and welcome to the Hebrew Wikipedia! Here are some hints and links that you may find helpful:
Language: You can change the interface language of this website to almost any language. Choose the language you wish to use from the dropdown box in "my preferences" page.
Talk pages: If you wish to write in a left-to-right language, please don't forget to align the text to the left. You can use the יישור לשמאל button. Also, don't use a colon (":") to indent text, but rather an asterisk ("*"). Last, don't forget to use ~~~~ to leave a signature.
Copyright: You must not insert text or media which are protected by copyrights.
Useful links: Embassy - Request a bot flag

אם שפת האם שלך היא עברית בכל זאת, באפשרותך להיעזר בטקסט זה.

Regards,

עכבר העיר 14:17, 25 מרץ 2005 (UTC)~

האם תוכל להצביע גם בדיון על מחיקת ירושלים (אוהיו) לאור הצבעתך בפרלמנט (היינו נגד המחיקה)? Deroravi

תודה על עמדתך Deroravi 14:37, 27 מאי 2005 (UTC)
מסכים עם כל מילה שאתה אומר. אילמלא וויכוח טיפשי זה (וחשוב כי הוא נוגע לכל עמדתי לגבי אופיה של ויקפדיה) הייתי מצליח לעשות עוד כמה ערכים בירושלים: מבנים. Deroravi 15:00, 27 מאי 2005 (UTC)


תשים לב לשינוי בדיון מחיקה[עריכת קוד מקור]

שלום,
זאת הודעה כללית לכל משתפי הדיון ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/ירושלים (אוהיו). תשים לב בבקשה לשינוי הצעת המחיקה. ההצעה היא לאחד את כל הערכים ששמם ירושלים לערך אחד תחת השם "מקומות ששמם ירושלים". תודה. גילגמש 16:20, 27 מאי 2005 (UTC)

העברת ערך[עריכת קוד מקור]

שלום, להבא אם אתה מעוניין לשנות שם של ערך השתמש בלשונית "העבר" בראש הדף. באופן זה נשמרת היסטוריית השינויים של הערך גם בשמו החדש. תודה, נתנאל 07:31, 23 ספטמבר 2005 (UTC)== בקשה דחופה להסבר- ==

דוביח תוכל להסביר לי את השינויים שביצעת בענייני תפילת עמידה, תפילת שמונה עשרה וכו'. בכל מקרה התוכנית שלי היא כזאת: תפילת עמידה תכלול את המידע הכללי לגבי כל תפילות העמידה בקצרה. תפילת העמידה תהיה פירושון עם הפנייה לתפילת עמידה, לתפילת שמונה עשרה ולתפילת שבע. תפילת שמונה עשרה תיכתב כערך נפרד. תפילת שבע תישאר כערך נפרד. כמו כן יכתב ערך נפרד לכל ברכה ובערכים הללו תהיה תבנית שתסדר את העניין. זו התוכנית איתה אני עומד ולצערי לא הבנתי מה מטרת השינויים שעשית שם לאחרונה... A&D- עדי שיחה 15:00, 25 ספטמבר 2005 (UTC)

הי דובי, נהוג להמשיך דיון בדף בו הוא התחיל עניתי לך בדף השיחה שלי, אני מקווה שהבהרתי את עצמי יותר טוב הפעם, אשמח גם לחוות דעתך על התוכנית (כמו שהיא מוסברת בדף השיחה שלי). A&D- עדי שיחה 15:18, 25 ספטמבר 2005 (UTC)

אבקשך להשתמש יותר בתקצירי העריכה, זה לפעמים די מעצבן שלא ברור מה אתה עושה בדף (בעיקר בדפי הקהילה). בתודה, טרול רפאים 21:52, 1 מרץ 2006 (UTC)

בסדר גמור. זה סתם מתוך עצלנות. Dovi 21:55, 1 מרץ 2006 (UTC)

הייתי צריך לשפשף את העיניים כשקראתי את המניפסטו בדף המשתמש שלך. מיותר לציין שדעו תשכאלו ,ואף מרומזות ועדינות יותר מהן נמחקו מכל דך משתמש אחר בוויקיפדיה ,ע"י אותם אלו שעליהם רמז.(כמובן שהמשתמשים נחסמו לבסוף באמתלה כזו או אחרת ע"י אותם אלו שאליהם מונםפית הביקורת). נדיר לראות הצהרה שכזו שעומדת ללא מחיקה. לצערי ,ההתעלמויות של דוד שי מהגילגמשיזם שפושה כאן לא יעלמו. אני רואה את ההתנהגות המדוברת מדרדרת עוד ועוד כבר מעל שנה וחצי. אני באמת לא צופה שישתנה כלום. נסיון ,לא תקוות שווא.

בדף השיחה של עידו א. כתבת הערה שהיא בלשון שאינה מקובלת בויקיפדיה. לא נהוג לקרוא למשתמש תורם בכינוי "טרול". זה נחשב מעליב ולא מקובל. עדיף תמיד לדבר בלשון יותר נקייה ומקובלת ולהעלות ביקורת בצורה עניינית ולא בצורה של העלבה כללית. כאשר באם עם רצון טוב, ומתוך ניסיון לשכנע תוך הבאת עובדות, בדרך כלל אפשר להגיע להסכמה. אודה לך אם תחזור בך מההעלבה, הקיצונית והבוטה במונחי הקהילה שלנו. דרור 02:13, 8 יולי 2006 (IDT)

שלום דרור. כפי שידוע לך היטב, לא מדובר כאן ב"סתם" ויקיפד, אלא על תורם שהיה מעורב במאות מחלוקות במשך למעלה משנתיים (בלי להגזים כלל). משתמש זה העליב ויקיפדים רבים אחרים בצורה בוטה ביותר, והתנצל על כך רק במקרים נדירים ביותר.
המונח "טרול" מציין משתמש שחוסמים אותו בגלל שהוא משחית את ויקיפדיה ו/או פוגע בוויקיפדים. אולי אחרים סתם זורקים את זה בתור העלבה, אבל אני מתכוון ממש למדיניות של ויקיפדיה: לדעתי, המשתמש שמדובר בו ראוי לחסימה לתמיד. נקודה. זו היתה גם דעתם של תורמים אחרים בשנתיים האחרונות.
עובדה שדעה זו עד עכשיו לא התקבלה על ידי רוב הקהילה (כנגד מיעוט לא מבוטל). אבל גם לאחר שמקיימים הצבעה, לא משתקים את דעת המיעוט, ובאופן עקרוני יש אפשרות להצבעות נוספות בעתיד. (וכבר נאמר באופן ברור, בדיון לגבי "מלח", שהצבעה כזו הוא צעד מקדים לחסימה עבור המשך אותה התנהגות.)
כל עוד הרוב בקהילה אינה מקבלת עמדה זו, אסור לכנות את התורם "טרול" באופן אובייקטיבי. אבל דעה זו שהמשתמש הזה הוא "טרול" שראוי לחסימה נשארת דעתם של יחידים, שוויקיפדיה חשוב לא פחות בעיניהם.
אתה מציין נסיון חיובי לגבי אותו משתמש, ואני שמח בשבילך. אבל אני לא משוכנע כלל. לטובת ויקיפדיה, אני מקווה שאחד משני דברים יקרו:
  1. שהרוב בקהילה (בהנהגתו של הביורוקרט) ישנה את יחסו הסלחני למשתמש הזה, ויפעיל סנקציות אמיתיות נגדו (הסרת הרשאת מפעיל וחסימה).
  2. שהמשתמש יעשה שינוי מובהק בהתנהגותו באופן קבוע (דבר שאמנם כבר הובטח כמה פעמים בעבר).
נראה לי שלא נשארו דברים מועילים לומר בנושא זה (על ידי או על ידי אחרים), ואני מקווה שזה סוף הדיון כאן. מעכשיו אין לי כל כוונה להיות מעורב בנושא זה במקומות שאין בהם תועלת (אולי חוץ מדברים שיכולים להשפיע כגון הצבעות). Dovi 22:55, 8 יולי 2006 (IDT)
כפי שאתה עצמך ציינת "המונח "טרול" מציין משתמש שחוסמים אותו בגלל שהוא משחית את ויקיפדיה ו/או פוגע בוויקיפדים" - משכך מדובר במונח שלא משתמשים בו כלפי ויקפדים תורמים אחרים, מאחר והוא בוטה ומעליו. אבקש שתחזור בך. דרור 22:57, 8 יולי 2006 (IDT)
זה היה מהר :-). לדעתי הוא משחית מובהק לוויקפידה ולוויקיפדים במשך שנתיים. לדעתך לא. לפחות שתסכים שיש בינינו חילוקי דעות בעניין זה. מותר גם לא להסכים. Dovi 23:02, 8 יולי 2006 (IDT)
אכן, מותר לנו לא להסכים, אולם מילים "משחית" ו"טרול" אינן מקובלות ואני מבקש שלא תשתמש בהם. גלגמש תורם לויקיפדיה רבות ומונע השחתות רבות בדפים רבים מאות פעמים ביום. אני סבור שכדאי שתחזור בך מהלשון הלא נקיה, ותמיד אפשר להביע מחלוקת עניינית לאחר בדיקת תקדימים מהעבר. ברור לי שהביטוי בו השתמשת לא מתקרב לביטויים שנעשה בהם שמוש כנגד האנס היום, אבל עדיין גם אלה לא מקובלים, לדעתי. דרור 23:46, 8 יולי 2006 (IDT)
אציין ואומר שהקהילה היא קהילה דמוקרטית, לא תמיד עמדתי מתקבלת ואני לא שב ומתווכח עם כולם ומקבל על עצמי את הכללים (מאד הייתי שמח אם היה ערך על גלעד שליט, ואם תביט בהיסטוריה של ויקיפדיה בעברית, כשהיתה לי מחלוקת עקרונית עם גלגלמש עשיתי פה מספיק רעש על מנת לשתק את כל פעילות המיזם למשך שלושה ימים - אבל כל אותה מחלוקת הויכוח היה ענייני, ולא נחסמתי על ידי אף מפעיל (הייתי אז משתמש טרי בויקיפדיה)). במידה ויש מחלוקת עקרונית תמיד אפשר לפנות לבורר או לעשות הצבעה. דרור 23:48, 8 יולי 2006 (IDT)

אני לא זוכר לאיזה מקרה אתה מתכוון (היו כל כך הרבה...) אבל עצם העובדה שצריך לעשות "מספיק רעש על מנת לשתק את כל פעילות המיזם למשך שלושה ימים" רק בגלל מחלוקת עם מפעיל - זה דבר מאוד בעייתי שפוגע בוויקיפדיה. אני לא מוכן שיהיה מפעיל שאצטרך להשקיע בוויכוחים מתישים מהסוג הזה על כל דבר שבו אינני מוכן לקבל את דעתו.

דעתי שההתנהגות הכללית של אותו מפעיל במשך למעלה משנתיים ראוי לחסימה. דעתך לא.

דעתך שאדם שתרם רבות אינו ראוי לחסימה. דעתי שאם הוא משחית ופוגע באחרים אז דווקא כן.

אין לי יותר מה להגיד, חוץ מזה שנסכים שלא להסכים עליו. בכל מקרה, כפי שכבר ציינתי, אין לי כוונה להיות מעורב בזה יותר. לילה טוב ושבוע טוב. Dovi 00:10, 9 יולי 2006 (IDT)